Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

BlackySensei

Star Citizen

Star Citizen BlackySensei zwyciężył w dniu: 13 Wrzesień 2023

Citizen BlackySensei miał najbardziej lubiane posty!

Reputacja

6 Dostawca

1 obserwujący

O BlackySensei

  • Tytuł
    Gwiezdny Przybysz

Dane w Star Citizen

  • Handle (Nick)
    BlackySensei
  • Referral Code
    STAR-TCFH-4YKH

Ostatnie wizyty

1 028 wyświetleń profilu
  1. Pożegnanie Port Olisar - Raport z wydarzenia Wielkimi krokami zbliża się do nas Patch 3.20, który wprowadzi sporo zmian do rozgrywki w Star Citizen. Jedną z ważniejszych, jeżeli nie najważniejszych zmian w nadchodzącej łatce będzie usunięcie Port Olisar. Na miejsce naszej ukochanej, lewitującej stacji z Platformami do lądowania pojawi się Port Serpahin. Społeczność Neutral Hub postanowiła oddać skromny hołd stacji która wkrótce odejdzie w zapomnienie. Poniżej będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z tego dnia, a także dowiedzieć się odrobinę więcej o tej pierwszej w grze stacji kosmicznej. Krótka historia Stacja po raz pierwszy zadebiutowała w prezentacji rozgrywki wieloosobowej jako ,,Cellin Station", zaś dla graczy PO - Port Olisar ukazał się w wersji gry Alpha 2.0 jako początkowa lokacja od tamtego czasu przechodząc wiele zmian. Multicrew demo Od wydawania poprawki 3.0 stał się jednym z ważniejszych miejsc do handlu, zaś patch 3.1 przyniósł rozbudowę portu o większe platformy, pozwalające obsłużyć duże jednostki takie jak Aegis Reclaimer zaś w wersji 3.15 port został przeniesiony bliżej planety Crusader oraz ustawiony bezpośrednio nad lewitującym miastem Orison. Od tego momentu stacja została także wprowadzona na orbitę geostacjonarną obracając się razem z planetą. Według nie potwierdzonych informacji (a przynajmniej ja nie potrafiłem znaleźć wiarygodnego źródła) Port Olisar ma w przyszłości zostać przywrócony w nowej odświeżonej formie, ze względu na to jak ważnym miejscem jest dla społeczności gry. Wszystkim którzy zapomnieli lub nie śledzą na bieżąco informacji odnośnie rozwoju gry, chciałbym przypomnieć że każda osoba która odwiedzi PO chociaż raz od 7 września do momentu wydania buildu 3.20 otrzyma unikalną odznakę ,,Farewell Port Olisar" - Informacja developera Opis wydarzenia Zamknięcie Port Olisar uczciliśmy zebraniem części z naszej floty okrętów, robiąc pamiątkowe zdjęcia na tle stacji, oraz na koniec dokonaliśmy wielkiego finału rozbijając okręt Origin 890i o zgromadzoną flotę w ramach porywu ułańskiej fantazji. Cały event łącznie z zebraniem statków i ustawieniem się do zdjęć zabrał nam około 45minut. W wydarzeniu wzięły udział następujące maszyny: Origin 890i, Anvil Carrack, Argo Raft, RSI Andromeda constellation, Aegis Retaliator, Drake Corsair, Misc Freelancer Max, Aegis Reclaimer, A2 Hercules Starlifter, Aegis Redeemer, Misc Starfarer, C2 Hercules, Mirai Razor LX Zdjęcia z wydarzenia Zdjęcia zrobione i dodane dzięki uprzejmości użytkowników Warchluś oraz HappyRusher, zapraszam również do posta Warchlusia odnośnie pożegnania PO Post warchluś w którym znajdziecie również kilka nagrań video. Specjalne podziękowanie dla Konhau, który był oryginalnym pomysłodawcą wydarzenia. Osoby biorące udział w wydarzeniu: Warchluś HappyRusher Klucha_Poland Barthi Deniko13 Grafi1991 Jaszczur222 Joncek Karloz_pl Konhau Laxios Mlody991 Morgoth Norbeusz Rawnock Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane przyszłymi wydarzeniami lub po prostu wspólną rozgrywką na Discord Huba Materiały źródłowe: Historia PO bazowana na artykule: https://starcitizen.tools/Port_Olisar Multicrew demo autorstwa kanału Dualshockers
  2. JAK POPRAWIĆ WYDAJNOŚĆ W STAR CITIZEN Ze względu na to jak często trzeba tłumaczyć nowym pilotom w jakim sposób mogą poprawić wydajność gry, postanowiłem napisać ten krótki poradnik. Za nim zaczniemy chciałbym zaznaczyć kilka istotnych faktów: 1. W tym poradniku nie znajdziecie zaawansowanych metod - wszystkie opisane tutaj sposoby są możliwe do wykonania z domu - bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. 2. Wspomniane poniżej metody działają w wypadku 90% graczy, jednak ze względu na to, że gra jest w wersji Alpha a każdy komputer jest inny nie każdy odczuje poprawę. A) Zmiana pola widzenia FOV (Field of View) Star Citizen nie lubi wąskiego FOV z dwóch przyczyn. Po pierwsze jeżeli mamy ustawione małe FOV w większości statków nie będziemy widzieli połowy istotnych ekranów naszego pojazdu. Po drugie u wielu graczy zwiększenie FOV pozytywnie wpływa na działanie gry - osobiście zyskuję na tym 4-6fps. Zaleca się aby FOV było ustawione na minimum 100, jednak osobiście polecam po prostu przesunąć suwak maksymalnie w prawo. --> ---> B) Ustawienia Graficzne Star Citizen jako gra w wersji Alpha bardzo słabo wykorzystuje możliwości naszego komputera, albo ujmując to inaczej robi to kompletnie źle. Często słyszymy pytania typu ,,ustawiłem grafikę na low, dlaczego jest gorzej niż na high". Odpowiedź jest prosta - gra obecnie nie potrafi korzystać z dostarczanych jej zasobów. Na szczęście i na to jest rozwiązanie - gracze metodą prób i błędów znaleźli najbardziej optymalne ustawienia które pozwolą cieszyć się lepszą wydajnością. Najważniejsze z nich: Resolution - Szczególnie jeżeli posiadamy słabszy sprzęt polecam korzystać z rozdzielczości FullHD 1920 X 1080 Quality - Tutaj zawsze ustawiamy High, nie ważne jaki mamy sprzęt w większości wypadków na tym ustawieniu gra będzie chodzić najlepiej Planet Volumetric Clouds - jest to opcja bardzo obciążająca sprzęt co za tym idzie im niżej tym lepiej C) Plik CFG poprawiający wydajność Aby jeszcze bardziej polepszyć nasze wrażenia płynące z gry możemy skorzystać z pliku CFG stworzonego przez jednego z użytkowników Star Citizen. Link do oryginalnego pliku ---> USER.CFG Na potrzeby polskiej społeczności postanowiłem przetłumaczyć dla Was instrukcję. Link do wersji z tłumaczeniem ---> Plik CFG + tłumaczenie hasło: hygejaMu Instrukcja do pliku znajduje się w folderze Mniej zaawansowanych użytkowników interesują kroki od 1 do 4. Reszta jest dla osób zaawansowanych. Jeżeli ktoś mimo tłumaczenia miałby problem z konfiguracją, zapraszamy na nasz Discord https://discord.gg/AYUASnpj, gdzie możecie skontaktować się ze mną lub innymi instruktorami, którzy z pewnością Wam pomogą. D) Inne metody poprawienia wydajności - Wyłączcie wszystkie zbedne procesy w tle takie jak przeglądarki internetowe, odtwarzacze muzyki - Zawsze korzystajcie z opcji Fullscreen - Częstym powodem niestabilności gry jest także serwer na którym się znajdujecie. Aby sprawdzić stan serwera należy będąc w grze wcisnąć tyldę ,,`" a następnie wpisać komendę r_displayinfo 1. - Najważniejszy parametr w tym wypadku to Server FPS, jeżeli jego wartość spada poniżej 5fps jest to sygnał, że warto zmienić serwer. Idealne liczby to takie od 10fps w górę. Podsumowując mam nadzieję, że poradnik będzie dla Was przydatny. W razie pytań zapraszam do kontaktu na Hubowym Discordzie pod nickiem Blacky Sensei. Jeżeli ktoś zna oryginalnego autora pliku .CFG bardzo proszę o informację w wiadomości prywatnej, abym mógł edytować post i dodać wzmiankę, aby docenić jego pracę włożoną w rozwój Star Citizen.
  3. Witaj, BlackySensei. Zachęcamy do przegladania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|