-
- M&V Bar Lorville 1
- M&V Bar Lorville 2
- First Light
- Main Theme
- V
- Majesty of Space
- Mind Games
- The Rebel Path
- Sabre Raven (Trailer)
- Мусорщики
- To Hell and Back
- Wushu Dolls
- Orison Voyager Bar
- The Sacred And The Profane
- Rite Of Passage
- Extraction Action
- Patri(di)ots
- Scavenger Hunt
- Outsider No More
- Never Fade Away
- Work In Order
- Technology
- Gateway
- Lovely Day
Ustawienia:
Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 23.11.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punktyList od Przewodniczącego, Chrisa Robertsa „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności” – Marek Aureliusz Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier. Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy. Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP. Nasza developerska podróż osiągnęła w zeszłym roku serię znaczących kamieni milowych, a wszystkie stały się absolutną atrakcją tegorocznego CitizenCon 2953. Nie sposób przecenić wagi tego wydarzenia dla wszystkich w CIG, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to nasz pierwszy CitizenCon w realu od ponad czterech lat! Od samego początku byliśmy zasilani Waszym entuzjazmem, brakowało nam więc tej energii dzielenia się wzajemną pasją wobec gry, którą budujemy. Wydarzenie to było niesamowitą afirmacją całej naszej ciężkiej pracy nad Star Citizen i Squadron 42 w 2023 roku. Zanotowaliśmy również najlepszy czwarty kwartał w historii gry pod względem liczby logowań i aktywności graczy. Dzięki Wam i ogromnej fali graczy napływających w końcówce roku, 2023 był dla nas rekordowy! Osiągnęliśmy najwyższe w historii dzienne i miesięczne liczby aktywnych graczy, unikalnych logowań oraz spędzonych w grze godzin. Ponad 1,1 miliona z Was postawiło stopę w Trwałym Wszechświecie (PU) w 2023 roku! Kolejnym ważnym kamieniem milowym w 2023 roku było pełne powitanie zespołu Turbulent w rodzinie CIG. Turbulent, nasi partnerzy od końca 2012 roku, odpowiadają za znaczną część naszej infrastruktury online i znacznie przyczynili się do naszego rozwoju i sukcesu. To przejęcie pozwala nam usprawnić nasze starania i formalnie zapewnia znaczącą obecność w Montrealu w Kanadzie, będącym jednym z centrów talentów w branży gier wideo. W ramach tego przejęcia zyskaliśmy dwóch kluczowych dyrektorów: Benoita Beausejour, Dyrektora Technicznego Turbulent, który staje się CTO w Cloud Imperium i szefem naszego Core Technology Group (CTG). Benoita znacie już z jego prezentacji o Server Meshing podczas ostatnich dwóch CitizenCon'ów. Drugim ważnym dyrektorem, który zasilił nasze szeregi jest Marc Beaudet, były CEO Turbulent. Stał się on naszym Starszym Wiceprezesem ds. Operacji Studia, odpowiedzialnym za funkcjonowanie i dobrobyt ponad tysiąca osób pracujących nad Star Citizen i Squadron 42, podzielonych między nasze pięć biur w Austin (Texas), Los Angeles (Kalifornia), Manchesterze (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i teraz w Montrealu (Kanada). Kiedy patrzę wstecz na 2023 rok, mając te kilka miesięcy na refleksję i docenienie ciężkiej pracy zespołu wokół mnie, mogę powiedzieć, że nasze doświadczenie na CitizenCon 2953 oraz entuzjazm naszej społeczności, zarówno na pokazie, jak i w grze, gdy rekordowe liczby graczy logowały się do Star Citizen w zeszłym roku, napełniły mnie nie tylko dumą, ale także głęboką wdzięcznością i nową energią na kolejny rok. A zapowiada się naprawdę niesamowity rok! W przypadku Squadron 42 przenosimy grę ze stanu "kompletnego pod względem funkcji" do stanu "kompletnego pod względem zawartości", upewniając się, że będzie odpowiednio dopracowana i godna miana duchowego następcy Wing Commandera. Prace nad tym celem zmierzają do wielkiego finału – nasz zespół zanurzył się w pracy po uszy i daje z siebie wszystko. Jestem niezmiernie podekscytowany kształtem, jaki przybiera gra i będziemy mieć więcej do podzielenia się z Wami podczas tegorocznego CitizenCon, który odbędzie się w Manchesterze w Anglii. Na froncie Star Citizen zespoły przygotowują się do wprowadzenia Server Meshing i rozszerzenia uniwersum na wiele układów planetarnych. W realiach świata Star Citizen, jednym z kluczowych momentów w dziejach ludzkości jest "Dzień Pierwszego Skoku". Tego dnia, 10 kwietnia 2271 roku, legendarny astrofizyk i pilot Nick Croshaw odkrył i pokonał Punkt Skoku (Jump Point), stając się pierwszym człowiekiem poza Układem Słonecznym. Na jego cześć, odkryty system nazwano Croshaw. Owa pionierska podróż, określana jako „Skok, który odmienił losy ludzkości” , doprowadziła do kosmicznej przyszłości, którą przedstawiamy w Star Citizen i Squadron 42. Pewnie zastanawiacie się, czemu opowiadam tę historię – otóż, nieco wyprzedzając rocznicę 10 kwietnia, w miniony weekend mieliśmy własne obchody Dnia Pierwszego Skoku na kanale Technicznego Podglądu! W ramach testów naszych postępów nad Server Meshingiem i Technologią Warstwy Replikacyjnej, otworzyliśmy nasze pierwsze, działające Bramy Skoku (Jump Gates). Gracze, po raz pierwszy w historii, mogli przetestować podróże między dwoma systemami! Śmiałkowie skorzystali z tuneli czasoprzestrzennych, podróżując między Stanton a Pyro, podczas gdy systemy te płynnie ładowały się i wyładowywały z pamięci. Zainteresowanych informuję, że nasz odpowiednik Nicka Croshawa jest wśród Evocati i nazywa się "MrTrash" - uważamy, że to on, jako pierwszy w społeczności, dokonał udanego skoku! Warto też podkreślić, że podczas wspomnianego testu osiągnęliśmy 350 graczy obecnych jednocześnie na jednym shardzie (czyli warstwie replikacyjnej z dwoma połączonymi serwerami), ustanawiając nowy rekord Star Citizen! Po wielu latach ciężkiej pracy dla celu, który wielu uważało za niemożliwy, jesteśmy o krok od dostarczenia jednego z ostatnich elementów technologii, który umożliwi połączony, wspólny wszechświat - taki, gdzie tysiące ludzi może jednocześnie brać udział w galaktycznych przygodach. Zaprosiłem Benoita, który jako nasz nowy CTO nadzorował ten historyczny test, aby podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat tego monumentalnego kamienia milowego, który pomógł osiągnąć: Wybiegając myślami w przyszłość, zespół pozostaje skoncentrowany i oddany sprawie wprowadzenia społeczności na zupełnie nowe terytoria wraz z premierą systemu Pyro i Star Citizen Alpha 4.0. Trudno przecenić, jak wielki i przełomowy będzie to moment – pozwoli on o wiele większej liczbie osób grać wspólnie, a także płynnie podróżować między różnymi układami planetarnymi. Wszystko to wskazuje, że 2024 będzie naszym największym i najlepszym rokiem w uniwersum Star Citizen. Ale Star Citizen Alpha 4.0 to jeszcze nie koniec drogi! W związku z tym mam dla was więcej ekscytujących wieści. Jak ujawniliśmy podczas CitizenCon, gdy Squadron 42 osiągnęło status kompletności pod względem funkcji, teraz możemy jeszcze szybciej przenosić rozwiązania opracowane dla Squadron 42 do trwałego wszechświata Star Citizen. W ramach tego procesu, pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów Star Citizen i Squadron 42, by w większym stopniu je zintegrować. Ma to ułatwić wprowadzenie do Trwałego Wszechświata (PU) efektów kilkuletniej pracy w postaci nowych funkcji, szlifów i dopracowania detali. To jednocześnie oznacza obranie kursu na linię mety dla samego Star Citizen. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w sieciowym MMO nie istnieje ostateczna linia finiszu. Będziemy dodawać nowe funkcje i treści nieustannie przez wiele, wiele lat. Mimo to, Star Citizen 1.0 definiujemy jako zestaw funkcji i zawartości, przy którym grę można uznać za „komercyjnie” wydaną. Oznacza to, że jest przyjazna dla nowych graczy, stabilna i dopracowana, z wystarczającą ilością rozgrywki i treści, aby nieprzerwanie angażować graczy. Innymi słowy, nie jest już w fazie Alpha czy Wczesnego Dostępu. Podobnie jak zaplanowaliśmy podróż Squadron 42 do stanu "kompletności pod względem funkcji" i nadchodzącego statusu "kompletności pod względem zawartości", poświęciliśmy sporo czasu na przyjrzenie się, co ma oznaczać Star Citizen 1.0 i co będzie potrzebne, aby do tego etapu dotrzeć. Aby to ułatwić, z radością ogłaszam, że nasz niezawodny Rich Tyrer obejmie nową rolę Starszego Reżysera Gry, nadzorując rozwój zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 u mego boku. Dzięki tej zmianie zaczniecie zauważać szybsze przenoszenie funkcji i zawartości ze Squadron 42 do Star Citizen. Zaczynamy już od wersji Alpha 3.23, która zapowiada się na jedną z największych aktualizacji w historii pod względem nowych funkcji trafiających do rąk graczy. Kiedy na CitizenCon ogłosiliśmy, że przeniesiemy efekty pracy przygotowanej i doszlifowanej dla "kompletności pod względem funkcji" w Squadron 42, nie żartowaliśmy! Jako reżyser SQ 42, Rich odegrał kluczową rolę w doprowadzeniu projektu do obecnego statusu "feature complete". Pod jego kierownictwem Squadron 42 doświadczyło znacznego przyspieszenia rozwoju – to tempo, jak przewidujemy, poniesie nas ku stanowi "kompletności pod względem zawartości", fazy Beta, a w końcu wydaniu pełnej wersji tej gry. Pracując w tandemie, Rich i ja nadal będziemy wytyczać strategiczną wizję mającą tchnąć życie w zamierzone doświadczenie rozgrywki w Star Citizen. Jak powiedział Rich, przez ostatnie kilka miesięcy nasze zespoły były zajęte planowaniem kolejnych ważnych kamieni milowych na drodze Persistent Universe, a ich zwieńczeniem będzie to, co nazywamy "Star Citizen 1.0". Gdy ta roadmapa otrzyma swoją ostateczną formę i zostanie zatwierdzona, z niecierpliwością podzielimy się z Wami zarówno wizją, jak i planem jej realizacji jeszcze w tym roku. W ramach wspomnianej reorganizacji rozwoju wprowadziliśmy kilka znaczących zmian. Od strony osobistej przeniosłem się z Los Angeles do Austin w Teksasie, aby być bliżej strefy czasowej naszych głównych zespołów deweloperskich w Manchesterze, Frankfurcie i Montrealu. Spędzam dużo czasu w naszym największym studio w Manchesterze, gdzie pracuje prawie 600 osób. Razem z Richem i drużynami działamy nad ukończeniem Squadron 42 i Star Citizen. W związku z tym podjęliśmy trudną decyzję o poproszeniu zespołu deweloperskiego z Los Angeles, który coraz częściej wspierał główne zespoły w Manchesterze, o przeniesienie się i dołączenie do innych zespołów, głównie w Manchesterze, ale także w Austin i Montrealu. Los Angeles, choć mniejsze, pozostanie ważnym biurem dla firmy. Skupiamy się w nim na roli wsparcia biznesowego poprzez Marketing, Finanse, Dział Prawny i Kadry. Niestety, w ramach tej reorganizacji, pożegnaliśmy Dyrektora ds. Trwałego Wszechświata (PU) na serwerach LIVE (Persistent Universe Live Director), Todda Papy'ego. Z powodów rodzinnych wrócił on z Wielkiej Brytanii do USA w ubiegłym roku. Po długim zastanowieniu uznałem, że nie możemy sobie pozwolić by przez znaczną część roku to stanowisko było obsługiwane zdalnie, z dala od głównego zespołu w Manchesterze. To smutny moment, ponieważ Todd przez ostatnie 9 lat ciężko pracował nad Star Citizen, wnosząc mnóstwo ważnego wkładu i zapewniając doskonałe przywództwo swoim zespołom. Życzę mu powodzenia i z niecierpliwością czekam na to, czym zajmie się w przyszłości. Będę tęsknił za słonecznym niebem i plażami Los Angeles, ale Star Citizen i Squadron 42 są priorytetem. Podróż jest dłuższa i trudniejsza, niż zakładałem jedenaście i pół roku temu, ale ostateczny cel ekscytuje i daje poczucie spełnienia o wiele bardziej. Nigdy w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że będę miał okazję zbudować coś na tak dużą skalę i z takimi ambicjami jak Star Citizen. Czuję się niesamowicie pobłogosławiony Waszym wsparciem i jestem zdeterminowany, by dać z siebie wszystko na finiszu. W maratonie mówi się, że ostatni kilometr jest najtrudniejszy. Ale cytując rzymskiego cesarza Marka Aureliusza: *"To, co robimy teraz, odbija się echem w wieczności!"* Czekam niecierpliwie, byście jak najszybciej dostali w swoje ręce Star Citizen Alpha 3.23. Nareszcie będzie można doświadczyć wielu funkcji, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, a to zaprowadzi nas wprost do Invictus Launch Week w maju. W ramach przygotowań do Invictusa przygotowaliśmy serię misji, w których zdobędziecie odznaki UEE Civilian Defense Force. Ukończenie wszystkich zadań potencjalnie da Wam (niesamowicie potężne i bez precedensu) ulepszenie w grze, dzięki czemu będziecie gotowi stawić czoła XenoThreat w bardziej osobisty sposób! Siła Społeczności Mocą napędową naszego sukcesu są ludzie – każdy z Was, bez wyjątku. Razem zbudowaliśmy społeczność, która nie tylko odgrywa kluczową rolę w procesie powstawania gry, ale również ucieleśnia naszą wspólną pasję do uniwersum Star Citizen. To Wy ciągle pchacie nas naprzód. Bez Waszego entuzjazmu, ochoty do testów, odporności na bugi i crashe, głośnego wyrażania opinii oraz wytrwałości na tej długiej i krętej ścieżce, nie byłoby Star Citizen, ani CIG. Byliście obecni podczas pamiętnego rzutu hełmem i pierwszego otwarcia bramy hangaru w Alpha 0.8. Razem po raz pierwszy przemierzaliśmy rozległe połacie Trwałego Wszechświata w Alphie 2.0 i to Wy byliście na pokładzie, gdy dokonywaliśmy pierwszych lądowań w Alpha 3.0. A już niebawem, dzięki Server Meshingowi, opuścimy System Stanton i zapuścimy się w bezprawne ostępy Systemu Pyro w Star Citizen Alpha 4.0. Potem zaś, na horyzoncie zamajaczy Star Citizen 1.0! Przyszłość nigdy nie była tak obiecująca! I nie mógłbym być szczęśliwszy, odbywając tę podróż z Wami wszystkimi! ~ CHRIS ROBERTS ZAŁOŻYCIEL & CEO QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3 Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
-
3 punktySzanowni Piloci, Obywatele i Wszystkie Istoty Porozsiewane w Galaktyce Z przyjemnością pragniemy Was zaprosić do wstapienia w szeregi PMC AOD. Jesteśmy zespołem doświadczonych najemnikow których interesuje zarobek i profesjonalizm Nasza reputacja opiera się na nieustannym doskonaleniu umiejętności oraz solidnej współpracy. W naszym oddziale ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale także profesjonalizm i skrupulatność w działaniu. Bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet. Dołączając do naszego oddziału, otrzymacie dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz wsparcia zespołu, który doskonale rozumie specyfikę najemnika. Razem tworzymy solidną i zgrana jednostkę, gotową sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom. Wymogi Dolączenia do PMC Doświadczenie w Najemnictwie: Oczekujemy od potencjalnych członków posiadania solidnego doświadczenia w polowaniach. Udokumentowane sukcesy w tropieniu i schwytaniu celów będą dodatkowym atutem. Zdolności Pilotażowe: Wymagamy wysokich umiejętności pilotażowych i zaznajomienia się z różnymi typami statków kosmicznych. Sprawność w manewrach oraz umiejętność skutecznego korzystania z dostępnych technologii bojowych są kluczowe. Profesjonalizm: Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dlatego oczekujemy, że nasi członkowie będą zachowywać się w sposób godny reprezentanta Death Angelsa. Poszanowanie zasad etyki oraz dyskrecja są fundamentalnymi wartościami w naszym środowisku. Sprzęt: Posiadanie własnego, odpowiednio wyposażonego statku kosmicznego do celów pracy jest koniecznością. Oczekujemy, że każdy pilot będzie dbał o utrzymanie swojego sprzętu w doskonałej kondycji. Zespół: Umiejętność efektywnej współpracy z innymi członkami zespołu jest kluczowa dla naszego sukcesu. Poszukujemy osób gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie wspierających kolegów w trakcie misji. Aktywność: Oczekujemy, że nasi członkowie będą aktywni w grze i zaangażowani w życie korporacyjne. Regularna uczestnictwo w planowanych operacjach i misjach jest istotne dla rozwoju naszego zespołu Dołączcie do i zostańcie częścią zespołu, który nieustannie podnosi poprzeczkę skuteczności w tropieniu i schwytaniu wszystkich celi Wspólnie osiągniemy nieosiągalne cele! https://robertsspaceindustries.com/orgs/A0D
-
2 punktyAktualizacja 1.1 Spolszczenie SC Bardzo proszę wszystkich o dodawanie propozycji jeżeli komuś się nie podoba jakieś słowo i myśli że lepiej pasowało by jego piszcie śmiało! Tak samo w przypadku niepoprawnych tłumaczeń. Życzę Miłej gry wszystkim pozdrawiam Autor Starsik/Rock_N_Fly Nowa wersja spolszczenia Star Citizen (1.1): Aktualizacja 1.1 Spolszczenie SC Bardzo proszę wszystkich o dodawanie propozycji jeżeli komuś się nie podoba jakieś słowo i myśli że lepiej pasowało by jego piszcie śmiało! Tak samo w przypadku niepoprawnych tłumaczeń. Życzę Miłej gry wszystkim pozdrawiam Autor Starsik/Rock_N_Fly Nowa wersja spolszczenia Star Citizen (1.2):
-
2 punktyHeja! Gra działa już jak należy. Błąd był po mojej stronie z grą tłumaczenie MEGA!
-
2 punktyWitajcie Obywatele! Jako że twórcy Star Citizen, Cloud Imperium Games, oficjalnie przygotowali nam możliwość tłumaczenia gry i udostępnili do tego materiały, postanowiliśmy zebrać przesłane nam spolszczenia w tym wątku. ⚪🔴 Znajdziecie tu lokalizacje Star Citizen wykonane przez polską społeczność gry wraz z bezpośrednimi do nich linkami. Lista tłumaczeń Star Citizen Spolszczenie Star Citizen Autor: @Alex - nick Discord: 8alex8 (ALEX 0(^_^)0) Bezpośredni link do tłumaczenia: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.3-9423704_ver.A0.rar Info o wersji, uwagi i sugestie dla Autora. Napisz komentarz (kliknij w link poniżej): Spolszczenie Star Citizen Autor: @Rock_N_Fly - Tomasz Lewandowski, nick Discord: starsik. (Starsik) Bezpośredni link do tłumaczenia: Spolszczenie Star citizen 1.2.rar Info o wersji, uwagi i sugestie dla Autora. Napisz komentarz (kliknij w link poniżej): Przygotowałeś/przygotowałaś własne spolszczenie Star Citizen? Napisz PW do Administratora a pomożemy Ci je wypromować: @Sarr Ważne informacje Pamiętajcie, że żadna tych prac nie jest naszym oficjalnym tłumaczeniem Hubowym. Są to dzieła indywidualne członków polskiej społeczności i w ich sprawie komunikujcie się przez wątek podlinkowany w opisie tłumaczenia. Odnośnie linków: muszą być bezpośrednio do tłumaczenia. Niebawem każdemu z autorów udostępnimy miejsce na naszym FTP gdzie mogli będą wgrywać nowsze wersje samodzielnie - pod tą samą nazwą by nie trzeba było zmieniać linków w niniejszym poście. Informacje o publikacji nowej wersji Autorzy wrzucają do swoich wątków na uwagi i komentarze. Przyjmujemy następujące dane Autorów: Nicki na forum, opcjonalnie imiona i nazwiska, opcjonalnie nicki z Discord oraz bezpośredni link do tłumaczenia. Swoje linki społecznościowe wpisujcie w swoich profilach u nas na forum. Miłego grania w Star Citizen po polsku! Śmiało pobierajcie wybrane przez Was spolszczenie. Ważne Linki: Wpadajcie na Hubowy serwer Discord: https://discord.gg/starcitizenpolska (1150+ osób) 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3
-
2 punktyDaymar Rally 2024 już w tę sobotę - zapraszamy na Discord! Już w sobotę 20.01.2024r o godz. 17:00 polskiego czasu zapraszamy do wspólnego oglądania wydarzenia! Jak mówią sami organizatorzy, Daymar Rally to najbrudniejszy wyścig w Star Citizen! Co roku w Daymar Rally startują szaleńcy, którym nie straszne wysokie temperatury, ekstremalne warunki pogodowe, ani nieprzewidywalne zagrożenia na drodze. Nie wyłączając pozostałych uczestników! Drużyny z całego świata dobierają po 2 kierowców, 2 pomocników i 1 pojazd, którym będą musiały dotrzeć do mety. Trasa powiedzie kierowców przez kaniony, wydmy i bezdroża pustynnej planety, krążącej na orbicie gazowego giganta Crusader. Gdyby po drodze wyzionął ducha którykolwiek z załogantów, zostanie on wyeliminowany do końca wyścigu. Śmiałkom w zmaganiach towarzyszyć będzie jeden starannie dobrany statek powietrzny wsparcia, na którego pokładzie znajdą się pojazdy zamienne, napoje, prowiant, a także paliwo i uzbrojenie. Ile uda się ekipom technicznym (2. pomocnikom) drużyn upakować zapasów przy starcie wydarzenia, tyle będzie musiało wystarczyć kierowcom do końca Damyar Rally. PUNKTY KONTROLNE Daymar Rallly i META Uczestnicy Daymar Rally mają za zadanie osiągnąć 4 PUNKTY KONTROLNE (Checkpointy), a potem dotrzeć na METĘ. Aby dany punkt został zaliczony, co najmniej jeden z kierowców musi wykonać w nim umówioną wcześniej procedurę, którą opisujemy poniżej. W promieniu 500m od każdego z Punktów Kontrolnych obowiązuje Strefa Zawieszenia Broni (Armistice Zone) egzekwowana przez graczy. Jeśli którykolwiek z załogantów zostanie w nich przyłapany z bronią lub korzystając działek pojazdów, zostanie wyeliminowany z wyścigu. Inne ważne zasady: Uczestnicy wyścigu mogą strzelać do siebie nawzajem jak i wspierających statków Statki wsparcia nie mają prawa użyć broni w żadnej sytuacji. Będą jednak oczami i uszami kierowców podczas burz piaskowych i odcinków nocnych Większość czynności elementarnych dla wyścigu, jak zaliczenia Punktów Kontrolnych i walkę mogą wykonywać tylko kierowcy pojazdów Pomocnicy pilotują statek wsparcia i pomagają uzupełniać zapasy, wykonywać pit-stopy i naprawy ➣ Punkt kontrolny 1: Eager Flats Emergency Shelter Zaliczenie: Jeden z kierowców musi przekroczyć dwie śluzy powietrzne (Airlock doors). ➣ Punkt kontrolny 2: Checkpoint Talon Zaliczenie: Drużyna ma zadanie odnaleźć Starfarera w tym rejonie, przejść przez jego luk towarowy i wyjść śluzą w kołnierzu wieży (tower level docking collar airlock). ➣ Punkt kontrolny 3: Checkpoint Echelon Zaliczenie: Znaleźć opuszczony wrak Reclaimera "The Betty" między Eager a Kudre Ore i przejechać między jego nogami. ➣ Punkt kontrolny 4: Checkpoint Hasgaha Zaliczenie: Do odnalezienia Starfarer zlokalizowany 104,5km od Kudre Ore. Drużyna potrzebuje przejść przez luk towarowy i wydostać się śluzą w kołnierzu wieży (tower level docking collar airlock). ➣ Punkt METY: Kudre Ore Zaliczenie: 418km od Eager Flats znajduje się Kudre Ore, aktualna meta Daymar Rally, która w tym roku zastąpiła finisz na Wolf Point. Na Kudre Ore co najmniej jeden z kierowców potrzebował będzie przejść przez podwójne śluzy powietrze aby pomyślnie zakończyć wyścig! Oglądaj Daymar Rally z nami na polskim Discord Star Citizen! Wpadnij na nasz serwer Discord by oglądać i komentować emocjonujący wyścig o puchar Daymar Rally na żywo. Gwarantujemy doborowe towarzystwo i wysoki poziom serwera jak i kultury jego członków. Tradycyjnie, jak na Star Citizen Hub Polska przystało. Przypominamy datę: Sobota, 20-ty Stycznia 2024, godzina 17:00! Zapraszamy do wspólnego oglądania (Kliknij tutaj)! Jakie pojazdy i statki wsparcia mogą wybrać uczestnicy? Pojazdy spośród których mogą wybierać rajdowcy dla możliwie sprawiedliwego wyścigu są z góry ustalone przez organizatorów. Statki wsparcia mogą być dowolne, ale proponowane jest kilka popularnych serii. Dostępne pojazdy: Tumbril: Cyclone AA, Cyclona Base, Cyclone RC, Cyclone RN, Cyclon TR, Greycat STV. Drake Interplanetary, Aopoa i Consolidated Outland: Dragonfly, Dragonfly Yellowjacket, Nox, Nox Kue, CO Hoverquad. Popularne statki wsparcia: Crusader Hercules Crusader Mercury Star Runner MISC Freelancer Drake Cutlass Black Drake Valkyrie RSI Constellation Szczegółowe zasady Daymar Rally Z uwagi na trudno przewidywalną naturę, wyścig posiada mnóstwo zasad precyzujących jego przebieg. Jeśli chcielibyście lepiej orientować się w tym co będzie się działo, polecamy zapoznać się z Regulaminem (Rulebookiem) wydarzenia, który znajdziecie w linku poniżej. Mapa Daymar Rally do pobrania: LINK Regulamin Daymar Rally v.6.0: LINK Oficjalna strona Daymar Rally: LINK Jak dołączyć do Daymar Rally? Jako że najbliższa edycja startuje już za kilka dni, zapisy są obecnie zamknięte. Jeżeli jednak pragnęlibyście dołączyć w przyszłym roku, już od 1 Lutego 2024 będziecie mogli zapisać się tutaj: LINK Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3
-
2 punktyCześć, Wrzuciłem ten post na FB, ale Pan Michał Nowak mnie zaprosił tutaj. Z uwagi na coraz częstsze zanurzanie się w Star Citizen zmodziłem ostatnio coś takiego, przepustnicę Thrustmaster TWCS (w oparciu o dwa inne projekty) przerobiłem i dorobiłem co nieco. https://www.printables.com/.../721716-thrustmaster-twcs... Przepustnica ma dodatkowo mod 50%, dzięki magnesowi przepustnica zatrzymuje się w połowie. i od 0 do 50% mamy jeden kierunek, i od 50 do 100 drugi. (Biegunowość lotu jest spięta pod guzik manetki). Wrzucam również mój wzornik HOTAS + Joy, ono jest nieustannie optymalizowane. Uwagi zawsze mile widziane.
-
2 punktywitam mam problem dość dziwny kupiłem statek dokładnie avenger titan zestaw swiąteczny za 68 euro po zapłaceniu wszedłem do hangaru aby zobaczyć czy jest okazało sie że niema wiec sprubowałem sie zalogowac do launchera i znowu przekierowywał mnie do sklepu na ich stronie żebym kupił pakiet ze statniek wymagany do startu gry teraz ani nie moge zacząć instalować gierki bo nie mam statku ani nie mam 270 zł na koncie 😞 prosze o pomoc bo naprawde bardzo chciałbym zagrać w to dzieło sztuki
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punktDzień dobry Państwu. Bartek, rocznik 84. W grze od dawna, ale wiele okazji do grania nie miałem. Zwykle siadam na tyle rzadko, że zaczynam od szukania opisu klawiszy jak włączyć silnik itp 😉 Myślę, że w miarę jak gra będzie się rozwijać, będę spędzać z nią więcej czasu. Chętnie poznam jakąś ekipę do wspólnego przemierzania uniwersum. Nie jestem typem wariata, zdecydowanie cenię zaufanie i współpracę. Z powodu pracy czas na granie mam absolutnie nieregularny, czasem mogę grać cały dzień, czasem w ciągu tygodnia nie znajdę nawet godziny.
-
1 punktDwa Korsarze w formacji, w trakcie QT , oraz tuż po wyjściu z niego. Dziwne trochę że układ lotu w QT a wyjście różni się tak znacząco.
-
1 punktPrzychodzi weekend oraz dalsze tłumaczenie i poprawki. Tutorial, Arena Commander, podpowiedzi, nieliczne kioski, dziennik nie są w całości przetłumaczone. Śmiało wrzucać screeny z błędami i propozycjami. Pozdrawiam. Wersja: Alex_SC_PL_3.22.1_ver.B1 Link poniżej:
-
1 punktProszę o dodanie do listy pilotów. SzaryX
-
1 punktWitam wszystkich serdecznie. W gry kosmiczne gram od Frontiera [amiga600] poprzez wszystkie X do elity dangerous [przestałem grać z chwilą zwiększającymi się opisami misji] Obecnie za namową syna od grudnia 2023r zacząłem grać w Star Citzen. Miłym zaskoczeniem było tłumaczenie Tomasza Lewandowskiego z którego od wczoraj korzystam.
-
1 punktDrodzy gracze! Obywatel @Rock_N_Fly (Starsik) opublikował właśnie spolszczenie Star Citizen. Link do spolszczeń: Ten wątek przeznaczony jest na aktualizacje od Autora, uwagi i sugestie, do których zapraszamy. Do zobaczenia w Przestrzeni!
-
1 punktNormalne, nie wywala z powodu tłumaczenia a serwerów, a to pokazuje z powodu tego że jest dodany plik ale nawet aktualizacja ci go nie usunie więc nie powoduje on żadnych błędów na spokojnie można grać tylko jak serwer wywali to vi się teraz takie okienko pojawi a tak pozatym to tyle w każdym innym tłumaczeniu np niemieckim też to pokazuje bo to nie jest plik od nich a zewnątrz 🙂 jeżeli nadal ci to robi zobacz czy wszystko dobrze zainstalowałeś według notatnika wszystkim śmiga mi tylko to pokazuje jak i znajomym gdy wywali serwer.
-
1 punktNo i jestem jeszcze ja 😉 https://robertsspaceindustries.com/citizens/BlazejAntol
-
1 punktDrake Caterpillar - jeden z ciekawszych cargo hauler'ów. Oferuje podzieloną sekcję cargo na osobne segmenty a już w niedalekiej przyszłości pełną modularność.
-
1 punktNa samym dole już nie robiłem kolejnego screena ale jest ostatnia opcja - autocenter - włączona Za wiele od standartowych ustawień pewnie się nie różnią ale drobne zmiany wystarczą żeby poczuć efekt
-
1 punktCześć, witaj! Właśnie dostałem na urodziny Tobii eye tracker 5. Mega sprawa. Mam problem i jednocześnie szukam pomocy, ponieważ mam problemy z dobrym ustawieniem Tobii w StarCitizen. Czy ktoś macie jakieś sprawdzone swoje ustawienia? Totalnie nie mogę nic znaleźć w internetach. Pozdrawiam, Artur
-
1 punktCześć! Rocznik '85 Zacząłem od Elite na C64 a skończyłem tutaj 😉 Pogrywam od 3 tygodni i jestem już po kilku klasycznych wydarzeniach takich jak: wychodząc sobie z bazy The Orphanage na Lyrii z fajnym armor setem, spluwą, multitoolem i 20k hajsu, nagle zginąłem i obudziłem się z niczym oprócz szpitalnego fartucha. Powróciwszy na miejsce śmierci oczywiście niczego nie znalazłem. Ponoć takie wydarzenia robią cię silniejszym 😉 Mimo tego lepiej się bawiłem niż podczas 100h Starfielda i 500h NMS 😉
-
1 punkt
-
1 punktCześć, jestem Maciej. Rocznik 89. SC kupiłem dwa dni temu. Od tego czasu straciłem wszystkie pieniądze, dwa razy umarłem - raz mnie zastrzelili, drugi raz zgubiłem się w jaskini. Jak ktoś jest chętny pokazać co i jak, jak zdobywać hajs, porobić razem misje itd. raczej w godzinach wieczornych to dawajcie znać,
-
1 punkt[WOTE] Wolves of the Eclipse [Dziennik #3571-A-WOTE] Wolves of the Eclipse to tajemnicza organizacja, której pierwszą obecność zaobserwowano w systemie CHRONOS. Na ten moment wiemy jedynie, że w jej skład wchodzą przedstawiciele różnych gatunków istot. Nie zaobserwowaliśmy żadnych działań agresywnych, ale to nie zmienia faktu, że ich intencje nie są nam znane. Zaleca się przeprowadzić wstępną infiltrację. [Dziennik #4696-A-WOTE] Wydaje nam się, że organizacja ma coś wspólnego ze zniknięciem oddziału patrolującego peryferia w pobliżu systemu CHRONOS. Należy zwiększyć czujność oraz przeznaczyć więcej zasobów na badanie struktury tej organizacji. [Dziennik #4756-A-WOTE] Nasz informator zdał raport, że członkowie organizacji noszą symbol REDACTED [Unauthorized #401] na REDACTED [Unauthorized #401] palcu lewej dłoni. [Dziennik #17?25-?-W?TE] Dowiedzieliśmy się REDACTED [Unauthorized #401]... Czekajcie na sprawiedliwość, bo w sprawiedliwości jest koniec nieunikniętego przeznaczenia. [Unauthorized #401] P.S. To koniec tych waszych śmiesznych dzienniczków. [Unauthorized #401] ================================================ |OOC| ================================================ Jesteśmy organizacją, która przyjmuje ludzi z całego świata. W naszych szeregach obowiązują dwa języki: Polski oraz Angielski. W większości przypadków wystarczy dobra znajomość jednego z nich. Stawiamy na komunikację na Discordzie. Tworzymy własne assety dla naszej organizacji takie jak np. interaktywne animowane tapety. Nasze oficjalne działania są dyskretne i dobrze przemyślane. Planujemy nasze ataki - staramy się zostawić jak najmniej śladów. Jak każda istota we wszechświecie - skrywamy swoje tajemnice. Dane są dla nas cenniejsze od kredytów. Stawiamy na rozbudowę naszego Lore oraz Roleplay. Struktura organizacji, na pierwszy rzut oka, przypomina religię. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby do nas dołączyć w celach bardziej casualowego grania - bez udziału w sesjach z elementami Roleplay. Najbardziej zależy nam na dobrej zabawie w zgranym i kreatywnym zespole. Prowadzimy oficjalny klub na starcitizen-hub. =================================================== |=====| =================================================== Organizacja jest dostępna na oficjalnej stronie RSI.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×