- M&V Bar Lorville 1
- M&V Bar Lorville 2
- First Light
- Main Theme
- V
- Majesty of Space
- Mind Games
- The Rebel Path
- Sabre Raven (Trailer)
- Мусорщики
- To Hell and Back
- Wushu Dolls
- Orison Voyager Bar
- The Sacred And The Profane
- Rite Of Passage
- Extraction Action
- Patri(di)ots
- Scavenger Hunt
- Outsider No More
- Never Fade Away
- Work In Order
- Technology
- Gateway
- Lovely Day
-
Zawartość
98 -
Wiadomości w Comm-Link
24 -
Dotacje
0.00 USD -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
26
Typ zawartości
Profile
Forum
Kalendarz
Newsy i Dzienniki
Zawartość dodana przez Sarr
-
Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania Chris Wayne Schmitt 12 listopada o 10:25 Witajcie wszyscy, W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie. Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego. Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro. Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse! Podróż kwantowa - Aktualizacja #2 Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji. Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów. Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych: Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu. Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse. Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy. Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia. Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców. Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym. Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji. Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi. Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX. Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico. Źródło: LINK
-
Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany JakeAcappella-CIG 11 października o 18:06 Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander! Aktualizacje Kreatora Postaci Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię: Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami. Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość. Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji! Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia: Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji. Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach. Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
-
newsy List od Przewodniczącego, Marzec 2024 (Chris Roberts)
Sarr dodał wpis na blogu w Star Citizen - Newsy
List od Przewodniczącego, Chrisa Robertsa „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności” – Marek Aureliusz Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier. Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy. Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP. Nasza developerska podróż osiągnęła w zeszłym roku serię znaczących kamieni milowych, a wszystkie stały się absolutną atrakcją tegorocznego CitizenCon 2953. Nie sposób przecenić wagi tego wydarzenia dla wszystkich w CIG, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to nasz pierwszy CitizenCon w realu od ponad czterech lat! Od samego początku byliśmy zasilani Waszym entuzjazmem, brakowało nam więc tej energii dzielenia się wzajemną pasją wobec gry, którą budujemy. Wydarzenie to było niesamowitą afirmacją całej naszej ciężkiej pracy nad Star Citizen i Squadron 42 w 2023 roku. Zanotowaliśmy również najlepszy czwarty kwartał w historii gry pod względem liczby logowań i aktywności graczy. Dzięki Wam i ogromnej fali graczy napływających w końcówce roku, 2023 był dla nas rekordowy! Osiągnęliśmy najwyższe w historii dzienne i miesięczne liczby aktywnych graczy, unikalnych logowań oraz spędzonych w grze godzin. Ponad 1,1 miliona z Was postawiło stopę w Trwałym Wszechświecie (PU) w 2023 roku! Kolejnym ważnym kamieniem milowym w 2023 roku było pełne powitanie zespołu Turbulent w rodzinie CIG. Turbulent, nasi partnerzy od końca 2012 roku, odpowiadają za znaczną część naszej infrastruktury online i znacznie przyczynili się do naszego rozwoju i sukcesu. To przejęcie pozwala nam usprawnić nasze starania i formalnie zapewnia znaczącą obecność w Montrealu w Kanadzie, będącym jednym z centrów talentów w branży gier wideo. W ramach tego przejęcia zyskaliśmy dwóch kluczowych dyrektorów: Benoita Beausejour, Dyrektora Technicznego Turbulent, który staje się CTO w Cloud Imperium i szefem naszego Core Technology Group (CTG). Benoita znacie już z jego prezentacji o Server Meshing podczas ostatnich dwóch CitizenCon'ów. Drugim ważnym dyrektorem, który zasilił nasze szeregi jest Marc Beaudet, były CEO Turbulent. Stał się on naszym Starszym Wiceprezesem ds. Operacji Studia, odpowiedzialnym za funkcjonowanie i dobrobyt ponad tysiąca osób pracujących nad Star Citizen i Squadron 42, podzielonych między nasze pięć biur w Austin (Texas), Los Angeles (Kalifornia), Manchesterze (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i teraz w Montrealu (Kanada). Kiedy patrzę wstecz na 2023 rok, mając te kilka miesięcy na refleksję i docenienie ciężkiej pracy zespołu wokół mnie, mogę powiedzieć, że nasze doświadczenie na CitizenCon 2953 oraz entuzjazm naszej społeczności, zarówno na pokazie, jak i w grze, gdy rekordowe liczby graczy logowały się do Star Citizen w zeszłym roku, napełniły mnie nie tylko dumą, ale także głęboką wdzięcznością i nową energią na kolejny rok. A zapowiada się naprawdę niesamowity rok! W przypadku Squadron 42 przenosimy grę ze stanu "kompletnego pod względem funkcji" do stanu "kompletnego pod względem zawartości", upewniając się, że będzie odpowiednio dopracowana i godna miana duchowego następcy Wing Commandera. Prace nad tym celem zmierzają do wielkiego finału – nasz zespół zanurzył się w pracy po uszy i daje z siebie wszystko. Jestem niezmiernie podekscytowany kształtem, jaki przybiera gra i będziemy mieć więcej do podzielenia się z Wami podczas tegorocznego CitizenCon, który odbędzie się w Manchesterze w Anglii. Na froncie Star Citizen zespoły przygotowują się do wprowadzenia Server Meshing i rozszerzenia uniwersum na wiele układów planetarnych. W realiach świata Star Citizen, jednym z kluczowych momentów w dziejach ludzkości jest "Dzień Pierwszego Skoku". Tego dnia, 10 kwietnia 2271 roku, legendarny astrofizyk i pilot Nick Croshaw odkrył i pokonał Punkt Skoku (Jump Point), stając się pierwszym człowiekiem poza Układem Słonecznym. Na jego cześć, odkryty system nazwano Croshaw. Owa pionierska podróż, określana jako „Skok, który odmienił losy ludzkości” , doprowadziła do kosmicznej przyszłości, którą przedstawiamy w Star Citizen i Squadron 42. Pewnie zastanawiacie się, czemu opowiadam tę historię – otóż, nieco wyprzedzając rocznicę 10 kwietnia, w miniony weekend mieliśmy własne obchody Dnia Pierwszego Skoku na kanale Technicznego Podglądu! W ramach testów naszych postępów nad Server Meshingiem i Technologią Warstwy Replikacyjnej, otworzyliśmy nasze pierwsze, działające Bramy Skoku (Jump Gates). Gracze, po raz pierwszy w historii, mogli przetestować podróże między dwoma systemami! Śmiałkowie skorzystali z tuneli czasoprzestrzennych, podróżując między Stanton a Pyro, podczas gdy systemy te płynnie ładowały się i wyładowywały z pamięci. Zainteresowanych informuję, że nasz odpowiednik Nicka Croshawa jest wśród Evocati i nazywa się "MrTrash" - uważamy, że to on, jako pierwszy w społeczności, dokonał udanego skoku! Warto też podkreślić, że podczas wspomnianego testu osiągnęliśmy 350 graczy obecnych jednocześnie na jednym shardzie (czyli warstwie replikacyjnej z dwoma połączonymi serwerami), ustanawiając nowy rekord Star Citizen! Po wielu latach ciężkiej pracy dla celu, który wielu uważało za niemożliwy, jesteśmy o krok od dostarczenia jednego z ostatnich elementów technologii, który umożliwi połączony, wspólny wszechświat - taki, gdzie tysiące ludzi może jednocześnie brać udział w galaktycznych przygodach. Zaprosiłem Benoita, który jako nasz nowy CTO nadzorował ten historyczny test, aby podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat tego monumentalnego kamienia milowego, który pomógł osiągnąć: Wybiegając myślami w przyszłość, zespół pozostaje skoncentrowany i oddany sprawie wprowadzenia społeczności na zupełnie nowe terytoria wraz z premierą systemu Pyro i Star Citizen Alpha 4.0. Trudno przecenić, jak wielki i przełomowy będzie to moment – pozwoli on o wiele większej liczbie osób grać wspólnie, a także płynnie podróżować między różnymi układami planetarnymi. Wszystko to wskazuje, że 2024 będzie naszym największym i najlepszym rokiem w uniwersum Star Citizen. Ale Star Citizen Alpha 4.0 to jeszcze nie koniec drogi! W związku z tym mam dla was więcej ekscytujących wieści. Jak ujawniliśmy podczas CitizenCon, gdy Squadron 42 osiągnęło status kompletności pod względem funkcji, teraz możemy jeszcze szybciej przenosić rozwiązania opracowane dla Squadron 42 do trwałego wszechświata Star Citizen. W ramach tego procesu, pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów Star Citizen i Squadron 42, by w większym stopniu je zintegrować. Ma to ułatwić wprowadzenie do Trwałego Wszechświata (PU) efektów kilkuletniej pracy w postaci nowych funkcji, szlifów i dopracowania detali. To jednocześnie oznacza obranie kursu na linię mety dla samego Star Citizen. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w sieciowym MMO nie istnieje ostateczna linia finiszu. Będziemy dodawać nowe funkcje i treści nieustannie przez wiele, wiele lat. Mimo to, Star Citizen 1.0 definiujemy jako zestaw funkcji i zawartości, przy którym grę można uznać za „komercyjnie” wydaną. Oznacza to, że jest przyjazna dla nowych graczy, stabilna i dopracowana, z wystarczającą ilością rozgrywki i treści, aby nieprzerwanie angażować graczy. Innymi słowy, nie jest już w fazie Alpha czy Wczesnego Dostępu. Podobnie jak zaplanowaliśmy podróż Squadron 42 do stanu "kompletności pod względem funkcji" i nadchodzącego statusu "kompletności pod względem zawartości", poświęciliśmy sporo czasu na przyjrzenie się, co ma oznaczać Star Citizen 1.0 i co będzie potrzebne, aby do tego etapu dotrzeć. Aby to ułatwić, z radością ogłaszam, że nasz niezawodny Rich Tyrer obejmie nową rolę Starszego Reżysera Gry, nadzorując rozwój zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 u mego boku. Dzięki tej zmianie zaczniecie zauważać szybsze przenoszenie funkcji i zawartości ze Squadron 42 do Star Citizen. Zaczynamy już od wersji Alpha 3.23, która zapowiada się na jedną z największych aktualizacji w historii pod względem nowych funkcji trafiających do rąk graczy. Kiedy na CitizenCon ogłosiliśmy, że przeniesiemy efekty pracy przygotowanej i doszlifowanej dla "kompletności pod względem funkcji" w Squadron 42, nie żartowaliśmy! Jako reżyser SQ 42, Rich odegrał kluczową rolę w doprowadzeniu projektu do obecnego statusu "feature complete". Pod jego kierownictwem Squadron 42 doświadczyło znacznego przyspieszenia rozwoju – to tempo, jak przewidujemy, poniesie nas ku stanowi "kompletności pod względem zawartości", fazy Beta, a w końcu wydaniu pełnej wersji tej gry. Pracując w tandemie, Rich i ja nadal będziemy wytyczać strategiczną wizję mającą tchnąć życie w zamierzone doświadczenie rozgrywki w Star Citizen. Jak powiedział Rich, przez ostatnie kilka miesięcy nasze zespoły były zajęte planowaniem kolejnych ważnych kamieni milowych na drodze Persistent Universe, a ich zwieńczeniem będzie to, co nazywamy "Star Citizen 1.0". Gdy ta roadmapa otrzyma swoją ostateczną formę i zostanie zatwierdzona, z niecierpliwością podzielimy się z Wami zarówno wizją, jak i planem jej realizacji jeszcze w tym roku. W ramach wspomnianej reorganizacji rozwoju wprowadziliśmy kilka znaczących zmian. Od strony osobistej przeniosłem się z Los Angeles do Austin w Teksasie, aby być bliżej strefy czasowej naszych głównych zespołów deweloperskich w Manchesterze, Frankfurcie i Montrealu. Spędzam dużo czasu w naszym największym studio w Manchesterze, gdzie pracuje prawie 600 osób. Razem z Richem i drużynami działamy nad ukończeniem Squadron 42 i Star Citizen. W związku z tym podjęliśmy trudną decyzję o poproszeniu zespołu deweloperskiego z Los Angeles, który coraz częściej wspierał główne zespoły w Manchesterze, o przeniesienie się i dołączenie do innych zespołów, głównie w Manchesterze, ale także w Austin i Montrealu. Los Angeles, choć mniejsze, pozostanie ważnym biurem dla firmy. Skupiamy się w nim na roli wsparcia biznesowego poprzez Marketing, Finanse, Dział Prawny i Kadry. Niestety, w ramach tej reorganizacji, pożegnaliśmy Dyrektora ds. Trwałego Wszechświata (PU) na serwerach LIVE (Persistent Universe Live Director), Todda Papy'ego. Z powodów rodzinnych wrócił on z Wielkiej Brytanii do USA w ubiegłym roku. Po długim zastanowieniu uznałem, że nie możemy sobie pozwolić by przez znaczną część roku to stanowisko było obsługiwane zdalnie, z dala od głównego zespołu w Manchesterze. To smutny moment, ponieważ Todd przez ostatnie 9 lat ciężko pracował nad Star Citizen, wnosząc mnóstwo ważnego wkładu i zapewniając doskonałe przywództwo swoim zespołom. Życzę mu powodzenia i z niecierpliwością czekam na to, czym zajmie się w przyszłości. Będę tęsknił za słonecznym niebem i plażami Los Angeles, ale Star Citizen i Squadron 42 są priorytetem. Podróż jest dłuższa i trudniejsza, niż zakładałem jedenaście i pół roku temu, ale ostateczny cel ekscytuje i daje poczucie spełnienia o wiele bardziej. Nigdy w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że będę miał okazję zbudować coś na tak dużą skalę i z takimi ambicjami jak Star Citizen. Czuję się niesamowicie pobłogosławiony Waszym wsparciem i jestem zdeterminowany, by dać z siebie wszystko na finiszu. W maratonie mówi się, że ostatni kilometr jest najtrudniejszy. Ale cytując rzymskiego cesarza Marka Aureliusza: *"To, co robimy teraz, odbija się echem w wieczności!"* Czekam niecierpliwie, byście jak najszybciej dostali w swoje ręce Star Citizen Alpha 3.23. Nareszcie będzie można doświadczyć wielu funkcji, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, a to zaprowadzi nas wprost do Invictus Launch Week w maju. W ramach przygotowań do Invictusa przygotowaliśmy serię misji, w których zdobędziecie odznaki UEE Civilian Defense Force. Ukończenie wszystkich zadań potencjalnie da Wam (niesamowicie potężne i bez precedensu) ulepszenie w grze, dzięki czemu będziecie gotowi stawić czoła XenoThreat w bardziej osobisty sposób! Siła Społeczności Mocą napędową naszego sukcesu są ludzie – każdy z Was, bez wyjątku. Razem zbudowaliśmy społeczność, która nie tylko odgrywa kluczową rolę w procesie powstawania gry, ale również ucieleśnia naszą wspólną pasję do uniwersum Star Citizen. To Wy ciągle pchacie nas naprzód. Bez Waszego entuzjazmu, ochoty do testów, odporności na bugi i crashe, głośnego wyrażania opinii oraz wytrwałości na tej długiej i krętej ścieżce, nie byłoby Star Citizen, ani CIG. Byliście obecni podczas pamiętnego rzutu hełmem i pierwszego otwarcia bramy hangaru w Alpha 0.8. Razem po raz pierwszy przemierzaliśmy rozległe połacie Trwałego Wszechświata w Alphie 2.0 i to Wy byliście na pokładzie, gdy dokonywaliśmy pierwszych lądowań w Alpha 3.0. A już niebawem, dzięki Server Meshingowi, opuścimy System Stanton i zapuścimy się w bezprawne ostępy Systemu Pyro w Star Citizen Alpha 4.0. Potem zaś, na horyzoncie zamajaczy Star Citizen 1.0! Przyszłość nigdy nie była tak obiecująca! I nie mógłbym być szczęśliwszy, odbywając tę podróż z Wami wszystkimi! ~ CHRIS ROBERTS ZAŁOŻYCIEL & CEO QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3 Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin- 1 komentarz
-
- 3
-
- chris roberts
- list od przewodniczącego
- (i 18 więcej)
-
Pomyślałem że wypadałoby założyć prosty, tradycyjny wątek powitań. No więc - miło Was widzieć, zarówno tutaj, na grupie jak i w grze, w organizacjach. Będziemy wspólnymi siłami wrzucać trochę fajnej treści. Co do mnie, cóż, jestem zwykłym pilotem . Tu przede wszystkim dbał będę o to, by Star Citizen Hub pozostał miejscem neutralnym i aktywnym, ciekawym, przydatnym mnie i innym graczom. Robię to z czystego zamiłowania do tematu, bo skoro mamy możliwości - to czemu nie. Etos dbania o pewne zasady u mnie silny, doświadczenia sporo, więc powinienem jakoś podołać. Prywatnie nie należę do niczyjej organizacji. Natomiast dla Star Citizen Hub administruję jej roleplayowo poprzez pilota Commander Aeon. Oczywiście nie sam, potrzeba będzie stworzyć "oddaną sprawie" kadrę :). Od razu zapraszam na nasz kanał Discord: https://discord.gg/TH3cQkj Z kolei nasz Comm-Link może być przydatny do wysyłania krótkich wiadomości, przypomnień o wydarzeniach, czy jakkolwiek zechcecie. No i zakładajcie swoje kluby - to dobry sposób by nawiązywać kontakty niezależnie od organizacji.
-
Ogromnie współczuję w takim razie i najmocniej Cię przepraszam ze swojej strony 😢. Nie mogliśmy wiedzieć. Po prostu pilnujemy porządku. Dziękuję w takim razie za Twoją odpowiedź i trzymaj się 💔. Gdybyś czegoś potrzebował, pisz. Sprawa wyjaśniona.
-
Rozumiem że zachodzi podejrzenie oszustwa. Czy autor @nrfegrom może skomentować? Jeśli w ciągu tygodnia nie będzie odpowiedzi, wątek zamykamy.
-
Mega, witamy 😎. Hej @Lszek333! Bardzo się cieszę że tak wielu z Was zna te dawne klasyki. Ja również jestem dawnym Amigowcem, wychowałem się na serii Elite, ale też Star Wars. Akurat z Wing Commanderami dość przypadkowo nie miałem za wiele do czynienia, ale kiedy zdałem sobie sprawę że Elite: Dangerous nie posiada niektórych możliwości Frontier: First Encounters, a szukałem czegoś więcej niż również X: Beyond the Frontier, Star Citizen okazał się tym projektem, który mógł mi dać jakąś nową pasję. Coś, czym znów można by się jarać jak kiedyś, gdy te wszystkie gry były takie ciekawe, przekraczające granice tego co wydawało się na ówczesne czasy możliwe. Szkoda że David Braben zrezygnował ze ścieżki rozwoju, ale cieszę się, że podjął ją Chris Roberts. To był i jest pomysł szalony, ale jak widać coraz wyraźniej, staje się całkowicie realny. No ale tak samo cieszę się że dołączają ludzie zupełnie nowi w tych klimatach 🤠. Zapraszam Was wszystkich w imieniu naszej społeczności również na Discord, gdzie czeka na Pyro, Server Meshing i Squadron 42 już blisko 1200 osób: Polski Neutralny Discord Star Citizen Gadamy o grach (nie tylko o Star Citizen), czasem wspominamy i myślimy o przyszłości nieustannie. Zawsze na poziomie, bo takie mamy zasady i zwyczaje. Promujemy też poradniki i dokonania kolegów pilotów, więc zachęcamy do pisania na forum, wrzucania screenshotów (Pojazdy i Kosmiczna turystyka) do wątków na to przeznaczonych - można umieścić swój referral code w sygnaturce posta i dodać go do naszego rotatora na Discord przez post w tym wątku:
-
Zestaw wymagany do gry kupiony i brak takowego w hangaże
Sarr odpowiedział KACPERATOR → na temat → Centrum Szkoleniowe - Porady i Dyskusje
Witaj @KACPERATOR! Czy problem już naprawiony? Wiemy że od jakiegoś czasu Przelewy24 jako pośrednik dla wpłat (spośród kilku opcji) miewa jakieś problemy tego rodzaju. Przykro że tak się stało. Przede wszystkim jednak: nie martw się, nie stracisz żadnej kaski. Napisz do Supportu jeśli kwota nie wróci automatycznie na konto (raczej tak się stanie lub już się stało), otrzymasz zwrot na 100%. Do wszelkich wpłat polecamy póki co używać tam bezpośrednio Karty Debetowej / Kredytowej lub Paypal. To wina polskiego, w tym kontekście niestety popularnego pośrednika wpłat. W razie czego wpadaj do nas na Discord pogadać: https://discord.gg/starcitizenpolska (1100 osób w tej chwili) -
Hej @maciejz_ 🙂. Fajnie że do nas dołączyłeś. Początki w Star Citizen bywają często trudne i kończą się właśnie w ten sposób 😅. Więc to normalne. Jak najbardziej chętnie z Tobą pogramy, doradzimy czy pomożemy. Wpadaj śmiało na nasz Discord (już ponad 1050 osób), gdzie zwykle wieczorami tworzą się większe i mniejsze grupy. Dobrze też zajrzeć na kanał #szukam-graczy, który służy do zbierania drużyny. Spokojnie nauczysz się przetrwania i zarobku w świecie SC. Powodzenia w dalszej grze!
-
wydarzenie Event: Wyścig po pluszaka!
Sarr dodał opinię warchlus dot. wydarzenie → Star Citizen - Kalendarz Społeczności
Kolejne świetne wydarzenie @warchlusa, @Rawnocka i ekipy 🙂. -
zrzuty ekranu Katalog Pojazdów
Sarr odpowiedział Zane Nightshade → na temat → Star Citizen - Stocznia Międzygalaktyczna
Crusader Mercury Star Runner (MSR), Nightrunner- 42 odpowiedzi
-
- 1
-
- screenshoty
- sztuka
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
zrzuty ekranu Katalog Turystyczny (FPS)
Sarr odpowiedział Tomsky → na temat → Star Citizen - Dyskusje Ogólne
Dwa światy: Crusader Mercury Star Runner zwiedza księżyc Aberdeen. Dwa światy: Crusader Mercury Star Runner na księżycu Wala.- 21 odpowiedzi
-
- 1
-
- screenshoty
- sztuka
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
wydarzenie Raid Piracki
Sarr dodał komentarz do warchlus wydarzenie → Star Citizen - Kalendarz Społeczności
do
i git @SavagePilot 彼得, pisz w razie czego do niego 🙂. @warchlus, jaki masz nick w SC by ludzie mogli Cię znaleźć i dodać do friendsów? Z tym łatwiej się znajdziecie i założycie party.- 6 komentarzy
-
- pirate week
- raid piracki
-
(i 9 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Problemy z instalacją
Sarr odpowiedział Macierzysty5 → na temat → Centrum Szkoleniowe - Porady i Dyskusje
Wpadaj do nas na Hubowy Discord, chętnie pomożemy: https://discord.gg/TH3cQkj INFO: Problem rozwiązany, wystarczyło zainstalować na dysku wewnętrznym.- 4 odpowiedzi
-
- instalacja
- bugi
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Problemy z instalacją
Sarr odpowiedział Macierzysty5 → na temat → Centrum Szkoleniowe - Porady i Dyskusje
Witamy @Macierzysty5! 🙂 Jeśli problem nadal występuje, spróbuj skasować wszystkie pliki z folderu Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE i odpal ponownie. Jeżeli nadal nie przechodzi, odinstaluj RSI Launchera, wykasuj pliki jak wyżej, a potem wpisz w Menu Start %appdata%, zatwierdź przez enter. W otwartym oknie wykasuj folder(y) zawierający(zawierające) w nazwie "rsilauncher". Pobierz RSI Launcher raz jeszcze z https://robertsspaceindustries.com/download. Zainstaluj, sprawdź czy już ok. W razie dalszych problemów pisz. ps. docierają mnie słuchy, że wczoraj wywaliło serwery - możliwe akurat trafiłeś na ten moment i już ok.- 4 odpowiedzi
-
- instalacja
- bugi
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
newsy Przecieki o Star Citizen z Hong Kongu i Wasze Screenshoty!
Sarr dodał wpis na blogu w Star Citizen - Newsy
Lato ze Star Citizen i rozwój Huba ➣ Aktualna wersja gry: 3.19.1 LIVE.8526421 Wakacje już pełni, słonko nam pięknie dogrzewa, a my posuwamy się do przodu w pracy nad nowymi możliwościami naszego Discordowego bota (idzie bardzo ciekawa aktualizacja), jak i next-genowym portalem, który dołączy do niniejszego forum. Te zaś zostanie następnie zaktualizowane do najnowszej wersji. Chcemy by nasza Społeczność posiadała ciekawe i nowoczesne możliwości, więc zamiast tłoczyć treść w samo forum (z całym szacunkiem dla tego software'u), postanowiliśmy skoncentrować się na pracy perspektywicznej. To, oraz znacznie obniżona w okresie 3.18 - 3.19 stabilność serwerów SC, spowodowały przerwę w publikacji naszych newsów. Uważamy jednak, że efekty, które przed nami, będą warte włożonego wysiłku i czasu oczekiwania. SCREENSHOTY POLSKICH GRACZY STAR CITIZEN! - KLIKNIJ Ale nie o tym dzisiaj. Dotarły do nas bowiem warte wzmianki, mimo że trochę losowe informacje, którymi chcemy się z Wami podzielić. Informacje z Bar Citizen Hong Kong 2023 Bar Citizen to seria imprez organizowanych przez fanów projektu, odbywających się na całym świecie cyklicznie już od kilku lat. Można na nich spotkać innych graczy, pograć w Star Citizen, a w większych wydarzeniach pojawiają się nawet przedstawiciele CIG. Spotkanie w Hong-Kongu odbyło się 25 czerwca 2023 i to właśnie na nim udało się uzyskać od developerów odpowiedzi na nurtujące wielu z nas pytania. Cloud Imperium Games reprezentowali między innymi: Od lewej: Todd Pappy (Star Citizen Live Director), Tyler Witkin (Director of Community), John Crewe (Vehicle Director), Ian Leyland (Art Director), Erin Roberts (Chief Dev, Officer), Elliot Chin (SVP, Marketer). Przejdźmy zatem do konkretów - oto czego udało się dowiedzieć: CIG jest "podekscytowane" obserwowaniem jak będzie sprawować się Starfield i nie widzi żadnego problemu dla Star Citizen ze strony tej gry. Developerzy zdają sobie sprawę z większości błędów związanych z powielaniem itemów i starają się je naprawić. Wipe w 3.20 prawdopodobnie nastąpi tylko jeżeli uda się naprawić powielanie obiektów. Odnośnie zniknięcia z Pledge Store Squadron 42 - nie ma to nic wspólnego z planami wydania ani żadnym specjalnym milestone'm produkcji. Wydanie Hull-C dostarczy informacji na temat wydajności serwerów obsługujących wielkie statki, ale istnieje niewielka szansa, że jakiekolwiek ogromne statki wyjdą w tym roku po 3.20. Jednak na słowa skierowane do CIG: „…chciałbym by coś tak dużego, jak Pioneer pojawiło się w tym roku…” odpowiedź brzmiała: „W takim razie powinieneś przyjść na tegoroczny CitizenCon, myślę, że będziesz zadowolony." Załoga AI/AI Blades dla prostych zadań najpewniej nie pojawią się w grze, dopóki nie będzie większej stabilności. Mechanika rozdrabniania większych części na mniejsze w Salvagingu jest w fazie konceptowej. Systemy sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, nie będą używane w SC z powodów prawnych. Budowa baz miałaby przypominać system prefabrykowanych budynków z Fallouta 4 i jest bardzo ważna dla CIG, ale prawdopodobnie nie pojawi się w grze do czasu publikacji systemu planetarnego Nyx. Różne systemy będą miały swoje tła klimatyczne które odzwierciedlą zarówno ich środowiska, jak i czas ich utworzenia. System planetarny Pyro wciąż czeka na Server Meshing. Drobniejsze misje poboczne zostaną dodane, gdy uzyskamy lepszą stabilność i otrzymamy Server Meshing. Misje UGF mogą ostatecznie składać się z wielu części, ale nie ma jeszcze ram czasowych dla ich wdrożenia. Estetyka sztuki i architektury miast w Star Citizen inspirowana jest ich historią w grze i naszą współczesną sztuką na Ziemi. CIG planuje uporać się z Server Meshingiem przed wprowadzeniem nowych systemów planetarnych, przy czym priorytetami są systemy Pyro i Nyx. Posiadane działki ("Land Beacons") można będzie sprzedawać w grze, ale gracze nie będą w stanie przejmować terenów samodzielnie ani oficjalnie sprzedawać ich innym graczom. Stacje w grze nie będą de facto należeć do graczy, ale gracze zyskają możliwość by je kontrolować. Mieszkania i własności graczy są potwierdzone, ale prawdopodobnie będą instancyjne. W ten sposób dowolna ilość graczy mogłaby posiadać „Mieszkanie 23 B” w wieży apartamentowca. Gracze będą również mogli wynajmować wiele mieszkań w galaktyce jednocześnie. Treści z Theatres of War nie pojawiają się w Arena Commander, a ToW, nad którym pracuje niewielki zespół, jest w tej chwili odłożone na półkę. CIG nadal rozważa przebudowę statku Origin 600i, ale nie jest to obecnie priorytet. Developerzy nie mają jeszcze prognozy wpływu Hull-C na ekonomię. CIG zdaje sobie sprawę z bałaganu związanego ze zaktualizowaną ceną Cutlassa i obiecuje uprzedzać o przyszłych podwyżkach na Spectrum. Przypomnienie: Cutlass Black podrożał z 100 USD na 110 USD. Ślizganie się w trybie FPS i dodatkowe animacje są w planach, bez ram czasowych. Misje transportu pasażerskiego pojawią się po dodaniu misji transportu towarowego. Quanta nie jest rozumiana jako autonomiczny model wirtualnej ekonomii, koncentruje się bardziej na NPC i dostosowywaniu cen w grze. Trwałe hangary w Star Citizen pojawią się, gdy do gry wejdzie kolejna iteracja systemów cargo. AI Blades nie są obecnie opracowywane, jednak rozkazy dla załogi NPC w postaci "poleceń dla skrzydłowych" owszem, choć nie mamy informacji, kiedy będą implementowane. Gdyby dotarły jakieś jeszcze informacje, zaktualizujemy powyższego newsa, lub opublikujemy kolejny. Źródło: LINK i LINK QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ DO WSTĘPU A przy okazji... Screenshoty polskich graczy Star Citizen! Wszystkich z Was, których interesują statki kosmiczne i futurystyczne pojazdy, zapraszamy do wątku @Zane'a, w którym nasi gracze prezentują swoje wspaniałe maszyny: Każdy kto ma dylemat na który statek się zdecydować powinien zacząć od powyższego wątku - dla inspiracji. Następnie dobrze zapytać na forum lub wpaść na Discord. Grafiki o charakterze eksploracyjnym, zwłaszcza w trybie FPS, znajdziecie zaś w Katalogu Turystycznym autorstwa @Tomsky. Zapraszamy do publikowania Waszych screenshotów*! Nie musicie być mistrzami fotografii, ta gra wygląda fenomenalnie gdziekolwiek się udacie. Najciekawsze prace opublikujemy, podpisane nickami Autorów, w nadchodzącym Portalu i w naszych social mediach. Włączając Instagram. Do zobaczenia . *najlepiej, aby były one w formacie .jpg (grafiki w .png są ciężkie do wczytania na fonach, a obecna wersja forum miewa z nimi problemy). QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin-
- 1
-
- przecieki
- nieoficjalne
- (i 16 więcej)
-
zrzuty ekranu Katalog Pojazdów
Sarr odpowiedział Zane Nightshade → na temat → Star Citizen - Stocznia Międzygalaktyczna
Bez związku z powyższymi postami 😋. Some Freelancer love. Lubicie dreszczowce? Gdy jako spokojny kupiec musisz załatwić sprawy z niewypłacalnym klientem Co ciekawe, wrak Horneta F7C-M znalazł się na księżycu Daymar przed Alpha 3.18. Nim jeszcze Star Citizen zaczął takie ficzery obsługiwać. ~Musashi Industrial and Starlight Concern (MISC) Freelancer- 42 odpowiedzi
-
- 2
-
- screenshoty
- sztuka
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
zrzuty ekranu Katalog Pojazdów
Sarr odpowiedział Zane Nightshade → na temat → Star Citizen - Stocznia Międzygalaktyczna
"Sky WAS the limit. Before" Trudny strzał pod górkę 🙂 - Mercury Star Runner (MSR) firmy Crusader- 42 odpowiedzi
-
- 2
-
- screenshoty
- sztuka
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
zrzuty ekranu Katalog Pojazdów
Sarr odpowiedział Zane Nightshade → na temat → Star Citizen - Stocznia Międzygalaktyczna
W podziemiach Levski, planetoida Delamar. System Nyx. F7C-S Hornet Ghost 🙂 System Stanton. In the black Stanton, orbita Hurston. Everus Harbor I raz jeszcze system Nyx. Delamar, miasto Levski- 42 odpowiedzi
-
- 2
-
- screenshoty
- sztuka
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
- 15 odpowiedzi
-
- 1
-
- humor
- screenshoty
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witamy @VRaptorV ! 🙂 Wysyłaj grafiki w formacie jpg, coś nie wszystkie png działają ostatnio, naprawimy to przy aktualizacji forum.
-
Problemy z instalacją gry - wersja 3.17.5
Sarr odpowiedział PL_Mariano → na temat → Star Citizen - Dyskusje Ogólne
Hej @PL_Mariano 🙂 Bywają problemy z Launcherem RSI, ale wtedy bardzo często pomaga odinstalowanie go i usunięcie pozostałości z %APPDATA% (wpisujemy taki ciąg znaków w Menu Start i naciskamy Enter by otworzyć ten folder). Znajdzie się tam kolejny katalog, konkretnie Appdata/Roaming/rsilauncher. Ten ostatni trzeba usunąć. Mogą istnieć 2 foldery o podobnej nazwie (rsilauncher z innymi wielkościami znaków), oba do usunięcia. Podobnie w folderze wyżej, Appdata/Local może istnieć /starcitizen. Ten również usuwamy. Następnie przeinstalowujemy Launcher RSI koniecznie świeżo pobrany z oficjalnej strony tutaj: https://robertsspaceindustries.com/download -
newsy Statek za założenie konta w Star Citizen poprzez Referral Code - Luminalia 2952!
Sarr dodał wpis na blogu w Star Citizen - Newsy
Ho, ho, ho! Merry Chris'mas... Statek za założenie konta w Star Citizen poprzez Referral Code - Luminalia 2952! Wesołych Świąt Star Citizens! Materializacja z okazji Luminaliów W tym roku Luminalia, czyli okres Świąteczny w Star Citizen, przynoszą nam poza ciepłym i uroczystym klimatem wyraźnie odczuwalnym wśród graczy na serwerach gry (jak i na naszym Discord), kolejne "poziomy immersji"... Wszelkie prezenty odblokowane w Kalendarzu Adwentowym Luminaliów są w tej edycji całkowicie materialne. Ho, ho, ho. Tak jest, odblokowywane poprzez stronę Luminaliów przedmioty są do użycia w samej grze. Najwyraźniej Machine Learning CIG wyłapał co najmniej jeden z zeszłorocznych błędów i postanowił go naprawić. Chylimy więc czoła i obserwujemy jak jpg, vel tapety do pobrania odlatują eksplorować rubieże kosmosu. WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Pełna persystencja Star Citizen Ten rok nie był lekki dla nikogo, nie wyłączając graczy Star Citizen. Otrzymaliśmy co prawda szereg niesamowitych statków i podwoiliśmy liczbę osób mogących grać równocześnie na serwerach, jednak sam content dodany do świata gry nie był szczególnie pokaźny. Cierpliwość się jednak opłaca, ponieważ wzmożony wysiłek developerów poszedł na poczet czegoś ważniejszego. Zbliżamy się bowiem do absolutnych przełomów w historii Star Citizen, którymi są tzw. pełna persystencja oraz nowe systemy planetarne. Przełomowy technologicznie będzie już właśnie najnowszy patch - Star Citizen Alpha 3.18. Wniesie on do gry trwałość obiektów na planetach i w otwartej przestrzeni. Z pespektywy gracza oznacza to tyle, że pozostawiony w trawie kubek, skrzynka piwa czy statek powinny pozostać na miejscu również po wylogowaniu się z gry ich właścicieli. Górna granica żywotności przedmiotów nie będzie już ograniczona niczym ważniejszym niż design projektu, który w przypadku mniej istotnych przedmiotów zadba o drobne porządki. Tak więc bez słowa przesady, patch Alpha 3.18 umożliwi wiele z tego, o czym marzyliśmy tutaj od lat. Kiedy? Jeśli będą nam sprzyjały kosmiczne prądy, pojawi się on do końca tego roku lub w pierwszej połowie stycznia. Wkrótce więc zaczniemy bawić się w realny gameplay wykorzystujący odblokowane technologicznie dobrodziejstwa, począwszy od fizycznych kontenerów z towarem, na przetwórstwie kosmicznych wraków absolutnie nie skończywszy. Początkowo czeka nas jednak spontaniczny (i zaplanowany) gameplay piracki, bounty hunterski, jak również oficjalnie przygotowana nowa profesja, czyli nadchodzący w 3.18 salvaging (utylizacja). Ten ostatni można będzie wykonywać ręcznie lub za pomocą statków takich jak nowy Drake Vulture lub majestatyczny Aegis Reclaimer! Jedno jest pewne, Panie i Panowie - będzie się działo. : ) WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Statek dla polecającego oraz osoby poleconej przez Kod Referral! Argo MPUV Cargo to najmniejsza wielka legenda galaktyki. Statek, który zasiadł na podium najlepszego z najlepszych (nie pytajcie jak to się stało), stał się właśnie prezentem dla każdego, kto zdecyduje się zakupić Starter w Star Citizen, zakładając konto na Kod Referral osoby polecającej. Co więcej, osoba której Ref Code zostanie użyty, również otrzyma MPUV. Promocja potrwa do 10-go Stycznia. Jeśli wiec interesuje Was Star Citizen, zakładajcie konta i kupujcie Startery póki jest okazja. Jak założyć kontro w Star Citizen i otrzymać ARGO MPUV Cargo? To proste: 🚀 Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio Rejestracji lub wybierz kod Referral jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen. 🚀 Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne (loginu nie można zmienić). 🚀 Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK. 🚀 Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen. 🚀 Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze dosłownie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen. Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język. Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now WSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, każdego dnia przeglądaj wyprzedaże statków poszczególnych firm. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze. Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych. Do zobaczenia w Przestrzeni! WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Kosmiczne Święta według Banu Luminalia są corocznym świętem obchodzonym 22 grudnia zarówno przez Banu, jak i ludzi. U jego źródeł leżą nieregularnie organizowane festiwale tej rasy zwane „tsikti efanga” (Święto Blasku), kiedy to zapalane są ceremonialne lampiony, jarzące się dotąd, aż nie wyczerpie się w nich paliwo. Podczas gdy lampy płoną, wszyscy Banu, bez względu na to, gdzie się znajdują, uznają traktują się wzajemnie jako jedno Souli (grupę zamieszkujących wspólnie Banu, tworzących sojusz skoncentrowany wokół określonego, wspólnego rzemiosła). Zapraszają wtedy do Souli swych przyjaciół, wspólników, ale również przemierzających Przestrzeń zupełnych nieznajomych, wręczając im prezenty, aby zawsze mieli czym handlować. Dziś Banu i ludzie upamiętniają Luminalia głównie poprzez wymianę podarunków, festiwale ferii świateł oraz polowania na prezenty, pijąc i jedząc do syta podczas spotkań ze swoimi przyjaciółmi, rodzinami i współpracownikami. Co Luminalia oferują nam, graczom? W świecie gry (PU) jakieś skrzaty, najpewniej rasy Banu*, porozrzucały dużą ilość zielonych paczuszek ozdobionych czerwoną kokardką. Prezenty te wystarczy dostarczyć dowolnego Admin Office, aby je całkiem zyskownie spieniężyć. PREZENTY W GRZE, SKOCZ DO OPISU - KLIKNIJ TUTAJ Pod linkiem podanym poniżej znajdziecie rozmaite promocje, w tym do 15% zniżki na Starter Packi. To dobra okazja aby rozpocząć przygodę ze Star Citizen lub zaprosić do niej znajomych! PROMOCJE I ZNIŻKI DO 15% NA STARTERY Z GAME PACKIEM! - KLIKNIJ TUTAJ Każdego dnia do zgarnięcia będzie jeden unikatowy dla tego dnia upominek. Nie zapominajcie zerkać codziennie, aby zdążyć dodać go do koszyka! UNIAKTOWE PREZENTY DO ODEBRANIA W REALU, SKOCZ DO OPISU - KLIKNIJ TUTAJ * istnieją przesłanki by sądzić, że za sprawą stoją również niezmordowani pracownicy tajemniczej organizacji, znanej niektórym jako CIG. WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Pomysły na prezenty dla fanów Star Citizen i do 15% zniżki na Starter Packs! Zawsze przychodzi ten moment by spełnić swoje marzenia. Jeżeli więc marzycie o dołączeniu do Star Citizen albo sprawieniu sobie lub swoim bliskim klimatycznego prezentu, dobrze trafiliście. Umożliwiające grę Starter Packi są obecnie w promocji do 15%. Polecamy zwłaszcza najnowszy statek Drake Cutter, który w swojej klasie cenowej nie ma sobie równych. Dostępne są również rozmaite fanty jak kubki, podkładki pod mysz ulubionej marki statków czy zimowe, świąteczne sweterki. Jak słodko. Jeśli zamierzacie dołączyć i zacząć przygodę ze Star Citizen, zajrzyjcie tutaj: Jak zacząć grać w Star Citizen LINK DO TEGOROCZNYCH PROMOCJI ŚWIĄTECZNYCH - KLIKNIJ TUTAJ! WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Polowanie na podarunki: w grze i w realu! Prezenty w świecie Star Citizen (PU) Jak co roku tak i w tym w Persistent Universe Star Citizen szukamy niewielkich, zielonych paczuszek owiniętych czerwoną wstążką. Pojawiają się one niemalże wszędzie, od stacji Orison przy gazowym gigancie Crusader, przez miasta i stacje na Hurston, ArcCorp i microTech. Dlatego warto być spostrzegawczym. Zwracajcie uwagę głównie na wszelkie horyzontalne powierzchnie. Nie wyłączając podłóg! Każda z paczek jest warta określoną ilość aUEC, a po zebraniu trafia bezpośrednio do ekwipunku waszych postaci. Dlatego upewnijcie się, że macie ze sobą duży plecak i sporo wolnego miejsca również na samym pancerzu. Czy wydajniej będzie założyć najcięższy i najpojemniejszy sprzęt, czy może lepiej postawić na mobilność postaci - zostawiamy do przemyślenia wam. W razie czego dajcie znać w komentarzach jakie są wasze preferencje, co wam się bardziej opłaci. * uwaga: w 3.18 będzie wipe przed wprowadzeniem pełnej persystencji obiektów. To już niedługo, dlatego wykorzystajcie ten czas na swobodne testowanie. Gdzie... ee... sprzedać prezenty?... Brzmieć to może dość dziwnie, ale jakiejkolwiek taktyki byście nie wybrali, po napełnieniu plecaka, znalezione podarki trzeba będzie odnieść do wybranego Biura Admina. Zatrzymanie prezentów sprawi, że staną się bezwartościowe. Banu najwyraźniej nie znają powiedzenia, że kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera. Znają się za to na ekonomii. Miejsca te (Admin Office - Biura Administracji) znajdziecie m.in. w Commons na microTech, w centralnej części Area18 na ArcCorp, dzielnicy Metro Center w Lorville na Hurston czy w przedostatniej alejce Main Concourse na GrimHex po lewej stronie od windy. Oraz we wszelkich Rest Stopach. Nie ma za co, pozdrawiam. ~ Admin. WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Prezenty do zdobycia przez www Drugim rodzajem upominków dla graczy są dostępne na dedykowanej podstronie unikatowe fanty. Każdego dnia, rozpoczynając 11 grudnia, a kończąc 22-go, znajdziemy tam inny podarunek, który należy zatwierdzić podanym kodem. Tego rodzaju okazje są zwykle jednorazowe, dlatego bądźcie świadomi, iż zbieracie niniejszym przedmioty unikatowe, które z upływem lat mogą zyskać na wartości w grze, a nawet stać rarytasami poszukiwanymi poza grą przez kolekcjonerów. Owszem, to tylko okres świąteczny, więc nikogo nie zdziwi jeśli od CIG otrzymamy jedynie zestaw ciepłych swetrów i stylowe rajtuzy. Tak naprawdę jednak nie dowiemy się co konkretnie przyszykowali, póki tego wspólnie nie sprawdzimy. Dzień po dniu, na poniższej podstronie. CODZIENNE, UNIKATOWE PREZENTY PRZYPISYWALNE DO KONTA - KLIKNIJ TUTAJ! star-citizen-swieta-luminalia-2022.mp4 star-citizen-swieta-luminalia-2022.mp4 Zdrowych i Wesołych Świąt, Piloci! WRÓĆ DO WSTĘPU | SKOCZ DO OPISU LUMINALIÓW Źródło: LINK Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin -
Ho, ho, ho! Merry Chris'mas... Wesołych Świąt Star Citizens! Za nami rok niesamowitych wrażeń, prawdopodobnie jeden z najlepszych w historii otwartej produkcji naszej gry. A przed nami Święta i Nowy Rok 2022. Dlatego chcielibyśmy Wam w tym miejscu życzyć Wszystkiego co najlepsze . Zdrowych, spokojnych i sytych Świąt, niezależnie czy Boże Narodzenie obchodzicie czy nie. Chciałbym Wam również serdecznie podziękować za kolejne już 12 miesięcy, kolejne już Święta, które spędzimy w tym zacnym, a jakże, gronie Star Citizenów. Na świecie w tej chwili pogłębia się kryzys ekonomiczny, a my nadal jesteśmy w środku pandemii (nie roztrząsajmy już tutaj prawdziwej, czy wymyślonej). Bądźmy więc dla siebie wzajemnie, zwyczajnie dobrzy, ludzcy i wyrozumiali. Dzielmy się pasją do tej gry w najlepszym możliwym stylu i wspierajmy nawzajem w życiu na co dzień, a jestem pewien że będzie nam w tym kraju powoli już coraz lepiej i wszyscy tutaj wspólnie, bez wyjątku, wytrwamy do, chyba nadal dość odległej, premiery Star Citizen. Wesołych, Panie* i Panowie! *Piloci i... Pilotki?... ~ Wasz oddany (i zapracowany nad finalizacją Huba 2.0) Admin Sarr oraz Moderatorzy (grup, stron, discordów itd.). Ale to jeszcze nie koniec zabawy w Star Citizen roku 2022 - przed nami Luminalia! Zapowiedź galerii z wypadu charytatywnego m.in. na GrimHex - akcja pt. "Oni też chcą mieć spokojne Święta" * reszta galerii wycofana z powodu obniżenia wartości paczek. Inflacja najwyraźniej nie omija systemu Stanton. Kosmiczne Święta według Banu Luminalia są corocznym świętem obchodzonym 22 grudnia zarówno przez Banu, jak i ludzi. U jego źródeł leżą nieregularnie organizowane festiwale tej rasy zwane „tsikti efanga” (Święto Blasku), kiedy to zapalane są ceremonialne lampiony, jarzące się dotąd, aż nie wyczerpie się w nich paliwo. Podczas gdy lampy płoną, wszyscy Banu, bez względu na to, gdzie się znajdują, uznają się wzajemnie za jedno Souli (grupę zamieszkujących wspólnie Banu, tworzących sojusz skoncentrowany wokół określonego, wspólnego rzemiosła). Zapraszają wtedy do Souli swych przyjaciół, wspólników, ale również przemierzających Przestrzeń zupełnych nieznajomych, wręczając im prezenty, aby zawsze mieli czym handlować. Dziś Banu i ludzie upamiętniają Luminalia głównie poprzez wymianę podarunków, festiwale ferii świateł oraz polowania na prezenty, pijąc i jedząc do syta podczas spotkań ze swoimi przyjaciółmi, rodzinami i współpracownikami. Co Luminalia oferują nam, graczom? W świecie gry (PU) jakieś skrzaty, najpewniej rasy Banu*, porozrzucały dużą ilość zielonych paczuszek ozdobionych czerwoną kokardką. Prezenty te wystarczy dostarczyć dowolnego Admin Office, aby je całkiem zyskownie spieniężyć. PREZENTY W GRZE, SKOCZ DO OPISU - KLIKNIJ TUTAJ Pod linkiem podanym poniżej znajdziecie rozmaite promocje, w tym 10% zniżki na Starter Packi. To dobra okazja aby rozpocząć przygodę ze Star Citizen lub zaprosić do niej znajomych! PROMOCJE I ZNIŻKI 10% NA STARTERY Z GAME PACKIEM! - KLIKNIJ TUTAJ Każdego dnia, rozpoczynając 11-go grudnia 2021, a kończąc grudnia 22-go, do zgarnięcia będzie jeden unikatowy dla tego dnia upominek. Nie zapominajcie zerkać codziennie, aby zdążyć dodać go do koszyka! UNIAKTOWE PREZENTY DO ODEBRANIA W REALU, SKOCZ DO OPISU - KLIKNIJ TUTAJ * istnieją przesłanki by sądzić, że za sprawą stoją również niezmordowani pracownicy tajemniczej organizacji, znanej niektórym jako CIG. Pomysły na prezenty dla fanów Star Citizen i 10% zniżki na Starter Packs! Jeśli czatowaliście na moment, aby sprawić bliskiej osobie (jasne, sami sobie bądźmy bliskimi również) jakiś prezent w klimacie Star Citizen, no to nadarza się okazja... Osoby myślące o tym by rozpocząć przygodę z naszą grą na pewno zwrócą uwagę na Starter Packi tańsze w tym okresie o 10%, dlatego dajcie o tym znać przyjaciołom! Jeśli dopiero zamierzacie dołączyć i wypróbować Star Citizen, zajrzyjcie tutaj: Jak zacząć grać w Star Citizen W ofercie znajdziecie jednak i potencjalne podarki odpowiednie dla osób już grających. LINK DO TEGOROCZNYCH PROMOCJI ŚWIĄTECZNYCH - KLIKNIJ TUTAJ! Tegoroczny pakiet świąteczny obejmuje bowiem takie osobliwości jak całoroczne subskrypcje, bluzy z logo SC, kubki, szklanki, stylowe butelki, podkładki pod mysz z najnowszym i zmiatającym wszystko z powierzchni wszechświata Aresem, pluszowe, znane z Orison Stormwale, pingwiny Pico, kapcie, skarpety i swetry... Nic, tylko brać. Szkoda jednak, że tak drogo. CIG najwyraźniej nie zamierza zmieniać taktyki oferowania wszystkiego co związane ze Star Citizen jako towarów luksusowych. Marka ma być cenna i koniec. WRÓĆ DO WSTĘPU I LUMINALIÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Polowanie na podarunki: w grze i w realu! Upominki w świecie gry (PU) W tym roku w przestrzeni Persistent Universe znajdziemy masę niewielkich, zielonych paczuszek okalanych czerwoną wstążką. Pojawiać (spawnować) mogą się one niemalże wszędzie, od Port Olisar, przez Hurston i ArcCorp do microTech, dlatego warto się dobrze rozglądać. Zwracajcie uwagę głównie na wszelkie płaskie, horyzontalne powierzchnie. Nie wyłączając podłóg! Każda z paczek posiada wartość 1000 aUEC* i po zebraniu trafia bezpośrednio do ekwipunku waszych postaci. Dlatego upewnijcie się, że macie ze sobą duży plecak i sporo wolnego miejsca również na samym pancerzu. * UPDATE: Cena paczek została obniżona przez CIG do 250 uUEC! A więc nerf. Rozumiemy lekkiego nerfa, nawet o połowę, ale 4x? Czy wydajniej będzie założyć najcięższy i najpojemniejszy sprzęt, czy może lepiej postawić na mobilność awatara - zostawiamy do przemyślenia wam. W razie czego dajcie znać w komentarzach jakie są wasze preferencje, co wam się bardziej opłaci. Gdzie... ee... sprzedać prezenty?... Brzmieć to może dość dziwnie, ale jakiejkolwiek taktyki byście nie wybrali, po napełnieniu plecaka, znalezione podarki trzeba będzie odnieść do wybranego Biura Admina. Zatrzymanie ich sprawi, że staną się bezwartościowe. Banu najwyraźniej nie znają powiedzenia, że kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera. Znają się za to na ekonomii. Miejsca te (Admin Office - Biura Administracji) znajdziecie m.in. w Commons na microTech, w centralnej części Area18 na ArcCorp, dzielnicy Metro Center w Lorville na Hurston czy w przedostatniej alejce Main Concourse na GrimHex po lewej stronie od windy. Oraz we wszelkich Rest Stopach. Nie ma za co, pozdrawiam. ~ Admin. WRÓĆ DO WSTĘPU I LUMINALIÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Prezenty do zdobycia w sklepie CIG Drugim rodzajem upominków dla graczy w tym roku są dostępne na dedykowanej podstronie unikatowe fanty. Każdego dnia, rozpoczynając 11 grudnia, a kończąc na 22-tym, znajdziemy tam inny podarunek, który należy czym prędzej dodać do koszyka (za free) i zatwierdzić darmowy "zakup" jak każdy inny. Tego rodzaju okazje są zwykle jednorazowe, dlatego bądźcie świadomi, iż zbieracie niniejszym przedmioty unikatowe, które z upływem lat mogą zyskać na wartości w grze, a nawet stać rarytasami poszukiwanymi poza grą przez kolekcjonerów. Owszem, to tylko okres świąteczny, więc wcale nikogo nie zdziwi jeśli od CIG otrzymamy jedynie zestaw ciepłych swetrów i stylowe rajtuzy. Tak naprawdę jednak nie dowiemy się co konkretnie przyszykowali, póki tego wspólnie nie sprawdzimy. Dzień po dniu, na poniższej podstronie. CODZIENNE, UNIKATOWE PREZENTY PRZYPISYWALNE DO KONTA - KLIKNIJ TUTAJ! WRÓĆ DO WSTĘPU I LUMINALIÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Zdrowych i Wesołych Świąt, Piloci! Źródło: LINK Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
-
newsy Największy Freefly w Star Citizen - IAE Expo 2952! | Zapraszamy 18-30 Listopada
Sarr dodał wpis na blogu w Star Citizen - Newsy
Intergalactic Aerospace Expo 2952 - 12 dni w Star Citizen za free Odwiedź IAE i przetestuj z nami ponad 100 szczegółowo zaprojektowanych statków kosmicznych! 18-30 Listopad - IAE powraca większe niż kiedykolwiek Dołącz do nas: Intergalactic Aerospace Expo odbędzie się kolejny raz na ośnieżonej planecie microTech, w Tobin Convention Center miasta New Babbage. Do Hali wydarzenia, na której wynajmiesz bez opłat każdy statków, dostaniesz się metrem. Podążaj za drogowskazami. Godzina oficjalnego rozpoczęcia: 17:00 (czasu polskiego) IAE to zorganizowana z galaktycznym rozmachem celebracja statków kosmicznych, połączona z targami, na których możesz owe maszyny zakupić. Kosmiczne wehikuły, ekwipunek podręczny oraz fanowskie gadżety firmowe znajdziesz na ekspozycjach największych producentów według rozpiski, która widnieje poniżej: UWAGA: Więcej informacji jak zacząć grać i gdzie się udać w dniu startu wydarzenia! Aktualizacja 18.11.2022: Freefly jest automatycznie włączony dla każdego od godziny startu IAE o godzinie 17:00. Poza wynajmowaniem wybranych statków na Halach Tobin Expo każdego kolejnego dnia, nic więcej robić nie trzeba. Jak wziąć udział w darmowym lataniu? To proste: Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio Rejestracji lub wybierz kod Referral jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen. Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne (loginu nie można zmienić). Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK. Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do Polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen. Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze prawie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen. Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język. Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now WSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, każdego dnia przeglądaj wyprzedaże statków poszczególnych firm. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze. Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych. Poniżej rozkład jazdy IAE Expo. Do zobaczenia w Przestrzeni! Rozpiska Intergalactic Aerospace Expo 2952 / 2022 (codzienne aktualizacje): Dzień pierwszy -18 listopad: Drake Interplanetary - Pytania i odpowiedzi dotyczące Cuttera (nowy Starter firmy Drake): https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/18988-Q-A-Drake-Cutter - Drake Cutter: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18790-Drake-Cutter - Drake Corsair: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18799-Drake-Corsair - Oferta Drake Interplanetary: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/drake-interplanetary Dzień drugi - 19 listopad: Origin Jumpworks - Oferta Origin Jumpworks: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/origin-jumpworks Dzień trzeci - 20 listopad: Aegis Dynamics - Oferta Aegis Dynamics: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/aegis-dynamics Dzień czwarty - 21 listopad: Aopoa, Gatac Manufacture, Banu, Esperia - Oferta Aopoa, Gatac, Banu i Esperia: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/aopoa Dzień piąty - 22 listopad: Anvil Aerospace - Anvil C8R Pisces (mowy, medyczny Pisces): https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18818-Anvil-C8R-Pisces - Oferta Anvil Aerospace: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/anvil-aerospace Dzień szósty - 23 listopad: Argo, Greycat, Kruger, Consolidated Outland - Oferta Argo, Greycat, Kruger i Consolidated Outland: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/argo-astronautics Dzień siódmy - 24 listopad: Crusader Industries, Tumbril - Oferta Crusader Industries: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/crusader-industries Dzień ósmy - 25 listopad: MISC - Oferta MISC: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/misc Dzień dziewiąty - 26 listopad: Roberts Space Industries - Oferta RSI: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/roberts-space-industries Dzień dziesiąty - 27 listopad: Best In Show oraz Bronie i Pancerze - Best in Show: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/best-in-show Dni jedenasty i dwunasty - 28-30 listopad: Finał wydarzenia. Wszystkie statki dostępne raz jeszcze - Finał IAE 2952! Zapraszamy do gry: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/finale Pełna lista statków dostępnych w poszczególne dni: LINK AKTUALNA OFERTA IAE - STATKI. STARTERY, AKCESORIA I UPGRADE: https://robertsspaceindustries.com/iae2952 Zaglądaj codziennie po nowe statki i cennik! Nowe statki w Star Citizen Przed nami premiery nowych kosmicznych maszyn i ich wariantów. Najbardziej wyczekiwanym statkiem jest oczywiście Drake Interplanetary Corsair - niesymetryczny wehikuł wielofunkcyjny, przyszły ulubieniec galaktycznych korsarzy, ale nie tylko. Aktualizacja: Corsair jest już dostępny do testów na PTU (16.11.2022). Z powodu nagminnych w Star Citizen przecieków, które i tym razem do nas dotarły, oczekujemy również nowego wariantu zwinnego Pisces - wersję C8X Red, która posiadać ma łóżko medyczne... ...oraz nowy tzw. Starter Ship (statek początkowy), tym razem od Drake'a! Trzeba przyznać, że The Cutter wygląda charakternie. Bardzo nieoficjalna przyszłość Mamy również przecieki dotyczące większego statku, RSI Galaxy. Statku, który przypomina nieco Pythona lub Anacondę z Elite: Dangerous, lub mówiąc ściślej, z serii Elite. Ale jakby co, nic nie pisaliśmy ; ). Psst, link do modelu 3D: https://sketchfab.com/3d-models/rsi-galaxy-ed328a3c9f5b41c4bc9537592a52ad0b WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU Źródła: LINK i LINK Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin