-
- M&V Bar Lorville 1
- M&V Bar Lorville 2
- First Light
- Main Theme
- V
- Majesty of Space
- Mind Games
- The Rebel Path
- Sabre Raven (Trailer)
- Мусорщики
- To Hell and Back
- Wushu Dolls
- Orison Voyager Bar
- The Sacred And The Profane
- Rite Of Passage
- Extraction Action
- Patri(di)ots
- Scavenger Hunt
- Outsider No More
- Never Fade Away
- Work In Order
- Technology
- Gateway
- Lovely Day
Ustawienia:
Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 24.12.2018 w Odpowiedzi
-
5 punktówNie dbamy o to czy jesteś obywatelem Imperium, czy wolisz działać poza jego granicami. Nie interesuje nas, czy masz coś na sumieniu. Nie opuszczasz towarzyszy w potrzebie? Nie jesteś służbistą przestrzegającym skrupulatnie litery prawa – nieważne czy jest ono sprawiedliwe i sensowne? Nie zadowala cię nudna korporacyjna posadka czy odmóżdżająca służba wojskowa? Nie lubisz sztywnych struktur lecz chcesz mieć kompanię do wspólnych mniej lub bardziej legalnych wypadów? Masz dość pseudo-organizacji pełnych rozwydrzonych dzieciaków rozbijających się nowiutkimi statkami kupionymi za kasę swoich rodziców? U nas znajdziesz coś dla siebie. Nieważne skąd przybywasz ani czym parałeś się wcześniej. Jeżeli nie wsparłeś jeszcze Star Citizen i nie możesz złożyć podania na profilu naszego Syndykatu nic się nie stało – nikogo nie dyskryminujemy. Jeśli się z nami skontaktujesz i zostaniesz przyjęty, zaproszenie będzie czekać kiedy tylko sobie tego zażyczysz, a w międzyczasie możesz się zapoznać z resztą towarzystwa na naszym forum. Ater Dracones to największa i najbardziej aktywna polska organizacja z najdłuższymi tradycjami. Profil Syndykatu na RSI Trochę historii… Nasza organizacja swoje istnienie rozpoczęła w styczniu 2014 od grupy ludzi, którzy wspólnie grali w różne tytuły i planowali kontynuować to i w Star Citizen. Po zaproszeniu wszystkich znajomych staliśmy się największą polską organizacją. Podjęliśmy decyzję aby grupę rozwijać tak, aby powstał syndykat na tyle duży, że będzie w stanie coś osiągnąć w świecie gry.Jak to w takich grach bywa najbardziej imponujące jednostki będą możliwe do utrzymania dla organizacji o dużym stanie osobowym (Bengal-class Carrier, Escort Carrier, czy Javelin-class Destroyer). Na skutek tego Syndykat w sile ponad 350 pilotów będzie znacznie bardziej liczącą się siłą niż 10 gildii 20-osobowych związanych „tylko” sojuszem. Patrząc na powyższe fakty małe klany, nieważne z jak wyśmienitych pilotów złożone, będą miały znaczenie raczej marginalne. Dlatego też zapraszam Was pod naszą banderę. Nasz Syndykat chętnie powita w swych szeregach pilotów bojowych, górników, handlowców, przemytników, kurierów i specjalistów od mokrej roboty. Ater Dracones ma w opisie RP ze względu na fakt, że mamy (i zamierzamy rozwijać) własną historię i storyline. „Klimacenie” jest jednak całkowicie dobrowolne. Rozumiemy że ludzie mają własne życie – pracę, rodzinę, uczelnie i nie tylko – nikt nie będzie wymagać od Was bezustannej aktywności, a także nie planujemy pozbywać się w przyszłości osób, które z takiego czy innego powodu zrobią sobie przerwę w graniu. Ludzie nie posiadający statków / gry mogą już teraz dołączyć do życia organizacji na naszym forum, a po nabyciu własnej jednostki mają gwarantowane zaproszenie do Syndykatu w grze. Pomimo tego, że chcemy stworzyć dużą kompanię na pierwszym miejscu stawiamy to, aby nasi członkowie dobrze się czuli w swoim towarzystwie, a także chcemy się jak najlepiej poznać. W Smoczej Flocie znajduje się mnóstwo jednostek wieloosobowych, tak więc będzie możliwość poćwiczenia działań załogowych – oraz korzystania ze statków, których nie macie w swoich hangarach. Oferujemy: Największą, zwartą, aktywnie rozwijaną polską organizację. Dobrą i przyjazną atmosferę. Możliwość awansu w ramach organizacji, a także szeroki wybór zajęć którymi będzie można się parać. Zróżnicowaną grupę ludzi płci obojga z różnych przedziałów wiekowych i o szerokich zainteresowaniach Zrozumienie dla faktu, że istnieje życie poza grą (nie wyrzucamy ani nie traktujemy gorzej które nie mają czasu grać regularnie, mają dzieci, egzaminy, pracę, etc.). TeamSpeak oraz Discord Aktywne forum, gdzie zawsze można zadać pytanie lub po prostu pogadać. Dla chętnych RP. Wspólne granie nie tylko w Star Citizen. W przyszłości partycypację w zyskach z misji wykonywanych wspólnie z Syndykatem. Poszukujemy: Osób zainteresowanych następującymi obszarami działalności: handel (towarami oraz informacją), spedycja towarów i osób, salvaging, bounty hunting, górnictwo, eksploracja, działania bojowe o wysokim stopniu tajności, odzyskiwanie mienia. Nie wykluczamy rozwinięcia listy o dodatkowe pozycje. Ludzi z dystansem do siebie i dojrzałym podejściem do życia. Znających język polski. Odwiedź również
-
5 punktów
-
4 punktyJak wielu tutaj obecnych, lubię zwyczajnie eksplorować różne ciekawe miejsca. W tym temacie proponuje stworzyć katalog przepięknych i fotogenicznych miejsc dostępnych w uniwersum. Zacznę może od gorącej planety Daymar i znanej chyba już każdemu ciekawostki w postaci rozbitego Javelina. W sam raz by ogrzać się i chwilę odpocząć od ziemiańskiej zimy, która aktualnie nas nawiedza 🙂 Wskazówek jak tam dolecieć jest wiele czy to na Youtube, czy w sieci gdzieś na portalach, więc zwyczajnie nie będę Wam psuł zabawy, dla tych oczywiście, którzy jeszcze nie odwiedzili.
-
4 punktyWitajcie! To jest temat z listą ciekawych stron / aplikacji / narzędzi związanych ze Star Citizen. Jest to lista różnych narzędzi lepszych i gorszych. Chciałbym ułożyć ją od najciekawszych / najlepszych do najnudniejszych i najgorszych. Wspólnie wybierzmy co jest warte uwagi a co nie. Piszcie w komentarzach. Dopisujcie swoje warte uwagi narzędzia w komentarzach dodamy do listy. Generator floty 3D (działa na chrome) http://www.starship42.com/fleetview/ Stronka z zestawem narzędzi do handlu, miningu http://www.versemate.com/Trade/Index Generator floty 2D https://raylehnhoff.github.io/SCFSD/ Aplikacja route planner https://starcitizen.center/route-planner Ceny minerałów (mining) w Star Citizen https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qz7IJ6gGNo9XM4AFpdImO_U1UgewW5-SpH9-RmWhewo/edit#gid=941017976
-
4 punktyMird, urodzony A.D. 1987, z zamiłowania handlarz produktów wysokomarżowych o kontrowersyjnym statusie prawnym. W oczekiwaniu na porządną mechanikę przemytu param się czym popadnie, co tam w ręce wpadnie, cudze statki, cudze cargo, cudze paczki, swoje z resztą też. Czasem skałka, czasem naparzanka. Zawsze chętny do zabawy albo by narobić wrzawy. Lubię latać, lubię strzelać, lubię też się sponiewierać. Na zdrowie! 🍻
-
4 punkty
-
4 punktyUzbrojenie Uzbrojenie statków montuje się w tzw. hardpointach. Występują one w rozmiarach oznaczanych numerycznie od 1 wzwyż. Obecnie wyróżnia się hardpointy przeznaczone do montażu dwóch typów uzbrojenia, choć docelowo może być ich więcej. Działka (weapon) Jest to pełna gama broni podstawowej statków, obsługiwanej ręcznie przez graczy. Wyjątkiem od tej reguły będą w przyszłości wieżyczki automatyczne. Działka dzieli się według dwóch podstawowych kategorii. Rodzaj obrażeń W zależności od niego ostrzał może mieć zupełnie inny wpływ na osłony, kadłub bądź podsystemy statku. Lasery Broń laserowa nie wymaga posiadania amunicji, bowiem zasilana jest z elektrowni statku. Korzystanie z niej wymaga jednak większego potencjału energetycznego statku. Ostrzał z takiej broni jest w całości przechwytywany przez osłony, co niesie ze sobą dwa skutki. Z jednej strony kadłub jest przed nią lepiej chroniony dopóki osłony są sprawne, a z drugiej strony osłony są szybciej neutralizowane przez broń energetyczną niż przez balistyczną. Działka balistyczne Miotają pociskami kinetycznymi, które przebijają się przez osłony statków. Osłony jednak pochłaniają część energii kinetycznej pocisków co w efekcie skutkuje tym, że ostrzał z broni balistycznej trafia w kadłub bez względu na to czy osłony działają czy nie, jednak z drugiej strony neutralizowanie osłon taką bronią jest trudniejsze niż bronią energetyczną, a ostrzał przez osłony zadaje mniejsze obrażenia. Działka zakłócające (distortion) Jest to rodzaj broni energetycznej, nie zadający fizycznych obrażeń. Tak jak lasery, nie wymaga ona zapasów amunicji. Nominalne obrażenia tych broni są zwykle dużo większe niż ich odpowiedników z pozostałych kategorii (często kilkukrotnie większe). Ostrzał tego typu wyłącza podzespoły statku w zależności od zadanych obrażeń oraz miejsca trafienia kadłuba. Jest on w całości zatrzymywany przez osłony, co w połączeniu z dużymi obrażeniami sprawia, że wydaje to się być idealna broń do “zdejmowania” osłon z celów. Typ ognia Działa samopowtarzalne (cannon) Są to działka wolnostrzelne, charakteryzujące się dużymi obrażeniami w pojedynczej salwie. Najskuteczniejszy typ działek jeśli strzelec potrafi prowadzić skuteczny ogień. Mała szybkostrzelność wydaje się też zwykle przekładać na wolniejsze przegrzewanie się broni co może się przekładać na wyższy, realny współczynnik DPS. Działka samopowtarzalne (repeater) Szybkostrzelne działka są zwykle najlepszym wyborem kiedy nie da się prowadzić bardzo skutecznego ognia. Ostrzał jest wtedy bardzo gęsty dzięki czemu zawsze w jakiejś części trafi w cel. Duża szybkostrzelność jednak zdaje się łatwiej przegrzewać broń, więc trzeba bardziej uważać na to jak się prowadzi ogień. Działka rozpraszające (scattergun) Charakteryzują się dużym rozrzutem ognia oraz ograniczonym zasięgiem. Nadają się najlepiej do prowadzenia ognia z bliskiej odległości do trudno uchwytnych celów albo być może kilku celów jednocześnie. Szybkostrzelność w tej kategorii jest zróżnicowana. Gimbale Każde działko można zamontować na tzw. gimbalu. Jest to ruchomy element, który pozwala prowadzić ogień w kierunkach odchylonych względem aktualnej orientacji statku. W praktyce bardzo wygodnie można dzięki nim prowadzić ogień wykorzystując myszkę. Lepszą celność osiąga się tutaj kosztem rozmiaru broni, bowiem na gimbal określonego rozmiaru montuje się broń o rozmiar mniejszą. Przykładowo jeśli statek posiada hardpoint S4 to można na niego zamontować na sztywno broń rozmiaru S4 albo gimbal rozmiaru S4 na którym montuje się broń rozmiaru S3. Rakiety i torpedy (ordnance) Montuje się je na przeznaczonych do nich uchwytach montażowych (missile rack). Każdy uchwyt montuje się na hardpointach określonego rozmiaru. Hardpoint pozwala na montaż jednej rakiety odpowiadającego mu rozmiaru, bądź kilku mniejszych rakiet. Przykładowo na hardpoint rozmiaru S3 można zamontować uchwyt na jedną rakietę S3, dwie S2 lub cztery S1. Naprowadzanie Rakiety kierowane dzieli się na typy sygnatur, które dana rakieta potrafi śledzić. Warto czasem zastanowić się, która z tych sygnatur będzie najbardziej widoczna w naszych celach. Elektromagnetyczne (EM) - praktycznie wszystkie systemy zużywające energię Podczerwone (IR) - emisje cieplne Cross-section - sygnatura kadłuba
-
4 punktyRodzaje podzespołów bazowych (components) W niniejszej części przedstawię najważniejsze informacje na temat poszczególnych komponentów. Wszystkie podzespoły różnią się między sobą takimi parametrami jak emisje energii oraz wytrzymałość i niezawodność. Emisje wpływają bezpośrednio na wykrywalność statku. Napędy (propulsion) Obecnie ta zakładka zawiera jedynie Quantum Drive. W przyszłości prawdopodobnie znajdzie się tam Jump Drive oraz silnik główny. Quantum Drive Napędy potrzebne do “skoków” międzyplanetarnych. Różne modele QD będą się różnić przede wszystkim prędkością oraz zużyciem paliwa. Poniżej przedstawiamy tabelę z porównaniem prędkości poszczególnych napędów. Systems Zakładka zawiera pozostałe podzespoły bazowe. Statek może mieć jeden lub więcej slotów każdego z tych podsystemów. Cooler Odpowiadają one za szybkość przegrzewania się komponentów. Przykładowo podkręcenie (overclock) coolerów pozwala na podróżowanie małymi statkami dłużej bez przegrzewania się QD. Wymiana “chłodnic” na lepsze być może będzie również na to pozwalać. Power plant Odpowiada za produkcję energii (w teorii kosztem wodoru - hydrogen fuel). Im lepsza elektrownia na statku tym mniejsze prawdopodobieństwo wyłączania się niektórych systemów, kiedy jednocześnie używamy wielu z nich (przykładowo kiedy dynamicznie manewrujemy, może nie wystarczyć energii do strzelania bronią energetyczną). Shield generator Osłony odpowiadają rzecz jasna za to, by ograniczyć ilość energii pocisków balistycznych, bądź całkowicie zatrzymać pewną ilość strzałów energetycznych przed trafieniem w kadłub statku.
-
4 punktyPrzejście na zaawansowane sterowanie otwiera nam więcej możliwości sterowania w grze. Zarówno podczas lotu naszą maszyną ale też podczas poruszania się o własnych nogach. Daje nam to przewagę w walce i ogólnie pojętej rozgrywce. Przechodząc ze sterowania podstawowego (które jest domyślne) na zaawansowane należy liczyć się z tym, że niektóre klawisze zmieniają swoje funkcje. Na przykład wyłączenie zasilania statku w zaawansowanym sterowaniu to klawisz 5. Podczas gdy na podstawowym przycisk 5 służy do włączania świateł statku. Dlatego warto przejść od razu na zaawansowane sterowanie zanim przyzwyczaimy się do latania na podstawowych klawiszach. Dokładniejsze przypisanie klawiszy można sprawdzić w menu. Poradnik dotyczy wersji obecnej star citizen czyli 3.4.x Ja opiszę teraz w jaki sposób przejść na zaawansowane sterowanie w kilku prostych krokach: Z menu głównego wchodzimy do OPTIONS Wybieramy KEYBINDINGS Klikamy w Advanced controls customization Na liście rozwijanej Control profiles wybieramy pozycję Keyboard Advanced Ustawiamy wszystko jak na poniższym obrazku po czym klikamy przycisk LOAD - gotowe 😉 Właśnie ustawiliście sobie zaawansowane sterowanie 😉 Pamiętajcie, że musicie się przyzwyczaić do nowej konfiguracji 🙂 Uważajcie zwłaszcza na wyżej wymieniony przycisk 5 na klawiaturze. Wyłączenie zasilania tuż nad powierzchnią planety może skończyć się nieciekawie 😉
-
4 punktyKilka pytań związanych z w/w zagadnieniem. Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry zachowują się pomiędzy aktualizacjami ? Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry obejmuje jakieś ubezpieczenie ? Czy można nimi obracać?
-
3 punktyCześć, Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści. Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę. Aegis Redeemer nad microTechem. Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus. Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
-
3 punktyLista Polskich Graczy w Star Citizen (RSI Handle) Witajcie! Skok QT do listy graczy Jak dołączyć do spisu powszechnego? Aktualizacja 2022.03.17: screeny zostaną zaktualizowane, lista aktualna. Wkrótce kolejne informacje. Jak przystało na next-genowy projekt online, w Star Citizen można łączyć się w drużyny by wspólnie doświadczać tej niesamowitej gry. Nie jest to przymusem, tytuł przypadnie do gustu również samotnym wilkom. A jednak przemierzanie zimnej przestrzeni bywa ciekawsze w towarzystwie. Nierzadko solidny kompan pomoże nam wykonać trudniejsze zadanie, odegrać się na piratach, zapolować na bounty czy uratować skórę. Dlatego potrzeba móc się jakoś wzajemnie odnaleźć. Wkrótce nasz Hub mocno ułatwi wam poszukiwanie graczy i drużyn, szykujemy w tym celu przydatne narzędzia. Tymczasem jednak, w odpowiedzi na zapotrzebowanie, postanowiliśmy zebrać listę nicków (handle) polskich graczy Star Citizen, którzy zdecydowali się nimi podzielić. Wstępne instrukcje: Aby zobaczyć się wzajemnie z inną osobą w Star Citizen, dodaj jej nick do swoich kontaktów w grze lub na stronie Roberts Space Industries: RSI -> klik w Account -> Contacts Zanim jednak będziecie mogli się wzajemnie widzieć online, drugi pilot musi dodać cię do kontaktów również. Uwaga: po wykonanej operacji może być konieczne zrestartowanie gry! Nie zapominajcie o tym kroku w razie gdyby procedura nie zadziałała. Aby szybko nawiązać kontakt z innymi graczami zapraszamy do skorzystania z tych możliwości: 1. Napisania posta w niniejszym wątku 2. Użycia naszego kanału Discord: LINK Lista RSI Handle polskich graczy Star Citizen Raz jeszcze przypominamy, że aby widzieć się w kontaktach online i móc do siebie dołączać należy dodać się do kontaktów w Star Citizen wzajemnie. | Powrót QT 2M1R AgentSmithPL AlienN7 Akerosos Alkhadias Ametyst AngusThermopyle Arkadius Avantio Aymore backu Bagba42 Banson Barth1984 Batriz Batiatous Bavar bigos86 Blade3767 BlackEyeG BlazejAntol blazejwiecha Bushdog CenturionOne citanek CirQu CommanderAeon CPvrain CzarnyMax_PL czejenesku DamianArbuz Daniel-Hanslik daqwid2727poland daro7511 deathrider1233 Deikusa Detros dev_mike Devorzhum Dmgerr DocPapaya Dornkirk44 Dufuz Eisley EclipseWolf EmisariuszPL electric_ant EscoBarber Esiekk FireFlypl1 focikPL FoxyDMe FrosterPL foxu GamersGen Gatki Ginkaku514 Gdt G00recky griver7 HappyRusher Husskeer HoldfastPL IncredibleQuark Jakkus James_Poltropia jaromaz jb007 JCShivon Jerzu JOKEROS Jsatrzab jqnpod Kaoj Krisuxxx KrzysioK KvotheArlidien lee_rg LePatryQ Lord_Saygon Lszek333 martin_escareth MavPL Master_ZiBi mirdalan Mjenta Morgooth MYCAR Nareq Oriinks P4wel PechowySaper Promyk PuchaczRolny Puotek Pupakamaru Rawnock RobaxAnty RoyaLiTTy Rozgazowany RyuXito sabuszi Salata8888 Sarrivin serwerygier ScreamingHydra Sgt_Tom Sheploo Silverain silverhaze5g simuno7 Sitr SliderPL SpikeStrider Son-X spartan_1_PL SzaryX Thrax1440 toliano Tomskee Tomash87 Turkof Varnhorne Vipermaister veinsx WiAtEr_7 wmk Yau71a Yosunio Your3vilTwin xec-pl xvx24 zcaalock Zerliroth Informacje - Powrót QT Lista niejasnych wpisów: DeRadagast (błędny nick - prawdopodobnie radagast) Klimat (błędny nick - prawdopodobnie Klimatix lub Klimatrix8) Martin13 (błędny nick - prawdopodobnie Martin1337) Misiorny (błędny nick - prawdopodobnie misior) Neuron (błędny nick - prawdopodobnie neuron88) Olej (błędny nick - prawdopodobnie olej1337) Punky (błędny nick - prawdopodobnie Punkypl) rafko124 (błędny nick - prawdopodobnie rafko-81 lub RAFKOS) Rinzler (błędny nick - prawdopodobnie Rinzler-v2) szoko (błędny nick - prawdopodobnie szokoboroko) Various (błędny nick - prawdopodobnie Various47) Zakapior766 (błędny nick - prawdopodobnie Zakapior76) Lista błędnych wpisów: Badzio (błędny nick) Bonc (błędny nick) Bounty Hunter (błędny nick) COLONELpl (błędny nick) domwez (błędny nick) Kazimierz9 (błędny nick) LokersWyklety (błędny nick) Lukew (błędny nick) Łucznik79 (błędny nick) Marshal1983 (błędny nick) Mazi88 (błędny nick) Meni (błędny nick) Mkoijn (błędny nick) MSDQ (błędny nick) Panakamanana (błędny nick) Petervonblack (błędny nick) rafal_z_pyrlandi (błędny nick) RaphaelVespertilio (błędny nick) russakes (błędny nick) Vim88pl (błędny nick) Vuko (błędny nick) Wiertek65 (błędny nick) Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Bezpiecznych podróży! | Powrót QT + Ostatnia aktualizacja: 29.10.2024r Jak znaleźć się na liście polskich graczy? Jeśli w powyższym zestawieniu brakuje twojego nicka lub jest on niepoprawny, uzupełnij swój profil na forum o właściwe RSI Handle i napisz posta w tym wątku, poniżej tej wiadomości. Dodatkowo możesz poinformować nas w #szukam-graczy na Discord. Wątek ten służy również poszukiwaniu graczy do drużyn, dlatego wasze posty są tutaj mile widziane. | Powrót QT
-
3 punktyWitam! Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂 Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full. Również samym patrzeniem można odchylać kamerę. Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia . Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen 27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9) tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha. Update: Dodane screeny ~S.
-
3 punktyCześć, Prawie codziennie jestem na discordzie by grać razem z innymi i widząc, że często zdarzają się nam ciekawe przygody postanowiłem nagrywać. Oto pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni filmik, w którym zebraliśmy się na wspólne działanie. Sam też namawiam do dzielenia się w taki, czy inny sposób własnymi przygodami.
-
3 punktyMusimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
-
3 punktyHej, Jeśli ktoś nie zna to polecam całkiem fajne narzędzie do szybkiego renderowania statków. Można tym zrobić sobie całkiem ładną grafikę i przechwalać się swoją flotą 😉 . http://www.starship42.com/fleetview/ Od razu ostrzegam żeby nie uruchamiać tego na jakichś laptopach ze słąbymi, zintegrowanymi grafikami 😄 . Poniżej przykładowy obrazek z tego cuda:
-
3 punktyWitajcie! W tym temacie zbieramy w formie listy proste i przydatne wskazówki oraz dobre nawyki znacznie ułatwiające grę. Stosując się do tych zaleceń skrupulatnie zbieranych przez doświadczonych pilotów szybko staniecie się lepsi. Dotyczyć to może różnych tematów związanych z uniwersum gry. Jako Polska społeczność w Star Citizen chcemy nieustannie ulepszać się i wymieniać cennymi doświadczeniami. Pozwoli to abyśmy byli szanowani i uważani za dobrych, doświadczonych pilotów. Lista ProTipsów posiada umowną strukturę złożoną kolejno z: wersji, na której działa porada porady krótkiego wyjaśnienia, komentarza Koniecznie podzielcie się swoimi poradami w komentarzach pod postem zbiorczym. Wspólnie wybierzemy najlepsze z nich umieścimy na poniższej liście. Fajnie byłoby ułożyć porady od najlepszej do najgorszej. Piszcie uwagi! Aktualna lista ProTipsów: porada 1 (wersja 3.4.x) Nie wyłączaj zasilania po wylądowaniu, jeżeli jesteś w niezaufanym otoczeniu! Wyłączenie zasilania powoduje, że tarcze twojego statku nie są włączone przez co w razie nieoczekiwanego ataku na twój statek jest bez szans na przetrwanie. porada 2 (wersja 3.4.x) Wyłączenie silnika statku podczas skoku Quantum spowoduje natychmiastowe wyjście z Quantum. Bardzo przydatne gdy przed kimś uciekasz a on zawsze skacze w to samo miejsce co ty. Nie ma szans, że znajdzie ciebie po wyjściu z Quantum między dwoma punktami skoku. Ten sposób pozwala też skrócić czas dotarcia do miejsca, gdzie nie da się bezpośrednio dotrzeć w Quantum ponieważ nie jest ono oznaczone przez znacznik (np drug lab). Trzeba tylko obrać punkt startowy skoku oraz punkt docelowy skoku w taki sposób aby nasz rzeczywisty cel, do którego chcemy dolecieć znajdował się "po drodze". Wtedy wychodzimy z Quantum w momencie, w którym mijamy naszą docelową lokację. porada 3 (wersja 3.4.x) Od razu przyzwyczaj się do zaawansowanego sterowania. Zaawansowane sterowanie daje dużo więcej możliwości kontroli statku. Pro gracze muszą to znać! 😉 porada 4 (wersja 3.4.x) Wyłącz "cinematic cameras" w opcjach gry. Jest to domyślnie włączona opcja, która sprawia, że przy odpalaniu rakiety kamera przez chwilę przełącza się na widok lecącej rakiety śledząc ją aż do momentu jej wybuchu. To za bardzo niepraktyczne rozwiązanie bo nagła zmiana perspektywy powoduje dezorientację pilota oraz to że traci on na jakiś czas cel z oczu. porada 5 (wersja 3.4.x) Misje czasowe "ECN Alert" można wykonywać i powtarzać póki licznik czasu dostępności nie dojdzie do zera. (wersja 3.4.x) Zaraz po wykonaniu misji "ECN Alert" pojawi się ona ponownie do wybrania w mobi glass. Dzięki temu możemy szybko zarobić sporą ilość pieniędzy. Zwłaszcza, że kolejna misja pojawia się niedaleko miejsca zakończenia poprzedniej misji. Misje te wykonuje się w okolicach Delamara i polegają one na osłanianiu uszkodzonego Starfarera przed piratami.
-
3 punktyMateusz, rocznik 98 Od dawna obserwowałem jak rozwija się SC, i w końcu stwierdziłem że to ten czas 😄 Uwielbiam wkręcać się w roleplaye, i wsiąkać w lore, poznawać je, eksplorować, nie spieszyć się, a podziwiac. A jeśli chodzi o mnie prywatnej, obecnie studiuję, kocham muzykę, filmy i seriale, od zawsze interesowała mnie astronomia, jednak od jakiegoś czasu przerodziła się ona w moją pasję, niżeli zainteresowanie, mógłbym rozmawiać o kosmosie, dylatacji czasowej, teoriach, fizyce kwantowej godzinami, swoją drogą uwielbiam rozmawiać na każdy temat Nienawidzę grać sam, a moi znajomi niestety nie są graczami SC, wiec pierwsze co zrobiłem było zarejestrowanie się tutaj 😄 Po pierwszych minutach gry jestem zafascynowany, mechanikami tego tytułu, poziomem immersji, mam nadzieję że zostanę przy niej na długo, jednak narazie jestem w tym wszystkim zielony, wiec proszę o wyrozumiałość 😄
-
3 punktyTemat RP W zamyśle ma to na razie zastąpić wymianę informacji w SC, jak np zdobywanie info o bountiesach, intratnych interesach, etc. Fajnie by było, gdyby z tego wyszła jakaś dobra space opera 😄 Głównego bohatera prosiłbym o pozostawienie do mojej dyspozycji. Z resztą postaci róbcie co chcecie :) Do kantyny wszedł wysoki typ, z wyglądu zawadiaka jakich mało. Szybko zwrócił uwagę wszystkich zgromadzonych zakapiorów trzaskając obrotowymi drzwiami (choć nie był znanym mistrzem sztuk walki z Terry). Rozejrzał się po sali, tak jakby szukał czegoś konkretnego, a gdy ludzie wrócili do swoich "zajęć" podszedł spokojnie do kontuaru i skinieniem ręki przywołał barmana. Zamówił burbon, wszak tylko na tyle na razie było go stać i jeśli szybko nie znajdzie jakiejś roboty to za tydzień nie będzie miał się nawet jak stąd ruszyć. Lichwa nie wchodziła w grę, od jednej właśnie uciekał. Zatopiony w myślach i smaku tej paskudnej bejcy, którą ciężko było nazwać alkoholem, nawet nie zauważył momentu, gdy przysiadł się do niego jeden z gości do tej pory siedzący w kącie. - Krążą pogłoski, że do systemu przybył niedawno z falą kolonizatorów nowy łowca głów. Ciekawe jak sobie poradzi na tym zadupiu? Słyszałeś może coś o nim? - powiedział nieznajomy - Zobaczymy, sądząc po zgromadzonej tu "śmietance" raczej nie ma się czego obawiać - Tak myślisz? Bo widzisz, ja bym nie był tego tak do końca pewny.. W tym momencie przybysz poczuł przy swoich żebrach coś kłującego. Szybko zorientował się, że to sporych rozmiarów nóż kolonizatorski, jakie ponoć zwykły nosić lokalne oprychy. Jego stalowe nerwy jednak nie dopuściły nawet do tego by chociażby drgnęła mu powieka.
-
3 punktyCaterpillar w obecnej postaci znajdującej się in game (wesja 3.5) nie jest jeszcze ukończony w 100% Windy boczne nie mają jeszcze możliwości zejść do poziomu podłoża. Jest to w planach co widzimy w broszurze Caterpillara: Niestety sprawdzaliśmy w grze i dobrze gdyby windy były szersze niż w projekcie. Dzięki temu będzie można wygodniej ładować do caterpillara większe kontenery. Być może na taką windę wjadą wtedy również jakieś pojazdy. Wbrew pozorom nawet na tym etapie stosunkowo niewielkim kosztem ingerencji w model można to osiągnąć Moja propozycja to: Jak na załączonym obrazku. Cała boczna ścianka Caterpillara dzieli się na dwie części: 1/3 otwiera się do góry i robi daszek a 2/3 pełnią funkcję windy. Zieloną część proponuję dołączyć do windy zjeżdżającej na dół. Dzięki temu obszar windy zwiększyłby się o jakieś 30% Co prawda pozbywamy się osłony przed deszczem podczas załadunku ale fani DRAKE nie są mięczakami i deszcz im nie straszny 😄 Progamiści i tak muszą dorobić animacje. Niestety troszkę trzebaby przerobić model caterpillara (usunąć siłowniki górne, dodać jakieś zawiasy na bocznej ścianie) ale myślę że jest to do zrobienia. Chciałbym poznać wasze zdanie ale już teraz wiem że chyba poruszę ten temat na spectrum 😉
-
3 punkty
-
3 punktyKażdy statek do funkcjonowania wykorzystuje szereg podsystemów. Część z nich to układy, które możemy dziś wymieniać na inne, bardziej nam odpowiadające modele. W tym poradniku postaram się w zwięzły sposób objaśnić o co w tym chodzi. Temat ten, jak większość, będzie podlegać w przyszłości zmianom. Tekst ten ma za zadanie przybliżyć aktualny stan rzeczy bez zbytniego wdawania się w planowany rozwój tych funkcjonalności. W razie zauważenia jakichś błędów bądź nieścisłości, będę wdzięczny za wszelkie uwagi. 🙂
-
3 punktyKlasyfikacja podzespołów bazowych (components) Na początek zajmę się podstawowymi kategoriami klasyfikacji podzespołów. Ograniczam się tutaj do podzespołów statków (tzw. components). Poniższe kategorie nie dotyczą uzbrojenia. Rozmiar Każdy statek posiada sloty określonego rozmiaru, w które pasują układy tylko tego konkretnego rozmiaru. Podzespoły bazowe statku dzielimy na rozmiary: vehicle - występuje głównie w pojazdach naziemnych small - myśliwce i inne małe statki medium - statki multicrew (obecnie Cutlass i większe) large - duże statki pokroju Caterpillara lub Starfarera capital (obecnie brak) Klasa jakości (grade) Określa jakość wykonania elementu poprzez oznaczenie literą od A do D. Wynika z niej głównie wydajność oraz wytrzymałość i niezawodność danego modelu. Najgorzej wykonane są podzespoły klasy D, najbardziej wartościowe są te klasy A. Typ (classification) Ten parametr określa rynek / typ statku, na który przeznaczono podzespół. Docelowo statki będą mogły współpracować jedynie z podzespołami kilku typów zgodnych ze specyfikacją statku. Póki co nie ma w grze takich ograniczeń i można montować w każdym statku systemy dowolnego typu. Wyróżnia się typy: cywilny (civillian) - zrównoważone parametry przemysłowy (industrial) - wysoka skuteczność działania oraz wydajność i wytrzymałość, ale okupiona wysokimi emisjami energii wojskowy (military) - bardzo wysoka moc/skuteczność działania, okupiona wysokim zużyciem energii, emisjami (zwiększa wykrywalność statku) oraz ceną cichy (stealth) - najniższe emisje energii okupione obniżeniem pozostałych osiągów wyczynowe (competition) - najwyższe z możliwych osiągów, kosztem pozostałych parametrów (w tym wytrzymałości)
-
3 punktyTo jest w kwestii technicznej jak zacząć grać. Warto wspomnieć że w kwestii technologicznej mocno zaleca się mieć zainstalowane grę na SSD oraz mieć 16GB ramu. Oczywiście na HDD i 8GB ram gra też się uruchomi ale nie będzie to przyjemne ze względu na długi czas ładowania i częste przycinki
-
3 punktySaluto, Michał rocznik 83. Powrociłem do SC po dluzszej przerwie chyba od 3.0 i teraz jakas frajda z tego jest. Obecnie naleze do Ater dracones na oficjalnej stronie rsi ale chetnie to zmienie na cos aktywniejszego i polskiego. Teraz latam hornetem dla zabawy ale chyba kupie prospectora dla frajdy. Chetnie polatam z kims na jakies ciekawe questy jak juz bedzie taka mozliwosc Pozdro
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×