Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Rekomendowane odpowiedzi

Roadmap Star Citizen dla Alpha 3.5.0

star-citizen-roadmap-3-5-0.png

Polska wersja rozkładu jazdy dla aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5.0, która ma się ukazać w pierwszym kwartale 2019r.

Miejsce na szerszą dyskusję odnośnie Alpha 3.5.0 znajduje się tutaj: LINK

Uwaga: Temat zostanie zrefaktoryzowany dla łatwiejszej nawigacji, będzie aktualizowany aż do premiery 3.5.0.

Kategoria: Postacie
(Characters)

Zleceniodawca: Tecia Pacheco
(Mission Giver: Tecia Pacheco)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Tecia Pacheco

Kategoria: Postacie
Status: W produkcji

Postęp: 18/46

Tworzenie nowej zleceniodawcy, która zostanie umieszczona na planecie ArcCorp. Obejmuje ono konceptowanie z zespołem twórców postaci, modelowanie odzieży oraz rekwizytów postaci i otoczenia, rejestrowanie ruchów i tras, przygotowywanie animacji i plików audio do implementacji w systemie, tworzenie drzewka zachowań AI i podłączanie treści misji dla tej postaci. Zadanie to obejmie również stworzenie każdego tekstu, jaki będzie towarzyszył jej misjom.

DNA Dostosowywania Twarzy
(DNA Face Customization)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen 3.5.0 DNA Face Customization

Kategoria: Postacie
Status: W produkcji

Postęp: 41/92

Projekt i implementacja systemu twarzy DNA, w tym systemu łączenia genów używanego do dostosowywania postaci gracza oraz prawie nieskończonej różnorodności twarzy NPC. Podwójnie kwaternionowe skórki, korygujące blend-shape'y i wszystkie inne deformatory zostaną zaimplementowane na GPU, aby umożliwić systemowi skalowanie w razie pojawienia się wielu postaci.

Grywalne Postacie Kobiece
(Playable Female Characters)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Female Characters

Kategoria: Postacie
Status: W produkcji

Postęp: 72/91

Wdrażanie modeli, animacji i przedmiotów by umożliwić Graczom wybór kobiecego awatara, a także aktualizowanie żeńskich NPC w różnych lokacjach.

Lokacje
(Locations)

Planeta ArcCorp
(ArcCorp Planet)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Planeta ArcCorp

Kategoria: Lokacje
Status: W produkcji

Postęp: 17/34

Projektowanie, tworzenie i wdrażanie rozległej planety-metropolii, ArcCorp, w tym punktów użyteczności publicznej na całej planecie.

Księżyc ArcCorp: Lyria
(ArcCorp Moon: Lyria)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - ArcCorp Moon: Lyria

Kategoria: Lokacje
Status: W produkcji

Postęp: 8/13

Tworzenie i wdrożenie księżyca planety ArcCorp, Lyrii, w tym konstrukcja przyczółków i rozmieszczanie obiektów na powierzchni.

Księżyc ArcCorp: Walla
(ArcCorp Moon: Walla)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - ArcCorp Moon: Walla

Kategoria: Lokacje
Status: W produkcji

Postęp: 1/5

Tworzenie i wdrożenie księżyca planety ArcCorp, Lyrii, w tym konstrukcja przyczółków i rozmieszczanie obiektów na powierzchni.

Lądowisko Obszaru 18
(Area 18 Landing Zone)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Area 18 Landing Zone

Kategoria: Lokacje
Status: W produkcji

Postęp: 149/326

Obejmie Obszar Kontrolny Lądowiska 18, strefę lądowania na planecie ArcCorp i jeden z głównych portów komercyjnych dla ruchu międzyplanetarnego w otaczającym regionie. To zadanie zawiera zaludnianie miasta postaciami NPC, misjami oraz sklepami.

Kategoria: AI

Nowy Model Lotu dla AI
(Ship AI Flight Model Update)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Ship AI Flight Model Update

Kategoria: AI
Status: W produkcji

Postęp: 11/12

Po wprowadzeniu Nowego Modelu Lotu (New Flight Model) dla statków gracza, statki kontrolowane przez AI muszą zostać zaktualizowane, by mogły z niego korzystać.

Poprawa zachowań AI statków
(Ship AI Combat Behaviour Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Ship AI Combat Behaviour Improvement

Kategoria: AI
Status: W planach

Wprowadzanie nowych zachowań sztucznej inteligencji (AI) dla statków NPC aby podnieść stopień wyzwania i realizm, np. niespodziewaną decelerację i zmyłki chroniące przed ostrzałem.

Kategoria: Rozgrywka
(Gameplay)

System: Zarządznie Temperaturą
(System: Heat)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - System: Heat

Kategoria: Rogrywka
Status: W planach

Ulepszenia systemu ciepła w celu zapewnienia spójniejszego doświadczenia wobec przedmiotów i pojazdów. Oznacza to szereg potencjalnych sytuacji i ich wpływ na pojazdy, począwszy na oddziaływaniu temperatury na różne komponenty statku, przez uwzględnianie poziomu ciepła w systemach pomieszczeń, aż do zdefiniowania temperatury otoczenia układów słonecznych.

Misje Łowcze AI w otoczeniach środowiskowych
(AI Bounty Hunting in Environmental Missions)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - AI Bounty Hunting in Environmental Missions

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 0/3

Wdrażanie Environmental Missions (misji środowiskowych). W nich łowcy nagród NPC AI polować będą na graczy, za których wyznaczono nagrody, a siły porządkowe otworzą ogień do pilotów z wysokim Crime Rating.

Ulepszenia HUD'u skanowania statków
(Vehicle Scanning HUD Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Vehicle Scanning HUD Improvements

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 2/20

Wprowadzenie udoskonaleń systemu HUD statków w celu obsługi dodatkowych funkcji skanowania i pingowania, w tym poziomów zaufania (Confidence Levels) dla nowo zidentyfikowanych obiektów.

Wezwania wsparcia dla statków AI
(AI Distress Beacons)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - AI Distress Beacons

Kategoria: Rozgrywka
Status: W planach

Wdrożenie misji Sygnału Wezwania Wsparcia Bojowego (Combat Assistane Service Beacon), w których gracze mogli będą pomagać statkom AI, które to znalazły się w niebezpieczeństwie.

Radar Statków v2
(Vehicle Radar v2)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Vehicle Radar v2

Kategoria: Rozgrywka
Status: W planach

Poprawki Systemu Radarowego, pozwalające na zarządzanie rozszerzeniami dla radarów i utworznie funkcjonalności dla programistów umożliwiającej modifkację zasięgów oraz możliwości radarów w oparciu o lokalizację. Pozwoli to zaimplementować wpływ zagrożeń środowiskowych na skuteczność urządzenia.

Ulepszenia Quntum Travel
(Quantum Travel Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Quantum Travel Improvements

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 1/12

Kontynuacja doskonalenia mechaniki Quantum Travel poprzez ulepszenia interfejsu użytkownika, interakcji i skoków kwanowych po osi planet (spline jumps).

Usprawnienia skanowania statków
(Vehicle Scanning Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Vehicle Scanning Improvements

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 4/25

Wdrożenie ogólnych usprawnień doświadczenia użytkownika w systemie skanowania statków. Obejmuje to możliwość tworzenia fałszywych sygnatur radarowych jak i balansowanie odległości, w których można będzie wykryć cele pomiędzy pingowaniem i skanowaniem.

Poprawki systemu degradacji statków
(Ship System Degradation Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Ship System Degradation Improvement

Kategoria: Rozgrywka
Status: W planach

System zużycia i degradacji powodujący zmniejszenie wydajności komponentów i implementacja trwałości tego procesu. Poprawki do overclocking'u komponentów, które spowodują drastyczne przyspieszenie zużycia.

Aktualizacja Technologii Pojazdów v1
(Vehicle Tech Updates v1)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Vehicle Tech Updates v1

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 3/21

Dodanie różnych ulepszeń w zakresie wdrażania pojazdu, takich jak stany pojazdów w kontekście zachowania modalnego i aktualizacja systemu malowania pojazdu.

Ulepszenia systemu grupowania v4
(Groups System Improvements v4)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Groups System Improvements v4

Kategoria: Rozgrywka
Status: W planach

Wdrażanie ulepszeń w systemie grupowania graczy w celu uzyskania przyjemniejszego doświadczenia dotyczącego MobiGlass i zaproszeń do party.

Ulepszenia VOIP & FOIP v3
(VOIP & FOIP Improvements v3)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - VOIP & FOIP Improvements v3

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 4/34

Wdrożenie dalszych ulepszeń systemów Voice Over IP i Face Over IP w grze, umożliwiających lepszą wydajność i odwzorowanie.

Ulepszenia Bounty Missions z NPC
(Bounty Mission NPC Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Bounty Mission NPC Improvements

 

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 0/2

Poprawki dla Bounty Missions (misji łowczych), tak by tropieni NPC mogli skorzystać z Quntum Travel (podróży kwantowych), aby ominąć gracza.

Uszkodzenia spowodowane anomaliami
(Distortion Damage Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Distortion Damage Improvements

 

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 0/4

System uszkodzeń spowodowanych anomaliami, tak by wpływały one prawidłowo na skuteczność komponentów i aby można je było zastosować w obszarach zagrożeń środowiskowych.

Udoskonalenia broni powdwieszanej v1
(Gimbal Weapon Improvements v1)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Gimbal Weapon Improvements v1

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postęp: 0/5

Ulepszenia systemu walki staków poprzez wdrożenie zautomatyzowanych mocowań przegubów. Broń, a czasem też inne komponenty otrzymają możliwość montarzu na podwieszeniach, które umożliwią im szeroki zakres ruchu.

Implementacja Misji Dostawczych na ArcCorp
(Extending Delivery Missions to ArcCorp)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Extending Delivery Missions to ArcCorp

Kategoria: Rozgrywka
Status: W produkcji

Postep: 0/3

Rozszerzanie misji dostawczych do ArcCorp i okolicznych Rest Stops (losmicznych moteli).

Kategoria: Statki i pojazdy
(Ships and Vehicles)

Przebudowa Origin 300i
(Origin 300i Rework)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Origin 300i Rework

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 39/79

Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 300i jako gotowego do lotu statku w grze.

Przebudowa Origin 315p
(Origin 315pRework)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Origin 315pRework

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 39/79

Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 315p jako gotowego do lotu statku w grze.

Przebudowa Origin 325a
(Origin 325a Rework)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Origin 325a Rework

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 39/79

Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 325a jako gotowego do lotu statku w grze.

Przebudowa Origin 350R
(Origin 350R Rework)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Origin 350R Rework

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 2/10

Wdrażanie i balansowanie zmienionego statku Origin 350R jako statku gotowego do lotu w grze.

Banu Defender
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Banu Defender

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 12/51

Tworzenie, wdrażanie i balansowanie myśliwca Banu jako gotowego do lotu statku w grze.

MISC Reliant Tana
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - MISC Reliant Tana

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp:  2/10

Zadania związane z tworzeniem, wdrażaniem i balansowaniem Reliant Tana, warianttu bojowego MISC Reliant, tak by można go było oddać do użytku w grze.

MISC Reliant Sen
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - MISC Reliant Sen

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 26/34

Zadania związane z tworzeniem, wdrażaniem i balansowaniem Reliant Sen, wariantu badawczego MISC Reliant, tak by można go było oddać do użytku w grze.

MISC Reliant Mako
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - MISC Reliant Mako

Kategoria: Statki i pojazdy
Status: W produkcji

Postęp: 2/10

Zadania związane z tworzeniem, implementacją i balansowaniem Reliant Mako, wariantu MISC zaprojektowanego dla tropienia wszelkich najświeższych wydarzeń dla spectrum.

Kategoria: Bronie i przedmioty
(Weapons & Items)

Banu Singe Tachyon Cannon
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Banu Singe Tachyon Cannon

Kategoria: Broń i przedmioty
Status: W produkcji

Postęp: 1/25

Projektowanie i tworzenie armat Banu Singe Tachyon do użytku na statkach. Praca obejmuje przygotowanie zasobów, kontrole licznych zespołów oraz wkład [rojektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.

Gemini S71
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Gemini S71

Kategoria: Broń i przedmioty
Status: W produkcji

Postęp: 6/28

Projektowanie i tworzenie karabinu szturmowego Gemini S71 do użytku postaci w grze. Praca obejmuje ukończenie konceptu, tworzenie zasobów, kontrole wielu działów oraz wkład projektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.

Poprawki Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula
(Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula Revision)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula Revision

Kategoria: Broń i przedmioty
Status: W produkcji

Postęp: 3/23

Obejmuje wszelkie zadania związane z aktualizacją serii armat balistycznych Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula (S1-3) i wprowadzanie poprawionych wersji do gry.

Kastak Arms Coda
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Kastak Arms Coda

Kategoria: Broń i przedmioty
Status: W produkcji

Postęp: 4/24

Zaprojektowanie i stworzenie pistoletu balistycznego Coda firmy Kastak Arms do użytku postaci w grze. Praca obejmuje przygotowanie zasobów, kontrolę licznych zespołów oraz wkład projektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.

Kategoria: Bazowa technologia
(Core Tech)

Refaktoryzacja asynchronicznego rozłączania
(Asynchronous Disconnection Refactor)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Asynchronous Disconnection Refactor

Kategoria: Bazowa technologia
Status: W produkcji

Postęp: 1/13

Celem tej refaktoryzacji jest poprawa wydajności i użyteczności asynchronicznego kodu rozłączającego. Refaktoryzacja spowoduje usunięcie wielu błędów, takich jak niekończące się ekrany ładowania, crashe serwerów i crashe klientów, a jednocześnie może sprawić, że tego rodzaju problemy nie będą się już pojawiać w przyszłości.

Naprawa zieciowych zatrzymań OCS
(Network OCS Stall Fixes)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Network OCS Stall Fixes

Kategoria: Bazowa technologia
Status: W planach

Naprawa zatrzymań procesowania związanych z siecią podczas tworzenia / rozłączania jednostek w wyniku Bind Culling i OCS.

Nowy model lotu
(New Flight Model)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - New Flight Mode

Kategoria: Bazowa technologia
Status: W produkcji

Postęp: 122/144

Początkowa implementacja nowego systemu sterowania lotem statku, obejmującego całkowite przebudowanie doświadczenia lotu. Aby zapoznać się bliżej z tym nowym systemem, obejrzyj panel The Principles of Flight z CitizenCon 2948 na naszym kanale YouTube. Od strony wysokopoziomowej nowy model lotu zawiera:

  • Thrustery zrebalansowane w taki sposób, by statek osiągał większy pęd w locie
  • Głębsza integracja z systemami z Item 2.0, takimi jak temperatura, moc i paliwo
  • Przeprojektowana przepustnica zapewniająca bardziej bezpośrednią kontrolę
  • Przeprojektowany tryb dopalacza i cruise mode
  • Przeprojektowany algorytm ESP
  • Nowe sterowanie gravlev
  • Liczne poprawki błędów i problemów poprzedniego modelu lotu

Menedżer pocisków
(Projectile Manager)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Projectile Manager

Kategoria: Bazowa technologia
Status: W produkcji

Postęp: 1/8

Wdrożenie systemów fizyki, które poprawią funkcjonalność pocisków i realizm w grze.

Udoskonalenia shadera twardej powierzhni
(Hard Surface Shader Improvements)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Hard Surface Shader Improvements

Kategoria: Core Tech
Status: W produkcji

Postęp: 2/4

Wdrożenie wielu udoskonaleń modułu cieniującego dla twardej powierzchni w celu zapewnienia większej szczegółowości tekstur oraz bogatszego zestawu funkcji umożliwiającego powszechniejsze użycie w grze.

Optymalizacja wydajności
(Performance Optimization)
Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

Star Citizen - Performance Optimization

Kategoria: Core Tech
Status: W produkcji

Postęp: 1/2

Ogólna optymalizacja i ulepszenia silnika w celu zwiększenia stabilności i wydajności dla graczy. Obejmuje to dalsze przechodzenie systemów gry do Item 2.0, a także badanie i rozwiązywanie ewentualnych wycieków pamięci i skoków wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga: Temat zostanie zrefaktoryzowany dla łatwiejszej nawigacji, będzie aktualizowany aż do premiery 3.5.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      145
    • Odpowiedzi
      706
  • Popularne aktualnie

  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      958
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    natee99.
    Rejestracja
  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Zbiera się nam coraz więcej informacji na temat Alpha 3.5.0.
      Myślę że może warto więc już zacząć podsumowywać i dyskutować na ten temat.
       
       
      Jakiśczas temu wrzucaliśmy info z Around the Verse odnośnie planety ArcCorp:
      Niedawno CIG publikowało kolejne Around The Verse z następnymi detalami nowego Flight Model (na przykładzie gravlev), były też szczegóły powstawania postaci kobiecych dla Star Citizen, również krótki teaser z księżyców Lyria i Walla.
      Wczoraj z kolei dostaliśmy aktualizację Roadmapy dla 3.5.0 z kilkoma zupełnie nowymi feature'ami. Ofkors jak zwykle część z tych które byłyby pożądane została przesunięta. W każdym razie, Roadmap dla 3.5.0 mamy już przetłumaczony (i chyba warto byłoby go bieżąco aktualizować):
      Jakie odczucia odnośnie 3.5.0 póki co? Na który feature z roadmapy czekacie, który byłby dla Was zbędny, jeśli taki istnieje?
      Jest w ogóle na co czekać? 🙂 Mnie kilka feature'ów podoba się bardziej niż reszta, ale może napiszę już w poście.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|