Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Plan rozwoju Star Citizen w Alpha 3.5.0  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co myślisz o zmianach planowanych w 3.5.0?

    • Super, chyba jedne z ciekawszych.
      1
    • Są dobre, właściwy kierunek.
      1
    • Mogło być lepiej, ale w porządku.
      1
    • Nie bardzo mi leżą te pomysły.
      0
    • Kompletnie do kitu te ich plany...
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Zbiera się nam coraz więcej informacji na temat Alpha 3.5.0.
Myślę że może warto więc już zacząć podsumowywać i dyskutować na ten temat.

star-citizen-3-5-0-female-characters.jpg star-citizen-3-5-0-arccorp-planet.png
star-citizen-3-5-0-network-ocs-stall-fixes.jpg star-citizen-3-5-0-voip-foip-system-v3.jpg

Jakiśczas temu wrzucaliśmy info z Around the Verse odnośnie planety ArcCorp:

Niedawno CIG publikowało kolejne Around The Verse z następnymi detalami nowego Flight Model (na przykładzie gravlev), były też szczegóły powstawania postaci kobiecych dla Star Citizen, również krótki teaser z księżyców Lyria i Walla.
Wczoraj z kolei dostaliśmy aktualizację Roadmapy dla 3.5.0 z kilkoma zupełnie nowymi feature'ami. Ofkors jak zwykle część z tych które byłyby pożądane została przesunięta. W każdym razie, Roadmap dla 3.5.0 mamy już przetłumaczony (i chyba warto byłoby go bieżąco aktualizować):

Jakie odczucia odnośnie 3.5.0 póki co? Na który feature z roadmapy czekacie, który byłby dla Was zbędny, jeśli taki istnieje?
Jest w ogóle na co czekać? 🙂 Mnie kilka feature'ów podoba się bardziej niż reszta, ale może napiszę już w poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sądzę, że chciałbym aby przestali przekładać sprawy optymalizacyjne cały czas do nowych wersji 😛
Jestem techniczny z natury lubie jak coś pięknie działa. Na chwilę obecną 3.4 daje już tyle możliwości eksploracji i zabawy, że starczy jeszcze na kilka miesięcy. Ale fajnie jakby najcięższe lokacje typu loreville czy levski przestały zamulać. Jakby mogły być wypełnione w pełni assetami i NPC.
Dlatego GIB OPTYMALIZACJA!!!! 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogło być lepiej, ale w porządku. - i to dosłownie 😄

ten patch miał mieć pewnie rzeczy które zostały wycięte. Mnie osobiście boli strata Taurusa. Wiązałem z nim pewne plany. Teraz nawet nie wiadomo co z nim będzie bo nie został przesunięty na 3.6 tylko wyrzucony w ogóle z Roadmapy.

Poza tym zgadzam się z Damianem, że chciałbym aby porządnie zajęli się zagadnieniami optymalizacyjnymi, bo pokaz slajdów w dużych lokacjach najbardziej chyba odstrasza nowych graczy. Brak jakichś funkcjonalności łatwiej można zaakceptować w grze, która jest jeszcze w głębokim WIP.


 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 68 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      145
    • Odpowiedzi
      706
  • Popularne aktualnie

  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      958
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    natee99.
    Rejestracja
  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Roadmap Star Citizen dla Alpha 3.5.0

      Polska wersja rozkładu jazdy dla aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5.0, która ma się ukazać w pierwszym kwartale 2019r.
      Miejsce na szerszą dyskusję odnośnie Alpha 3.5.0 znajduje się tutaj: LINK
      Uwaga: Temat zostanie zrefaktoryzowany dla łatwiejszej nawigacji, będzie aktualizowany aż do premiery 3.5.0.
      Kategoria: Postacie
      (Characters)
      Zleceniodawca: Tecia Pacheco
      (Mission Giver: Tecia Pacheco)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Postacie
      Status: W produkcji
      Postęp: 18/46
      Tworzenie nowej zleceniodawcy, która zostanie umieszczona na planecie ArcCorp. Obejmuje ono konceptowanie z zespołem twórców postaci, modelowanie odzieży oraz rekwizytów postaci i otoczenia, rejestrowanie ruchów i tras, przygotowywanie animacji i plików audio do implementacji w systemie, tworzenie drzewka zachowań AI i podłączanie treści misji dla tej postaci. Zadanie to obejmie również stworzenie każdego tekstu, jaki będzie towarzyszył jej misjom.
      DNA Dostosowywania Twarzy
      (DNA Face Customization)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Postacie
      Status: W produkcji
      Postęp: 41/92
      Projekt i implementacja systemu twarzy DNA, w tym systemu łączenia genów używanego do dostosowywania postaci gracza oraz prawie nieskończonej różnorodności twarzy NPC. Podwójnie kwaternionowe skórki, korygujące blend-shape'y i wszystkie inne deformatory zostaną zaimplementowane na GPU, aby umożliwić systemowi skalowanie w razie pojawienia się wielu postaci.
      Grywalne Postacie Kobiece
      (Playable Female Characters)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Postacie
      Status: W produkcji
      Postęp: 72/91
      Wdrażanie modeli, animacji i przedmiotów by umożliwić Graczom wybór kobiecego awatara, a także aktualizowanie żeńskich NPC w różnych lokacjach.
      Lokacje
      (Locations)
      Planeta ArcCorp
      (ArcCorp Planet)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 17/34
      Projektowanie, tworzenie i wdrażanie rozległej planety-metropolii, ArcCorp, w tym punktów użyteczności publicznej na całej planecie.
      Księżyc ArcCorp: Lyria
      (ArcCorp Moon: Lyria)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 8/13
      Tworzenie i wdrożenie księżyca planety ArcCorp, Lyrii, w tym konstrukcja przyczółków i rozmieszczanie obiektów na powierzchni.
      Księżyc ArcCorp: Walla
      (ArcCorp Moon: Walla)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/5
      Tworzenie i wdrożenie księżyca planety ArcCorp, Lyrii, w tym konstrukcja przyczółków i rozmieszczanie obiektów na powierzchni.
      Lądowisko Obszaru 18
      (Area 18 Landing Zone)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 149/326
      Obejmie Obszar Kontrolny Lądowiska 18, strefę lądowania na planecie ArcCorp i jeden z głównych portów komercyjnych dla ruchu międzyplanetarnego w otaczającym regionie. To zadanie zawiera zaludnianie miasta postaciami NPC, misjami oraz sklepami.
      Kategoria: AI
      Nowy Model Lotu dla AI
      (Ship AI Flight Model Update)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: AI
      Status: W produkcji
      Postęp: 11/12
      Po wprowadzeniu Nowego Modelu Lotu (New Flight Model) dla statków gracza, statki kontrolowane przez AI muszą zostać zaktualizowane, by mogły z niego korzystać.
      Poprawa zachowań AI statków
      (Ship AI Combat Behaviour Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: AI
      Status: W planach
      Wprowadzanie nowych zachowań sztucznej inteligencji (AI) dla statków NPC aby podnieść stopień wyzwania i realizm, np. niespodziewaną decelerację i zmyłki chroniące przed ostrzałem.
      Kategoria: Rozgrywka
      (Gameplay)
      System: Zarządznie Temperaturą
      (System: Heat)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rogrywka
      Status: W planach
      Ulepszenia systemu ciepła w celu zapewnienia spójniejszego doświadczenia wobec przedmiotów i pojazdów. Oznacza to szereg potencjalnych sytuacji i ich wpływ na pojazdy, począwszy na oddziaływaniu temperatury na różne komponenty statku, przez uwzględnianie poziomu ciepła w systemach pomieszczeń, aż do zdefiniowania temperatury otoczenia układów słonecznych.
      Misje Łowcze AI w otoczeniach środowiskowych
      (AI Bounty Hunting in Environmental Missions)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/3
      Wdrażanie Environmental Missions (misji środowiskowych). W nich łowcy nagród NPC AI polować będą na graczy, za których wyznaczono nagrody, a siły porządkowe otworzą ogień do pilotów z wysokim Crime Rating.
      Ulepszenia HUD'u skanowania statków
      (Vehicle Scanning HUD Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/20
      Wprowadzenie udoskonaleń systemu HUD statków w celu obsługi dodatkowych funkcji skanowania i pingowania, w tym poziomów zaufania (Confidence Levels) dla nowo zidentyfikowanych obiektów.
      Wezwania wsparcia dla statków AI
      (AI Distress Beacons)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      Wdrożenie misji Sygnału Wezwania Wsparcia Bojowego (Combat Assistane Service Beacon), w których gracze mogli będą pomagać statkom AI, które to znalazły się w niebezpieczeństwie.
      Radar Statków v2
      (Vehicle Radar v2)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      Poprawki Systemu Radarowego, pozwalające na zarządzanie rozszerzeniami dla radarów i utworznie funkcjonalności dla programistów umożliwiającej modifkację zasięgów oraz możliwości radarów w oparciu o lokalizację. Pozwoli to zaimplementować wpływ zagrożeń środowiskowych na skuteczność urządzenia.
      Ulepszenia Quntum Travel
      (Quantum Travel Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/12
      Kontynuacja doskonalenia mechaniki Quantum Travel poprzez ulepszenia interfejsu użytkownika, interakcji i skoków kwanowych po osi planet (spline jumps).
      Usprawnienia skanowania statków
      (Vehicle Scanning Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 4/25
      Wdrożenie ogólnych usprawnień doświadczenia użytkownika w systemie skanowania statków. Obejmuje to możliwość tworzenia fałszywych sygnatur radarowych jak i balansowanie odległości, w których można będzie wykryć cele pomiędzy pingowaniem i skanowaniem.
      Poprawki systemu degradacji statków
      (Ship System Degradation Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      System zużycia i degradacji powodujący zmniejszenie wydajności komponentów i implementacja trwałości tego procesu. Poprawki do overclocking'u komponentów, które spowodują drastyczne przyspieszenie zużycia.
      Aktualizacja Technologii Pojazdów v1
      (Vehicle Tech Updates v1)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 3/21
      Dodanie różnych ulepszeń w zakresie wdrażania pojazdu, takich jak stany pojazdów w kontekście zachowania modalnego i aktualizacja systemu malowania pojazdu.
      Ulepszenia systemu grupowania v4
      (Groups System Improvements v4)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      Wdrażanie ulepszeń w systemie grupowania graczy w celu uzyskania przyjemniejszego doświadczenia dotyczącego MobiGlass i zaproszeń do party.
      Ulepszenia VOIP & FOIP v3
      (VOIP & FOIP Improvements v3)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 4/34
      Wdrożenie dalszych ulepszeń systemów Voice Over IP i Face Over IP w grze, umożliwiających lepszą wydajność i odwzorowanie.
      Ulepszenia Bounty Missions z NPC
      (Bounty Mission NPC Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

       
      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/2

      Poprawki dla Bounty Missions (misji łowczych), tak by tropieni NPC mogli skorzystać z Quntum Travel (podróży kwantowych), aby ominąć gracza.
      Uszkodzenia spowodowane anomaliami
      (Distortion Damage Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

       
      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/4
      System uszkodzeń spowodowanych anomaliami, tak by wpływały one prawidłowo na skuteczność komponentów i aby można je było zastosować w obszarach zagrożeń środowiskowych.
      Udoskonalenia broni powdwieszanej v1
      (Gimbal Weapon Improvements v1)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/5
      Ulepszenia systemu walki staków poprzez wdrożenie zautomatyzowanych mocowań przegubów. Broń, a czasem też inne komponenty otrzymają możliwość montarzu na podwieszeniach, które umożliwią im szeroki zakres ruchu.
      Implementacja Misji Dostawczych na ArcCorp
      (Extending Delivery Missions to ArcCorp)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postep: 0/3
      Rozszerzanie misji dostawczych do ArcCorp i okolicznych Rest Stops (losmicznych moteli).
      Kategoria: Statki i pojazdy
      (Ships and Vehicles)
      Przebudowa Origin 300i
      (Origin 300i Rework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 39/79
      Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 300i jako gotowego do lotu statku w grze.
      Przebudowa Origin 315p
      (Origin 315pRework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 39/79
      Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 315p jako gotowego do lotu statku w grze.
      Przebudowa Origin 325a
      (Origin 325a Rework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 39/79
      Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 325a jako gotowego do lotu statku w grze.
      Przebudowa Origin 350R
      (Origin 350R Rework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/10
      Wdrażanie i balansowanie zmienionego statku Origin 350R jako statku gotowego do lotu w grze.
      Banu Defender
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 12/51
      Tworzenie, wdrażanie i balansowanie myśliwca Banu jako gotowego do lotu statku w grze.
      MISC Reliant Tana
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp:  2/10
      Zadania związane z tworzeniem, wdrażaniem i balansowaniem Reliant Tana, warianttu bojowego MISC Reliant, tak by można go było oddać do użytku w grze.
      MISC Reliant Sen
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 26/34
      Zadania związane z tworzeniem, wdrażaniem i balansowaniem Reliant Sen, wariantu badawczego MISC Reliant, tak by można go było oddać do użytku w grze.
      MISC Reliant Mako
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/10
      Zadania związane z tworzeniem, implementacją i balansowaniem Reliant Mako, wariantu MISC zaprojektowanego dla tropienia wszelkich najświeższych wydarzeń dla spectrum.
      Kategoria: Bronie i przedmioty
      (Weapons & Items)
      Banu Singe Tachyon Cannon
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/25
      Projektowanie i tworzenie armat Banu Singe Tachyon do użytku na statkach. Praca obejmuje przygotowanie zasobów, kontrole licznych zespołów oraz wkład [rojektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.
      Gemini S71
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 6/28
      Projektowanie i tworzenie karabinu szturmowego Gemini S71 do użytku postaci w grze. Praca obejmuje ukończenie konceptu, tworzenie zasobów, kontrole wielu działów oraz wkład projektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.
      Poprawki Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula
      (Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula Revision)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 3/23
      Obejmuje wszelkie zadania związane z aktualizacją serii armat balistycznych Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula (S1-3) i wprowadzanie poprawionych wersji do gry.
      Kastak Arms Coda
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 4/24
      Zaprojektowanie i stworzenie pistoletu balistycznego Coda firmy Kastak Arms do użytku postaci w grze. Praca obejmuje przygotowanie zasobów, kontrolę licznych zespołów oraz wkład projektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.
      Kategoria: Bazowa technologia
      (Core Tech)
      Refaktoryzacja asynchronicznego rozłączania
      (Asynchronous Disconnection Refactor)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/13
      Celem tej refaktoryzacji jest poprawa wydajności i użyteczności asynchronicznego kodu rozłączającego. Refaktoryzacja spowoduje usunięcie wielu błędów, takich jak niekończące się ekrany ładowania, crashe serwerów i crashe klientów, a jednocześnie może sprawić, że tego rodzaju problemy nie będą się już pojawiać w przyszłości.
      Naprawa zieciowych zatrzymań OCS
      (Network OCS Stall Fixes)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W planach
      Naprawa zatrzymań procesowania związanych z siecią podczas tworzenia / rozłączania jednostek w wyniku Bind Culling i OCS.
      Nowy model lotu
      (New Flight Model)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W produkcji
      Postęp: 122/144
      Początkowa implementacja nowego systemu sterowania lotem statku, obejmującego całkowite przebudowanie doświadczenia lotu. Aby zapoznać się bliżej z tym nowym systemem, obejrzyj panel The Principles of Flight z CitizenCon 2948 na naszym kanale YouTube. Od strony wysokopoziomowej nowy model lotu zawiera:
      Thrustery zrebalansowane w taki sposób, by statek osiągał większy pęd w locie Głębsza integracja z systemami z Item 2.0, takimi jak temperatura, moc i paliwo Przeprojektowana przepustnica zapewniająca bardziej bezpośrednią kontrolę Przeprojektowany tryb dopalacza i cruise mode Przeprojektowany algorytm ESP Nowe sterowanie gravlev Liczne poprawki błędów i problemów poprzedniego modelu lotu Menedżer pocisków
      (Projectile Manager)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/8
      Wdrożenie systemów fizyki, które poprawią funkcjonalność pocisków i realizm w grze.
      Udoskonalenia shadera twardej powierzhni
      (Hard Surface Shader Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Core Tech
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/4
      Wdrożenie wielu udoskonaleń modułu cieniującego dla twardej powierzchni w celu zapewnienia większej szczegółowości tekstur oraz bogatszego zestawu funkcji umożliwiającego powszechniejsze użycie w grze.
      Optymalizacja wydajności
      (Performance Optimization)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Core Tech
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/2
      Ogólna optymalizacja i ulepszenia silnika w celu zwiększenia stabilności i wydajności dla graczy. Obejmuje to dalsze przechodzenie systemów gry do Item 2.0, a także badanie i rozwiązywanie ewentualnych wycieków pamięci i skoków wydajności.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|