Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.01.2019 w Odpowiedzi

  1. 2 punkty
    Saluto, Michał rocznik 83. Powrociłem do SC po dluzszej przerwie chyba od 3.0 i teraz jakas frajda z tego jest. Obecnie naleze do Ater dracones na oficjalnej stronie rsi ale chetnie to zmienie na cos aktywniejszego i polskiego. Teraz latam hornetem dla zabawy ale chyba kupie prospectora dla frajdy. Chetnie polatam z kims na jakies ciekawe questy jak juz bedzie taka mozliwosc Pozdro
  2. 2 punkty
    Ależ Damian, jak to muszą? Musieli zrobić Lorville, tu się zgodzę, ale po co dodawali kolejnych giverów w Levskim? Ta lokacja już była w miarę gotowa. Był tam łysy i nikt by nie krzyczał o kolejnych w tej lokacji akurat. Tymczasem dodali dwóch kolejnych. To prawda że nie ma co oczekiwać zbyt wiele bo GH w najbliższym czasie bo można się rozczarować, ale możemy też się miło zaskoczyć. Tak czy owak, ja chcę chociaż działającego barmana.
  3. 1 punkt
    Witajcie! To jest temat z listą ciekawych stron / aplikacji / narzędzi związanych ze Star Citizen. Jest to lista różnych narzędzi lepszych i gorszych. Chciałbym ułożyć ją od najciekawszych / najlepszych do najnudniejszych i najgorszych. Wspólnie wybierzmy co jest warte uwagi a co nie. Piszcie w komentarzach. Dopisujcie swoje warte uwagi narzędzia w komentarzach dodamy do listy. Generator floty 3D (działa na chrome) http://www.starship42.com/fleetview/ Stronka z zestawem narzędzi do handlu, miningu http://www.versemate.com/Trade/Index Generator floty 2D https://raylehnhoff.github.io/SCFSD/ Aplikacja route planner https://starcitizen.center/route-planner Ceny minerałów (mining) w Star Citizen https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qz7IJ6gGNo9XM4AFpdImO_U1UgewW5-SpH9-RmWhewo/edit#gid=941017976
  4. 1 punkt
    Witajcie! W tym temacie zbieramy w formie listy proste i przydatne wskazówki oraz dobre nawyki znacznie ułatwiające grę. Stosując się do tych zaleceń skrupulatnie zbieranych przez doświadczonych pilotów szybko staniecie się lepsi. Dotyczyć to może różnych tematów związanych z uniwersum gry. Jako Polska społeczność w Star Citizen chcemy nieustannie ulepszać się i wymieniać cennymi doświadczeniami. Pozwoli to abyśmy byli szanowani i uważani za dobrych, doświadczonych pilotów. Lista ProTipsów posiada umowną strukturę złożoną kolejno z: wersji, na której działa porada porady krótkiego wyjaśnienia, komentarza Koniecznie podzielcie się swoimi poradami w komentarzach pod postem zbiorczym. Wspólnie wybierzemy najlepsze z nich umieścimy na poniższej liście. Fajnie byłoby ułożyć porady od najlepszej do najgorszej. Piszcie uwagi! Aktualna lista ProTipsów: porada 1 (wersja 3.4.x) Nie wyłączaj zasilania po wylądowaniu, jeżeli jesteś w niezaufanym otoczeniu! Wyłączenie zasilania powoduje, że tarcze twojego statku nie są włączone przez co w razie nieoczekiwanego ataku na twój statek jest bez szans na przetrwanie. porada 2 (wersja 3.4.x) Wyłączenie silnika statku podczas skoku Quantum spowoduje natychmiastowe wyjście z Quantum. Bardzo przydatne gdy przed kimś uciekasz a on zawsze skacze w to samo miejsce co ty. Nie ma szans, że znajdzie ciebie po wyjściu z Quantum między dwoma punktami skoku. Ten sposób pozwala też skrócić czas dotarcia do miejsca, gdzie nie da się bezpośrednio dotrzeć w Quantum ponieważ nie jest ono oznaczone przez znacznik (np drug lab). Trzeba tylko obrać punkt startowy skoku oraz punkt docelowy skoku w taki sposób aby nasz rzeczywisty cel, do którego chcemy dolecieć znajdował się "po drodze". Wtedy wychodzimy z Quantum w momencie, w którym mijamy naszą docelową lokację. porada 3 (wersja 3.4.x) Od razu przyzwyczaj się do zaawansowanego sterowania. Zaawansowane sterowanie daje dużo więcej możliwości kontroli statku. Pro gracze muszą to znać! 😉 porada 4 (wersja 3.4.x) Wyłącz "cinematic cameras" w opcjach gry. Jest to domyślnie włączona opcja, która sprawia, że przy odpalaniu rakiety kamera przez chwilę przełącza się na widok lecącej rakiety śledząc ją aż do momentu jej wybuchu. To za bardzo niepraktyczne rozwiązanie bo nagła zmiana perspektywy powoduje dezorientację pilota oraz to że traci on na jakiś czas cel z oczu. porada 5 (wersja 3.4.x) Misje czasowe "ECN Alert" można wykonywać i powtarzać póki licznik czasu dostępności nie dojdzie do zera. (wersja 3.4.x) Zaraz po wykonaniu misji "ECN Alert" pojawi się ona ponownie do wybrania w mobi glass. Dzięki temu możemy szybko zarobić sporą ilość pieniędzy. Zwłaszcza, że kolejna misja pojawia się niedaleko miejsca zakończenia poprzedniej misji. Misje te wykonuje się w okolicach Delamara i polegają one na osłanianiu uszkodzonego Starfarera przed piratami.
  5. 1 punkt
    Caterpillar w obecnej postaci znajdującej się in game (wesja 3.5) nie jest jeszcze ukończony w 100% Windy boczne nie mają jeszcze możliwości zejść do poziomu podłoża. Jest to w planach co widzimy w broszurze Caterpillara: Niestety sprawdzaliśmy w grze i dobrze gdyby windy były szersze niż w projekcie. Dzięki temu będzie można wygodniej ładować do caterpillara większe kontenery. Być może na taką windę wjadą wtedy również jakieś pojazdy. Wbrew pozorom nawet na tym etapie stosunkowo niewielkim kosztem ingerencji w model można to osiągnąć Moja propozycja to: Jak na załączonym obrazku. Cała boczna ścianka Caterpillara dzieli się na dwie części: 1/3 otwiera się do góry i robi daszek a 2/3 pełnią funkcję windy. Zieloną część proponuję dołączyć do windy zjeżdżającej na dół. Dzięki temu obszar windy zwiększyłby się o jakieś 30% Co prawda pozbywamy się osłony przed deszczem podczas załadunku ale fani DRAKE nie są mięczakami i deszcz im nie straszny 😄 Progamiści i tak muszą dorobić animacje. Niestety troszkę trzebaby przerobić model caterpillara (usunąć siłowniki górne, dodać jakieś zawiasy na bocznej ścianie) ale myślę że jest to do zrobienia. Chciałbym poznać wasze zdanie ale już teraz wiem że chyba poruszę ten temat na spectrum 😉
  6. 1 punkt
    Kilka pytań związanych z w/w zagadnieniem. Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry zachowują się pomiędzy aktualizacjami ? Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry obejmuje jakieś ubezpieczenie ? Czy można nimi obracać?
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
    Ja osobiście nie mogę doczekać się możliwości kupienia własnej parceli, którą można byłoby customizować - wiem, że to częściowo zahacza o system budowania baz z wykorzystaniem modułów mieszkalnych etc., ale chodzi mi tu bardziej o możliwość "życia" w istniejącej lokacji (aka wynajmowania mieszkania albo posiadania własnego) 😜 Ogólnie zawsze uwielbiałem możliwość budowania własnej chaty - kwintesencją tej mechaniki był Skyrim z licznymi modyfikacjami. Myślę, że to jeden z bardziej istotnych elementów rozgrywki, wpływających na immersję.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|