Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.01.2019 w Odpowiedzi

  1. 1 punkt
    Cześć, tak jak w tytule - czy wiadomo coś na temat przyszłości tej lokacji? Mam tu na myśli przede wszystkim jakieś dedykowane questline'y, zwiększenie interakcji użytkownika z otoczeniem, dodatkowe usługi oferowane na stacji etc. Rinzler.
  2. 1 punkt
    Masz dosyć wojny pomiędzy zdeprawowanymi władzą i pieniędzmi tworami które rzekomo podają się za potomków narodu Lecha? Masz dość spokojnej egzystencji pod okiem nianiek z UEE? Czujesz ze jesteś kimś więcej niż prostym plebsem? Ze zostałeś stworzony do przygód i bogactwa? Sarmacja jest dla ciebie, nawiązujemy do tradycji szlacheckich które istniały od średniowiecza do 20 wieku na terenach ziemskich krajów zwanych Polską i Litwą. Działamy na zasadach pospolitego ruszenia, nie wymagamy od naszych członków ślepego posłuszeństwa. Wymagamy jednak by każdy nasz członek godnie się zachowywał, szanował swoich współbraci z syndykatu i nie działał na szkodę Sarmacji. Ponad wszystko jesteśmy wolnymi duchami i cenimy dobrą hulankę i tez nie stronimy od spontanicznej bitki Przyjmujemy ludzi każdej profesji którzy czują w sobie szlachetną krew, weź jednak pod uwagę ze nie uznajemy panów nad sobą i w niektórych wypadkach nasze działania nie spotkają się z aprobatą stróżów prawa... Tak więc wszelkiej maści freelancerzy, awanturnicy, szmuglerzy, nieuczciwi handlarze, brudni górnicy z pasów asteroid, najemnicy a nawet piraci będą mogli się czuć tutaj jak w domu. Wszędzie tam gdzie jest dobra kasa lub okazja do dobrej rozróby tam jest Sarmacja 🙂 Wizja grupy w punktach: Luźna atmosfera w grupie, nastawienie na czystą zabawę. Nastawienie na grę o lekkim zabarwieniu RP. Syndykat który działa w swoim interesie na graniczy prawa, z nawiązaniami pomiędzy Szlachtą a Hanem Solo Nieskomplikowany regulamin. Coś w stylu nie atakuj nikogo z frakcji, nie obrażaj itp. Konflikty w grupie rozwiązujemy w duchu honorowym, pojedynkami jeden na jednego. Organizacja eventów Każdy może działać na własny rachunek dopóki nie działa na szkodę orga. Dowództwo będzie mogło wyznaczać dobrowolne cele na które zarabiamy wspólnie w grze, np. kupno statku multicrew. Link do strony orga: https://robertsspaceindustries.com/orgs/SARMATIA Zapraszam tez do aktywności na forum spectrumowym organizacji P.S. Zapraszamy tez do naszego klubu na tym portalu:
  3. 1 punkt
    Caterpillar w obecnej postaci znajdującej się in game (wesja 3.5) nie jest jeszcze ukończony w 100% Windy boczne nie mają jeszcze możliwości zejść do poziomu podłoża. Jest to w planach co widzimy w broszurze Caterpillara: Niestety sprawdzaliśmy w grze i dobrze gdyby windy były szersze niż w projekcie. Dzięki temu będzie można wygodniej ładować do caterpillara większe kontenery. Być może na taką windę wjadą wtedy również jakieś pojazdy. Wbrew pozorom nawet na tym etapie stosunkowo niewielkim kosztem ingerencji w model można to osiągnąć Moja propozycja to: Jak na załączonym obrazku. Cała boczna ścianka Caterpillara dzieli się na dwie części: 1/3 otwiera się do góry i robi daszek a 2/3 pełnią funkcję windy. Zieloną część proponuję dołączyć do windy zjeżdżającej na dół. Dzięki temu obszar windy zwiększyłby się o jakieś 30% Co prawda pozbywamy się osłony przed deszczem podczas załadunku ale fani DRAKE nie są mięczakami i deszcz im nie straszny 😄 Progamiści i tak muszą dorobić animacje. Niestety troszkę trzebaby przerobić model caterpillara (usunąć siłowniki górne, dodać jakieś zawiasy na bocznej ścianie) ale myślę że jest to do zrobienia. Chciałbym poznać wasze zdanie ale już teraz wiem że chyba poruszę ten temat na spectrum 😉
  4. 1 punkt
    Zaawansowane sterowanie najpierw w ustawieniach trzeba "włączyć" Domyślnie nie jest włączone. 1 Wchodzisz sobie w menu Opcje 2 Keybindings na górze 3 Control profiles na dole 4 z listy bierzesz keyboard advanced 5 ustawiasz Keyboard = Keyboard, Mouse = Mouse 6 zatwierdzasz i gotowe (nauka steroawania od nowa 😄 )
  5. 1 punkt
    Niestety jak wszystko, wykorzystanie łóżka ma swoje wady - w przypadku gdy przełączymy się na widok TPP, wszystkie dźwięki otoczenia, włącznie z napędem QT, zostają całkowicie wyciszone. To już z kolei zdecydowanie jest bug. Powiedz mi, jak to właśnie jest z tym zaawansowanym sterowaniem, bo próbuję go używać w trakcie latania, ale żadne skróty klawiszowe nie działają (np. włączenie/wyłączenie silnika, tarcz, etc.) - co do bindingów jestem pewny, bo ich nie zmieniałem, a więc klawisze numeryczne od 4 do 8.
  6. 1 punkt
    na zaawansowanym sterowaniu kamera: Trzymając F4 + UP / DOWN / LEFT / RIGHT / PAGEUP / PAGEDOWN można wiele osiągnąć 😉 😉
  7. 1 punkt
    No otwarcie hangarów zostało akurat oficjalnie potwierdzone chyba w którmyś odcinku CAD. Co do questóœ to zauważ że niby nie jest to priorytet ale ciągle dodają nowych mission giverów. Po prostu ostatnio skupiali się raczej na Levskim i Lorville. Jak skończą z Levskim to obstawiam, że zespół za to odpowiedzialny zajmie się GH. No chyba że dostaną coś nowego do zrobienia - np. ArcCorp.
  8. 1 punkt
    No to łap moją RSI Aurora LN OP Limited Edition by Damian Arbuz Obok wybuchniętego przeciwnika 😄
  9. 1 punkt
    Witam, DamianArbuz. Jestem wszędzie trzymam z każdym kto jest spoko i gra w SC. StarCitizen to nie gra to styl życia!
  10. 1 punkt
    Na pewno będą otwarte duże hangary. Poza tym wiele oficjalnych informacji chyba nie ma. Myślę jednak, że lokacja będzie się rozwijać jeszcze. Ja osobiście czekam na otwarcie baru! 😄
  11. 1 punkt
    Nieźle - ja z kolei próbuję rozkminić, o co chodzi ze swobodną kamerą TPP, ponieważ przy próbie wyśrodkowania widoku na dziobie statku, kamera wjeżdża praktycznie do kokpitu ;/ Nie wiem, czy to kwestia jakiegoś kolejnego błędu czy też nie. Jedynym remedium zdaje się być leżenie na pryczy - wtedy po przełączeniu kamery mamy kilka predefiniowanych ujęć statku z zewnątrz.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|