Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. I oto nowe wydanie SC PL 3.24.3 LIVE 9423704 Alex_SC_PL_LIVE_3.24.3-9423704_ver.A0.rar Małą korektę wprowadziłem do 3.24.3 w wabiki / zagłuszacze. W kokpitach będzie się wyświetlać WAB i ZPR - czyli wabiki i zagłuszacze przeciwrakietowe. W ustawieniach przypisania klawisza zmieniła się nie co nazwa odpowiadająca za uruchamianie zagłuszacza - ZPR. Fotki poniżej.
  3. Ostatni tydzień
  4. Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania Chris Wayne Schmitt 12 listopada o 10:25 Witajcie wszyscy, W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie. Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego. Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro. Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse! Podróż kwantowa - Aktualizacja #2 Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji. Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów. Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych: Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu. Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse. Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy. Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia. Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców. Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym. Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji. Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi. Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX. Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico. Źródło: LINK
  5. Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany JakeAcappella-CIG 11 października o 18:06 Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander! Aktualizacje Kreatora Postaci Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię: Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami. Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość. Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji! Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia: Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji. Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach. Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
  6. Witaj, natee99.. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  7. Witaj, paranoic_666. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  8. Witaj, Charlessus. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  9. Witaj, _.sikor._. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  10. Witaj, NereiTum. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  11. Witaj, AnnelCap. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  12. Wcześniejsza
  13. Witaj, JaslyPof. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  14. Witaj, Syriusz1987. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  15. Witaj, kruczoczarny. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  16. Otrzymałem kilka pytań odnośnie nowego wydania SC LIVE i spolszczenia. Nic nie trzeba na nowo pobierać. Ostatnia aktualna wersja to: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.2-9402394_ver.A1 Wszystko co miało wyjść z obecnym patchem dodałem do tego wydania, więc jest aktualne.
  17. Witaj, kapitanron. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  18. jaromaz


    Katalog Pojazdów

    RSI Zeus Mk II CL w malowaniu Solstice i z medycznie funkcjonalną Nursą 🙂 (+ piękne odbicia na MFD). Aktualnie mój daily driver. Anvil F8C Lightning w RSI Polaris:
  19. BlazejAntol


    Katalog Pojazdów

    F7C Hornet MK2 RSI Zues MK2
  20. Witaj, keelan1337. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  21. Witaj, MatiJaki. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  22. Witaj, AlanThC. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  23. Witaj, Smyku44. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  24. Witaj, VonRybcia. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  25. Witaj, dtraven.. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  26. Witaj, Peter the Blind. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  27. Super i tak ma być 😀 Wyszedł nowy patch 3.24.2 LIVE-9402394 ale nic nie zmienia. Za to Ode mnie jest dalsze tłumaczenie i poprawki 🤗 Alex_SC_PL_LIVE_3.24.2-9402394_ver.A1.rar
  28. Witaj, gomez_pl. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Najnowsze Odpowiedzi

    • I oto nowe wydanie SC PL 3.24.3 LIVE 9423704   Alex_SC_PL_LIVE_3.24.3-9423704_ver.A0.rar Małą korektę wprowadziłem do 3.24.3 w wabiki / zagłuszacze. W kokpitach będzie się wyświetlać WAB i ZPR - czyli wabiki i zagłuszacze przeciwrakietowe. W ustawieniach przypisania klawisza zmieniła się nie co nazwa odpowiadająca za uruchamianie zagłuszacza - ZPR. Fotki poniżej.
    • Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25 Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie. Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego. Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro. Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse! Podróż kwantowa - Aktualizacja #2 Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji. Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów. Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych: Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu. Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse. Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy. Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia. Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców. Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym. Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji. Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi. Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX. Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico. Źródło: LINK
    • Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06 Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander! Aktualizacje Kreatora Postaci Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:   Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.     Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość. Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji! Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia: Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji. Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach. Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Otrzymałem kilka pytań odnośnie nowego wydania  SC LIVE i spolszczenia. Nic nie trzeba na nowo pobierać. Ostatnia aktualna wersja to: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.2-9402394_ver.A1
      Wszystko  co miało wyjść z obecnym patchem  dodałem do tego wydania, więc jest aktualne.
    • RSI Zeus Mk II CL w malowaniu Solstice i z medycznie funkcjonalną Nursą 🙂 (+ piękne odbicia na MFD). Aktualnie mój daily driver.
      Anvil F8C Lightning w RSI Polaris:
    • F7C Hornet MK2 RSI Zues MK2
    • Super i tak ma być 😀

      Wyszedł nowy patch 3.24.2 LIVE-9402394 ale nic nie zmienia. Za to Ode mnie jest dalsze tłumaczenie i poprawki 🤗 Alex_SC_PL_LIVE_3.24.2-9402394_ver.A1.rar
    • Kupię konto dla początkującego, w rozsądnej cenie.
    • Siemka, sprzedam konto razem z upgradem do F7A, wszystko tak jak na screenie, cena 120$, płatność tylko paypal.    
    • To lecimy z tym koksem.
      OD WERSJI 3.24.2 Dodałem kolejne udogodnienie przy nazwach urządzeń i broni. Do urządzeń statków  - czyli 'systemy' (chłodnica, generatory itp.) doszły oznaczenia: np.  (S3 B Wojskowy) a do broni statków dodałem: np. (S4) Ułatwi to odczytywanie informacji o:
      * (S3) - rozmiar
      * (A)   - klasa
      * (Przemysłowy) - specjalizacja Wiem, że takie informacje są, ale ukazuje się dopiero po kliknięciu na danym urządzeniu. Tu od razu macie dane, bez zbędnego klikania na sprzęt, aby się dowiedzieć jaki to rozmiar i klasa.
      Te informacje będą także widoczne w sklepach, co ułatwi chyba szybsze znalezienie szukanego sprzętu. Oprócz tego, będąc w sklepie w polu 'wyszukaj' wystarczy wpisać interesującą nas wielkość
      np. s4 ( nie ma znaczenie jaką literą napiszemy - s4 czy S4 ) system wyświetli nam urządzenia tylko tej wielkości.
      Jeśli wybierzemy kategorie 'bronie' i wpiszemy np. s6 - to wyświetli nam wszystkie dostępne bronie o rozmiarze 6. W przyszłości może dodam takie możliwości do dodatków do broni, które też mają swoje rozmiary. Muszę to sprawdzić, jak to będzie wyglądać i funkcjonować. Ale nie wcześniej niż początek przyszłego roku.
      No i najważniejsze jest przetłumaczenie SC, które wykonuję od 3 listopada 2023r, czyli już za kilka tygodni świętujemy Roczek tłumaczenia Wersja: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.2-9381373_ver.A0.rar A tu kilka fotek:  
    • A Tu jest dla wersji angielskiej zrobiony fix jak komuś przeszkadza ten błąd. Przed przystąpieniem do zamiany pliku należy przeczytać plik txt. Wykonanie wszystkich czynności jest banalne proste.     Alex_SC_EN_LIVE_3.24.1-9324446_FIX.rar
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|