Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Patch Notes Star Citizen Alpha 3.10, 3.10.1 oraz 3.10.2 | Star Citizen: Polska Społeczność, zapraszamy!

Kwartalna Aktualizacja Star Citizen 3.10 Alpha oraz Aktualizacje Cząstkowe: 3.10.1, 3.10.2 Alpha

Skocz do Patch Notes dla:

  1. Menu kwantowe: Star Citizen 3.10.0 - LIVE.5789362
  2. Patch Notes Star Citizen 3.10.0 - LIVE.5789362
  3. Patch Notes Star Citizen 3.10.1 - LIVE.5855172
  4. Patch Notes Star Citizen 3.10.2 - LIVE.5910184

Aktualizacja Star Citizen 3.10.2 Alpha już na serwerach!
RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.10.0-LIVE.5789362.

star-citizen-3-10-greycat-roc-1.jpg

Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE.

Czyszczenie baz danych: TAK | Trwałość Danych (Long Term Persistence): Włączona
Początkowe aUEC: 20,000

Podsumowanie nowych funkcjonalności

Postacie

  • Wymienne warianty kolorystyczne mobiGlas
  • Czyszczenie wizora hełmów

Lokacje

  • Nowe efekty wchodzenia w atmosferę oparte na technologii Signed Distance Field (SDF):
    Signed Distance Field to wielokrotnie zapowiadana wcześniej technologia, która usprawni szereg mechanik. Oparta na obliczaniu punktów w promieniu od fizycznych zewnętrznych części statków i pojazdów, umożliwi później całkowite przebudowanie systemu tarcz dla ich szczelności, wydajności i lepszych efektów wizualnych.

star-citizen-3-10-sabre.jpg

Sztuczna Inteligencja

  • Usprawnienia NPC na podstawie rozległych udoskonaleń zachowania Barmanów
  • Używanie terenu jako osłony V1:
    NPC starają się dynamicznie dostosowywać do warunków terenowych, ukrywać za występującymi w ich otoczeniu osłonami takimi jak skrzynie, beczki, ściany, okna i cechy ukształtowania powierzchni.
  • Nowe zdolności taktyczne - atak nowoczesnymi shotgunami:
    Dodana została kolejna taktyka z jakiej mogą skorzystać NPC podczas walki, tym razem skoncentrowana na użyciu broni typu shotgun.

Gameplay

star-citizen-3-10-trading-app.jpg

  • Aplikacja wymiany między graczami:
    W mobiGlas znajdziemy obecnie apkę pozwalającą na wymianę walut aUEC między graczami. Podaj lub wyszukaj nick handle gracza i prześlij mu dowolną kwotę, niezależnie czy jest aktualnie zalogowany, czy nie.
  • Przeciąganie ciał:
    Możliwość łapania ciał i przeciągania ich po podłożu, potencjalnie również na pokłady statków. Usprawnienie ułatwiające wprowadzenie przyszłych mechanik dla łowców nagród.
  • Krzywe sprawności thrusterów, szarpnięcia i aerodynamika:
    Kolejne znaczące zmiany w modelu lotu. Statki posiadają obecnie swoją bezwładność, którą należy brać pod uwagę podczas poruszania się, zaś loty w atmosferze znalazły się o kolejny krok bliżej realizmu. Te ostatnie, dzięki technologii SDF (Signed Distance Field) biorą pod uwagę aerodynamikę statków, a więc nie tylko ich masę lecz również ich kształt, możliwość posiadania skrzydeł, ułożenie i rodzaje thrusterów.
  • Walka przy dużej prędkości:
    Zmiany dotyczące dogfightów przy locie z dużą prędkością. Statki tracą sprawność bojową gdy przekraczają bezpieczne, właściwe im progi wydajnościowe.
  • Nowa technologia celowania:
    UI w HUD statku oraz przypisania klawiszy zostały całkowicie przebudowane. Wiele nowych wizualnych oznaczeń, inny sposób namierzania celów, wyraźniejszy i nowocześniejszy feedback graficzny.
    Szczegóły zmian w przypisaniach klawiszy możemy znaleźć tutaj: LINK

star-citizen-3-10-electron.jpg

  • Obrażenia elektronowe:
    Nowy rodzaj zadawanych obrażeń oparty na uderzeniach elektryczności, powodujących ogłuszenia. Pierwsze trafienie potrafi naładować cel elektromagnetycznie, kolejne stwarzają efekt eksplozji, który przenosi się na nieodległe postacie na zasadzie elektrycznego przewodnictwa.
  • Nowa misja w więzieniach Klescher:
    Znajdź oraz napraw niesprawne butle z tlenem znajdujące się w podziemiach dla górników wydobywających rudy na merity.

Statki i pojazdy

star-citizen-3-10-screenshot.jpg

  • Nowy pojazd: wóz górniczy ROC firmy Greycat Industrial:
    ROC to w wolnym tłumaczeniu skrót od "Zdalny Pojazd Górniczy" (Remote Ore Collector). Jest to jednoosobowa, niewielka maszyna która pozwala wydobywać minerały zbyt duże do eksploatacji w górnictwie ręcznym. Greycat ROC mieści się w dolno-średniej wielkości statkach, takich jak Drake Cutlass Black, MISC Freelancer (z doświadczenia: załadowanie na nich ROCa wymaga nieco praktyki) czy Anvil Valkyrie.
  • Nowy statek: KRIG P72 Archimedes Emerald:
    Niewielki, sprytny stateczek nieposiadający napędu kwantowego. Tzw. snub-fighter, również na wyposażeniu RSI Constellation Phoenix. Produkcja firmy Kruger Intergalactic.
  • Do sklepów stacjonarnych w Public Universe dodano możliwość wykupowania paint-jobów dla statków:
    Po wykupieniu konkretnego wzoru malowania statku, wybieramy go i aktywujemy ekwipując statek poprzez odpowiednią zakładkę w mobiGlas.

Bronie i wyposażenie

  • Nowa broń do walki FPS: LBCO Atzkav Sniper rifle
  • Nowa broń do walki FPS: Lightning Bolt Co. Yubarev Electron Pistol
  • Nowa broń do walki FPS: Gemini C54 Ballistic SMG

Systemy podstawowe

  • Zaimplementowano zmiany temperatur na planetach w cyklu dziennym/nocnym:
    Na powierzchniach ciał niebieskich w dzień możemy spodziewać się wyższych temperatur niż w tych samych miejscach w nocy.

WRÓĆ NA SZCZYT ARTYKUŁU | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Podsumowanie aktualizacji funkcjonalności

Lokacje

star-citizen-3-10-grimhex.jpg

  • Usprawnienia GrimHex
  • Hangary High-Tech
  • Dodatki dla sklepów w New Babbage
  • Re-Drop dla map wysokościowych planet:
    Usprawnienia jakości powierzchni planet oparte na wysokości od punktów bazowych. Poprawia to szczegółowość grafiki poprzez lepszą utylizację tekstur, zwłaszcza w przypadku wyższych punków terenu.
  • Re-Drop obszarów lądowań:
    Runda usprawnień polegająca na właściwszym rozlokowywaniu obiektów na powierzchniach ciał niebieskich. Wraki statków, outposty i placówki górnicze powinny od teraz lepiej, bardziej konsekwentnie przylegać do terenów na jakich zostały rozlokowane.
  • Usprawnienia shaderów dla oceanów:
    Lepsze odbicia dynamicznych świateł na powierzchniach zbiorników wodnych, dodano także wpływ wiatru na widoczne pofalowanie wody,
  • Unikatowe przedstawienie minerału Quantainium:
    Od teraz łatwiej rozpoznać wizualnie minerał górniczy Quantainium. Otrzymał własny materiał i teksturę.
  • Nowe poziomy LOD na Port Olisar:
    Dodane aby naprawić znikanie i pojawianie się części lądowniczych oraz pierścieni na wspomnianej stacji.
  • W magazynach placówek rozlokowanych wokół planety microTech znalazły się towary handlowe (commodities)
  • W sklepach Astro Armada, New Deal i Teach's Ship Shop pojawił się szereg nowych statków możliwych do zakupienia za wirtualną walutę projektu, aUEC

Gameplay

star-citizen-3-10-greycat-roc-4.jpg

  • Usprawnienia misji dostawczych
  • System prawny - poprawki dla konfiskat statków:
    Od teraz będziemy informowani o możliwym zarekwirowaniu naszej własności z powodu naruszenia prawa. W przypadku wystąpienia tego rodzaju sytuacji, na HUD pojawi się timer informujący o czasie pozostałym do przechwycenia statku / pojazdu.
  • Obszary zastrzeżone V2:
    Wprowadzono tunele AR (Augmented Reality) widoczne podczas startowania i lądowania na stacjach ciał niebieskich. Aktualnie występują w miastach New Babbage, Lorville oraz Area 18. Aby bezpiecznie wystartować lub wylądować należy podążać środkiem wyznaczonych tuneli.
  • Przebudowa HUD statków:
    Cały HUD został przebudowany od strony zaplecza. Od teraz opiera się na nowym systemie UI, tzw. "building blocks".

star-citizen-3-10-new-ship-hud.jpg

  • Usprawnienia użytkowania wieżyczek:
    Wieżyczki otrzymały nowe wspomaganie właściwe celowaniu broniami typu fixed. Przy tym dokładniejsze stały się PIPy celownicze, obliczając swoją pozycję na podstawie przyspieszenia śledzonego celu.
  • Usprawniono możliwości konfigurowania VJOY
  • Poprawki do zliczenia punktów w Star Marine oraz konwersji waluty REC:
    Nagrody w Star Marine zostały podwojone, a limit w trybie Eliminacji został podniesiony z 3000 do 5000.
  • Poprawki wizualne koła dla Systemu Myśli Wewnętrznych (Personal Inner Thought)
  • Znacznie zwiększono nagrody za wykonanie misji od NPC Techya Pacheco
  • Misje ECN, Bounty Hunter, Escort otrzymały lepsze skalowanie wypłat w oparciu o ich stopień trudności
  • W rejonie planety microTech dodano misje rozgrywające się w placówkach podziemnych
  • Dla uniknięcia konfliktów przypisań klawiszy, wyrzucanie wydobytego ładunku statków górniczych zmienia skrót klawiszowy z Alt+T na Alt+J
  • Z okolic Delamar tymczasowo usunięto misje Pro Tem dla uniknięcia problemu z brakiem spawnowania celów
  • Zwiększono zasięgi widoczności minerałów i rud dla skanerów górniczych

Statki i pojazdy

star-citizen-3-10-greycat-roc-6.jpg

  • Poprawki Origin Jumpworks M50
  • Powrót zmiennych wartości pancerzy statków:
    Niektóre, w założeniu bardziej wytrzymałe statki otrzymały mocniejszy pancerz (np. Cutlass Blue), podczas gdy inne, typu stealth, zyskały obniżone sygnatury radarowe kosztem odporności na dane typy uszkodzeń.
  • Poprawki jakościowe dla Drake Buccaneer
  • Poprawki jakościowe dla Drake Caterpillar
  • Poprawki jakościowe dla Anvil Gladiator
  • Poprawki jakościowe dla Xian Scout
  • Usprawnienia zachowania Dragonfly i Nox podczas lotu w wyższych prędkościach
  • Dodano tylne boczne thrustery dla Sabre Raven
  • Przelokowano i zwiększono ilość tylnych thrusterów w wariantach MISC Freelancer do 4
  • Aegis Gladius otrzymał zewnętrzny stelaż na bronie FPS
  • Wyposażenie Banu Defenderów zostało zmienione:
    Aby uniemożliwić przenoszenie broni Singe do innych statków, tymczasowo Banu Defendery posiadają działka fixed Tachyon S2.

Bronie i wyposażenie

star-citizen-3-10-anvil-arrow.jpg

  • Przebudowa i rebalans broni Klaus & Werner Mass Driver rozmiarów S1-S3
    Efekty wizualne zostały kompletnie zmienione. Gracze mogą obecnie kupić Mass Drivery w aż 3 rozmiarach.
  • Zwiększono wytrzymałość na przegrzewanie broni Behring M7A Laser Cannons Size 5 i większych
  • Zmniejszono prędkość oraz obrażenia broni Mass Driver rozmiarów S2 i S3
  • Zmniejszono obrażenia działek Tachyon

Systemy podstawowe

  • Zwiększono zasięg widoczności statków aby uniknąć ich nagłego pojawiania się i znikania z widoku
  • Iskry od trafień broni przemieszczają się obecnie pod wpływem wiatru
  • Poprawiono opisy błędów przy rozłączeniach z serwerem
  • Usprawniony feedback kolejek do logowania podczas przeciążeń

WRÓĆ NA SZCZYT ARTYKUŁU | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Poprawki ważniejszych błędów

star-citizen-3-10-greycat-roc-3.jpg

  • Misje Autoryzowany nakaz egzekucji (Authorized Execution Warrant) z Hurston nie powinny już dawać graczowi Crimestatu
  • Po pierwszej fali wrogów latarnia patrolowa powinna teraz konsekwentnie przesuwać się do następnego obszaru podczas misji patrolowej
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postacie niezależne stawały na siedzeniach
  • Szyby w hangarze Aeroview nie powinny już być mocno odrapane
  • Usunięto możliwość wyposażania Mustangów w silniki kwantowe S2
  • Naprawiono dźwięki thrusterów Carracka, aby nie były zbyt głośne dla graczy znajdujących się na statku
  • SI nie powinna już regularnie przyjmować „zrelaksowanej” pozycji celowania podczas walki
  • Naprawiono wyśrodkowanie ADS broni FPS tak, aby celowniki ustawiały się w jednej linii do wystrzeliwanych pocisków
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre opisy misji wyświetlały lokalizacje jako „Miejsce docelowe”, „Adres lokalizacji” lub „Adresy odbioru/nadania”
  • Statki i pojazdy podczas strzelania z broni EMP nie będą już same się uszkadzały
  • Szafki na broń w statkach 890j, Constellation, Vanguard Sentinel i Carrack powinny od teraz zachowywać broń, gdy statek jest przechowywany i odzyskiwany
  • Naprawiono błąd, który powodował, że fizyczne butelki spamowały efekty dźwiękowe w pomieszczeniach mieszkalnych (Habs)
  • Hangar 02 na przystanku CRU-L4 powinien być teraz dostępny dla windy
  • Starfarer Gemini nie powinien już odradzać się w stanie uszkodzenia wewnętrznego, gdy statek jest w pełni zdrowia
  • Podczas wystrzeliwania torped Aegis Eclipse nie powinno już być 5-7 sekundowego opóźnienia
  • Gracze nie będą już uwięzieni przy kuchennym stole Origin 600i po siadaniu i wstawaniu z jednego z kuchennych krzeseł
  • Naprawiono brakujące obszary grawitacji na powierzchni Delamar
  • Efekty pogodowe ciał niebieskich nie powinny już przenikać przez MFD w kokpitach statków / pojazdów
  • Łóżko kapitana w Aegis Reclaimerze powinno od teraz posiadać właściwą interakcję

Techniczne

  • Naprawiono 5 awarii klienta
  • Naprawiono 2 awarie serwerów

star-citizen-3-10-mobiglas-colors.jpg

Patch Notes Aktualizacji Star Citizen 3.10.1 - LIVE.5855172: LINK
Patch Notes Aktualizacji Star Citizen 3.10.2 - LIVE.5910184: LINK

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 42 gości (Zobacz pełną listę)

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




    • Przez ZbychM
      Witam. Jestem nowy w Star Citizen. Gram od 7 dni. Dostałem jeden znak kryminalny i 3 dni temu gra wtrąciła mnie do więzienia. Chciałem odpracować lecz co chwila wyskakują problemy. Wydobyłem skał na 4 000 000 Merits. Time Release 00:00:00. Nie mogę wydostać się z więzienia, co mnie wybije z gry wpisuje znowu 1 stopień kary a czasem 2 i 3. Nie idzie też zegar (odejmujący czas kary). Proszę o pomoc.
    • Przez number10
      Cześć, jestem nowy, chciałem się was zapytać o kilka ogólnych rzeczy związanych ze statkami, sterowaniem oraz ogólnymi zasadami gry.
      1. Zamierzam dość dużo grać więc chętnie dowiem się o najlepszych i w miarę tanich statkach we wszystkich kategoriach.
      2. Co kliknąć po namierzeniu celu przez aby do niego skoczyć?
      3. Którym przyciskiem zdejmuje się hełm?
      4. W niedalekiej przyszłości chciałbym upgradeować mustanga alfa na aurorę LN , aurorę CL lub mustanga beta, chciałbym się dowiedzieć czym różnią się obydwie aurory i na który statek lepiej kupić ulepszenie.
      5. Jak szybko zarabia się w grze walutę?
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
       
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|