Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Największy Freefly w Star Citizen - IAE Expo 2952! | Zapraszamy 18-30 Listopada

Intergalactic Aerospace Expo 2952 - 12 dni w Star Citizen za free

Odwiedź IAE i przetestuj z nami ponad 100 szczegółowo zaprojektowanych statków kosmicznych!

18-30 Listopad - IAE powraca większe niż kiedykolwiek

Dołącz do nas: polski-discord-star-citizen.png

Intergalactic Aerospace Expo odbędzie się kolejny raz na ośnieżonej planecie microTech, w Tobin Convention Center miasta New Babbage. Do Hali wydarzenia, na której wynajmiesz bez opłat każdy statków, dostaniesz się metrem. Podążaj za drogowskazami.

Godzina oficjalnego rozpoczęcia: 17:00 (czasu polskiego)

IAE to zorganizowana z galaktycznym rozmachem celebracja statków kosmicznych, połączona z targami, na których możesz owe maszyny zakupić. Kosmiczne wehikuły, ekwipunek podręczny oraz fanowskie gadżety firmowe znajdziesz na ekspozycjach największych producentów według rozpiski, która widnieje poniżej:

star-citizen-polska-freefly-iae.png

UWAGA: Więcej informacji jak zacząć grać i gdzie się udać w dniu startu wydarzenia!

Aktualizacja 18.11.2022: Freefly jest automatycznie włączony dla każdego od godziny startu IAE o godzinie 17:00. Poza wynajmowaniem wybranych statków na Halach Tobin Expo każdego kolejnego dnia, nic więcej robić nie trzeba.

Jak wziąć udział w darmowym lataniu? To proste:

  1. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio Rejestracji lub wybierz kod Referral jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen.
  2. Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne (loginu nie można zmienić).
  3. Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK.
  4. Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do Polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen.
  5. Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze prawie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen.

Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język.

Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now

polska-spolecznosc-star-citizen.pngpolska-spolecznosc-star-citizen-1.pngWSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, każdego dnia przeglądaj wyprzedaże statków poszczególnych firm. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze.
Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral
Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych.

Poniżej rozkład jazdy IAE Expo. Do zobaczenia w Przestrzeni!

Rozpiska Intergalactic Aerospace Expo 2952 / 2022 (codzienne aktualizacje):

  1. Dzień pierwszy -18 listopad: Drake Interplanetary
    - Pytania i odpowiedzi dotyczące Cuttera (nowy Starter firmy Drake): https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/18988-Q-A-Drake-Cutter
    - Drake Cutter: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18790-Drake-Cutter
    - Drake Corsair: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18799-Drake-Corsair
    - Oferta Drake Interplanetary: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/drake-interplanetary
  2. Dzień drugi - 19 listopad: Origin Jumpworks
    - Oferta Origin Jumpworks: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/origin-jumpworks
  3. Dzień trzeci - 20 listopad: Aegis Dynamics
    - Oferta Aegis Dynamics: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/aegis-dynamics
  4. Dzień czwarty - 21 listopad: Aopoa, Gatac Manufacture, Banu, Esperia
    - Oferta Aopoa, Gatac, Banu i Esperia: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/aopoa
  5. Dzień piąty - 22 listopad: Anvil Aerospace
    - Anvil C8R Pisces (mowy, medyczny Pisces): https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18818-Anvil-C8R-Pisces
    - Oferta Anvil Aerospace: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/anvil-aerospace
  6. Dzień szósty - 23 listopad: Argo, Greycat, Kruger, Consolidated Outland
    - Oferta Argo, Greycat, Kruger i Consolidated Outland: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/argo-astronautics
  7. Dzień siódmy - 24 listopad: Crusader Industries, Tumbril
    - Oferta Crusader Industries: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/crusader-industries
  8. Dzień ósmy - 25 listopad: MISC
    - Oferta MISC: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/misc
  9. Dzień dziewiąty - 26 listopad: Roberts Space Industries
    - Oferta RSI: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/roberts-space-industries
  10. Dzień dziesiąty - 27 listopad: Best In Show oraz Bronie i Pancerze
    - Best in Show: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/best-in-show
  11. Dni jedenasty i dwunasty - 28-30 listopad: Finał wydarzenia. Wszystkie statki dostępne raz jeszcze
    - Finał IAE 2952! Zapraszamy do gry: https://robertsspaceindustries.com/iae2952#/schedule/finale

Pełna lista statków dostępnych w poszczególne dni: LINK

AKTUALNA OFERTA IAE - STATKI. STARTERY, AKCESORIA I UPGRADE: https://robertsspaceindustries.com/iae2952
Zaglądaj codziennie po nowe statki i cennik!

star-citizen-polska-drake-corsair.jpg

Nowe statki w Star Citizen
Przed nami premiery nowych kosmicznych maszyn i ich wariantów. Najbardziej wyczekiwanym statkiem jest oczywiście Drake Interplanetary Corsair - niesymetryczny wehikuł wielofunkcyjny, przyszły ulubieniec galaktycznych korsarzy, ale nie tylko.
Aktualizacja: Corsair jest już dostępny do testów na PTU (16.11.2022).


star-citizen-polska-corsair.jpg

Z powodu nagminnych w Star Citizen przecieków, które i tym razem do nas dotarły, oczekujemy również nowego wariantu zwinnego Pisces - wersję C8X Red, która posiadać ma łóżko medyczne...

star-citizen-polska-medical-pisces.png star-citizen-polska-medical-pisces.jpg

...oraz nowy tzw. Starter Ship (statek początkowy), tym razem od Drake'a!
Trzeba przyznać, że The Cutter wygląda charakternie.

star-citizen-polska-drake-cutter.jpg

Bardzo nieoficjalna przyszłość
Mamy również przecieki dotyczące większego statku, RSI Galaxy. Statku, który przypomina nieco Pythona lub Anacondę z Elite: Dangerous, lub mówiąc ściślej, z serii Elite. Ale jakby co, nic nie pisaliśmy ; ).
Psst, link do modelu 3D: https://sketchfab.com/3d-models/rsi-galaxy-ed328a3c9f5b41c4bc9537592a52ad0b

star-citizen-polska-rsi-galaxy.png

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

Źródła: LINK i LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Like 1
  • Thanks 1


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 7 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez Banson
      Wolność w pełnej krasie, w grze i w realu.
      Polish Voices of Freedom – nasza historia w systemie Stanton jest bardzo krótka. Właściwie to ją zaczynamy teraz. Pomóż nam zbudować coś fajnego w świecie Star Citizen’a.
      Polish Voices of Freedom – polski org powstały z potrzeby chwili, z potrzeby nieskrępowanej wolności w grze i w realu. W naszej organizacji nikt nic nie musi, niczego się od nikogo nie wymaga. Nie ma przymusu grania czy wyrabiania jakiejkolwiek normy. Szanujemy życie prywatne naszych członków. Propagujemy za to dobrą zabawę w kulturalnym gronie przyjaciół, koleżanek i kolegów. Dajemy nieskrępowaną wolność w zakresie role-play’owania. Dla nas liczy się dobre towarzystwo, frajda z grania i obcowania z projektem pod nazwą Star Citizen. No dobra…jest jedna rzecz, której wymagamy bezwzględnie i absolutnie…to miłość do Cesarzowej Rusałki. Zapraszamy na nasz discord PVOF który jest głównym miejscem naszych spotkań. Grywamy również w inne gry, toczymy dyskusje o wszystkim i o niczym. Wpadnij do nas i zbij pionę!
       
      Oficjalna strona orgu u Krzysztofa https://robertsspaceindustries.com/orgs/PVOF

    • Przez Rybak
      Jako że na dniach rozpocznie się jedna z największych wyprzedaży w Star Citizenie, dla przypomnienia jak wyglądało to rok temu załączam tutaj podsumowanie każdego dnia. Na każdym evencie składam jakiś łańcuszek by pokazać jak zaoszczędzić jeśli ktoś zdecyduje się wydać realną kasę i wesprzeć projekt. Jeśli ktoś ma pytania odnośnie tego typu eventu chętnie pomogę. Przyjemnego analizowania.  











    • Przez Banson
      Tym razem zapraszam do sprawdzenia 3 Cutlassów: Black'a, Red'a i Blue.
       
       
      https://youtu.be/SR2qPf_wl04?si=vCCeHnN5NLIx4Nrv
       
      Pozdro
      Obywatel Banson
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|