Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Wypróbuj Star Citizen przez 10 dni za darmo! | Tydzień Floty UEE: Invictus Launch Week - "Fleet Week"

Wypróbuj Star Citizen przez 10 dni za darmo!

Świętowanie rozpocznie się w piątek 22 maja 2020
AKTUALIZACJA: Invictus Free Fly potrwa dzień dłużej, do 2-go czerwca włącznie

  • UWAGA: PLANOWANY START - GODZINA 18:30 CZASU POLSKIEGO (16:30 UTC)image.png
    --> możliwe opóźnienia aż do północy. Nie czekajcie samotnie, zapraszamy do nas:
  • AKTUALIZACJA (22.05.2020, 22:00): Invictus Launch Week oraz 3.9.1 już LIVE! Można pobierać pliki gry (RSI Launcher)
    Dostęp za free może się jednak opóźnić maksymalnie do godziny 24:00 -  zaglądajcie tutaj lub na naszą grupę / Discord
  • WAŻNA AKTUALIZACJA (23:30, 22.05.2020): Niestety pojawiły się poważne niestabilności. CIG musi teraz w trybie pilnym się do nich odnieść. Najlepiej całkowicie wstrzymajcie się z logowaniem do Star Citizen póki te problemy nie zostaną naprawione. Będziemy informować na bieżąco.
  • UWAGA: Z POWODU DUŻEGO ZAINTERESOWANIA FREE FLY ZACZNIE SIĘ DZIŚ (23.05.2020) O GODZ. 15:00!
  • AKTUALIZACJA (25.05.2020):  Serwery odzyskują względną stabilność.  Część osób z pierwszych fal nadal nie może przejść przez Character Creation - w takim przypadku zalecamy tymczasowo utworzyć drugie, darmowe konto.

Nadchodzące wydarzenie "Invictus Launch Week", znane także jako "Fleet Week", to kolejna okazja do przetestowania Star Citizen zupełnie bez opłat.

Już po raz drugi główna, publiczna strona eventu odbędzie się w nowej hali Bevic Convention Center, którą znajdziecie na planecie ArcCorp, w mieście Area18.

Tradycyjnie do dyspozycji wszystkich goszczących w tym czasie w Star Citizen graczy będzie cała flota statków, a dostępne w danym dniu modele, prezentowane na ekspozycji Bevic, zmieniać się będą zgodnie z harmonogramem, którego rozpiska czeka na was poniżej.

Jak wziąć udział w darmowym lataniu? To proste:

  1. Jeżeli nie masz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio Rejestracji lub wybierz kod Referral jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen.
  2. Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne.
  3. Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK.
  4. Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do Polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen.
  5. Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze prawie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen.

Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język.

Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now

polska-spolecznosc-star-citizen.pngpolska-spolecznosc-star-citizen-1.pngWSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, każdego dnia przeglądaj wyprzedaże statków poszczególnych firm. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze.
Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral
Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych.

Poniżej przygotowaliśmy wam oficjalny rozkład jazdy świętowanej rocznicy, wzbogacony o nasze ułatwienia. Do zobaczenia w przestrzeni!

Invictus Launch Week 2950 - "Fleet Week"

Tydzień Floty Zjednoczonego Imperium Ludzkości (UEE)

Invictus Launch Week, zwany również Tygodniem Floty, to okres między Dniem Emancypacji (Emancipation Day) a Dniem Zawieszenia Broni (Armistice Day). Wydarzenie podkreśla początek nowego roku poborowego marynarki wojennej United Empire of Earth.

Od 22 maja do 1 czerwca świętuj z nami militarną potęgę UEE, podziwiając niezrównaną inter-galaktyczną flotę oraz testując niektóre z jej statków.

star-citizen-za-darmo-invictus-fleet-week-pl-1.png

Informacje na temat wydarzenia Invictus. Sprawdź Star Citizen osobiście!

Aby uczcić Invictus Launch Week, organizujemy darmowe loty testowe o imponujących proporcjach!

Wszystko, co musisz zrobić, to założyć konto, pobrać grę i dołączyć do reszty graczy na cały czas trwania wydarzenia. Większość wystawianych w Bevic Convention Center statków dostępna jest do bezpłatnych testów, wystarczy więc wybrać żądany statek i wzbić się w powietrze.

Poszczególni producenci kosmicznych maszyn przejmują halę ekspozycji co drugi dzień, sprawdzaj więc co jest akurat dostępne, by odczuć inspirację płynącą ze wszystkiego, co ma do zaoferowania ten wyjątkowy jubileusz. 

Każdy ze statków dostępnych we Free Fly, w wyznaczonych dniach producenta znajdzie się również w sklepie na stronie RSI. Udostępniony zostanie także szereg modeli, które nie wezmą udziału we Free Fly, lecz nadal znajdą się w Pledge Store. Zastanawiasz się o których mowa? Pomyśl o sile ognia! W końcu to pokaz wojskowy.

Sprawdź harmonogram wydarzenia, aby zaplanować wyprawy testowe. Baw się dobrze i lataj bezpiecznie!

Kliknij pozycję na liście by wykonać do niej Quantum Jump:

  1. 22 maj - 23 maj 2020: Tumbril / RSI / Origin
  2. 24 maj - 25 maj: Anvil Aerospace
  3. 26 maj - 27 maj: Aegis Dynamics
  4. 28 maj - 29 maj: ARGO / MISC / CNOU
  5. 30 maj - 1 czerwca: Drake Interplanetary

22 maj - 23 maj 2020: Tumbril / RSI / Origin

star-citizen-mantis-tumbril-rsi-origin.jpg

325a: Elegancki sygnowany myśliwiec Origin, model 325a jest doskonałym towarzyszem pragnących odznaczyć się stylem i wyrafinowaniem.

Aurora LN: Dla osób z bojowym zacięciem. Aurora LN wyposażona jest w większe tarcze oraz broń, która potrafi uderzyć.

Constellation Andromeda: Wielozadaniowy frachtowiec o modularnej konstrukcji. Jeden z najsłynniejszych statków Przestrzeni.

Constellation Aquila: Odwiedzaj gwiazdy i odległe horyzonty. Ulepszony zestaw czujników i przeprojektowany kokpit zapewniają maksymalną widoczność.

Constellation Phoenix: Rydwan bogów. Ten zmodyfikowany luksusowy frachtowiec sprawdzi się idealnie w usługach transportu dla VIPów.

Mantis: Przechwytuj statki dzięki pierwszemu na świecie generatorowi kwantowych sideł autorstwa RSI.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

24 maj - 25 maj: Anvil Aerospace

star-citizen-pisces-anvil-aerospace.jpg

Arrow: Dzięki ultra-aerodynamicznej konstrukcji i lekkiemu profilowi, Arrow jest najzwinniejszym statkiem w swojej klasie.

C8X Ryby: Ten mini-zwiadowca sprawdzi się perfekcyjnie w wywiadzie i rozpoznaniu.

Carrack: Samowystarczalny statek eksploracyjny zbudowany tak, aby przetrwał najbardziej ekstremalne warunki, zarówno w przestrzeni, jak i w atmosferze.

Gladiator: Wytrzymały, dwuosobowy bombowiec nurkujący.

Hawk: Statek niezależnych łowców nagród i lokalnych sił bezpieczeństwa.

Hornet F7C: Wytrzymały i niezawodny, F7C to podręcznikowy przykład uniwersalnego myśliwca średniego rozmiaru.

Hurricane: Ciężki myśliwiec o prawie nadmiernym wyposażeniu. Dysponuje wieżyczką, która przebije się przez najtwardsze osłony.

Terrapin: Mocno opancerzony statek z wyrafinowanym skanerem. Idealny do zwiadu i eksploracji.

Valkyrie: Ciężkozbrojny, wielofunkcyjny wojenny desantowiec.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

26 maj - 27 maj: Aegis Dynamics

star-citizen-hammerhead-aegis-aerospace-0.jpg

Avenger Stalker: Zmodyfikowana wersja Avengera, przeznaczona dla łowców nagród. Wyposażony w cele więzienne.

Avenger Titan Renegade: Specjalna edycja Avenger Titan z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander.

Avenger Warlock: Wariant Avengera uzbrojony w generator EMP zdolny do wyłączenia przeciwników z walki.

Eclipse: Elegancki bombowiec typu stealth uzbrojony w ciężkie torpedy.

Gladius Valiant: Specjalna edycja Gladiusa z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander.

Hammerhead: Wielozadaniowa korweta najeżona załogowymi wieżyczkami, stworzona by przeciwdziałać szybkim myśliwcom.

Retaliator Bomber: Bombowiec dalekiego zasięgu stworzony by eliminować statki-matki. Pokryty załogowymi wieżyczkami, zdolny do wystrzeliwania torped rozmiaru 9.

Sabre: Zwinność ponad wytrzymałość. Ten statek jest lekki, elegancki i zabójczy.

Sabre Comet: Specjalna edycja Sabre z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander.

Vanguard Harbinger: Potężny bombowiec, zdolny do ataku z najdalej wysuniętych baz operacyjnych.

Vanguard Hoplite: Okręt desantowy dalekiego zasięgu z działkiem na wieżyczce.

Vanguard Sentinel: Zaprojektowany, by walczyć ambitniej i sprytniej.

Vanguard Warden: Ciężki myśliwiec dalekiego zasięgu z załogową wieżyczką.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

28 maj - 29 maj: ARGO / MISC / CNOU

star-citizen-reliant-argo-misc-cnou.jpg

ARGO MPUV 1P: Nieduży i nieuzbrojony. Pojazd funkcjonalny przeznaczony do transportu personelu.

Freelancer MIS: Freelancer MIS to zmilitaryzowana wersja klasycznego statku handlowego w edycji limitowanej.

Mustang Delta: Budżetowy statek uzbrojony w cięższą broń oraz wyrzutnie rakiet, niosące świeższym pilotom nieco większą siłę ognia.

Razor EX: Edycja stealth Razora, zbudowana z materiałów redukujących sygnaturę radarową oraz komponenty o niskim poborze mocy.

Reliant Tana: Łatwy w utrzymaniu, wszechstronny, lekki myśliwiec.

Starfarer Gemini: Wersja Gemini poświęca zbiorniki przechowujące paliwo na rzecz pancerza i wyrzutni rakiet.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

30 maja - 1 czerwca: Drake Interplanetary

star-citizen-cutlass-red-drake-interplanetary.jpg

Buccaneer: Lekki myśliwiec, który stawia na surową siłę ognia kosztem trwałości (i katapulty!).

Caterpillar: Ciężki, komercyjny, załogowy frachtowiec. Lekko uzbrojony, o niezrównanej w swojej klasie ładowności.

Cutlass Black: Powraca w czerni. Ulubieniec piratów, Cutlass Black to wszechstronny statek o możliwościach handlowych jak i bojowych.

Cutlass Blue: Dzięki rakietom, kwantowemu tłumikowi (Quantum Dampener) i zestawowi cel dla przechowywania uciekinierów,  statek stworzony do zadań patrolowych.

Cutlass Red: Statek wsparcia oraz ratownictwa, z podkładem medycznym, radarem dalekiego zasięgu i pakietem opcji obronnych.

Dragonfly Black: Dwumiejscowy motocykl grav-lev. Z łatwością przemierza trudne tereny jak i otwartą przestrzeń.

Herald: Nic się przed nim nie ukryje. Herald od Drake'a przechwytuje i przechowuje informacje, po czym oddala się z nimi z zawrotną prędkością.

star-citizen-avenger-renegade.jpg

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

Źródła: LINKLINK i LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



4 komentarze


Rekomendowane komentarze

W jaki sposób dostać się na wydarzenie? Założyłem nowe konto - muszę dostać się na inną planetę?

  • Like 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Rocy7 napisał:

W jaki sposób dostać się na wydarzenie? Założyłem nowe konto - muszę dostać się na inną planetę?

Witaj @Rocy7! 🙂 

Event jest na planecie ArcCorp w mieście Area18. Do hali Bevic Convention Center leci się tramsem - zerkaj na oznaczenia nad głową.
Jeśli wybrałeś inną lokację do startu, to trzeba po prostu wsiąść do statku i wybrać się przy jego pomocy, poprosić o zezwolenie na lądowanie w Area 18 (F11, zakładka Friends, naciskasz ikonkę Call). Następnie lecisz z Riker's Memorial Spaceport do wspomnianej lokacji. W alejkach stoją też dekoracje prowadzące do Eventu.

  • Thanks 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, Sarr napisał:

Witaj @Rocy7! 🙂 

Event jest na planecie ArcCorp w mieście Area18. Do hali Bevic Convention Center leci się tramsem - zerkaj na oznaczenia nad głową.
Jeśli wybrałeś inną lokację do startu, to trzeba po prostu wsiąść do statku i wybrać się przy jego pomocy, poprosić o zezwolenie na lądowanie w Area 18 (F11, zakładka Friends, naciskasz ikonkę Call). Następnie lecisz z Riker's Memorial Spaceport do wspomnianej lokacji. W alejkach stoją też dekoracje prowadzące do Eventu.

Na nowym koncie udało mi się zmienić hub początkowy. Czy wypożyczonymi statkami można latać? Udało mi się je wstawić do hangaru i zwiedzić, ale nie wiem jak wylecieć w kosmos.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Rocy7 napisał:

Na nowym koncie udało mi się zmienić hub początkowy. Czy wypożyczonymi statkami można latać? Udało mi się je wstawić do hangaru i zwiedzić, ale nie wiem jak wylecieć w kosmos.

Tak, trzeba dostać się po prostu do Terminalu ASOP na Public Universe 🙂. Lecisz tramsem z Area18 do Riker's Memorial Spaceport i tam są te żółto-czarne terminale. Naciskasz Retrieve przy wybranym statku i jest podane w którym hangarze się znajduje statek. Trzeba wtedy iść do windy i wybrać ten hangar, a potem wejść do statku i poprosić o zgodę na start, odpalić silniki i wylecieć.

Podobne Spaceporty są w Lorville I New Babbage - Teasa Spaceport i NBB Landing Zone.

Tavern-Upload-Image-12294-1529106727 (1).jpg

maxresdefault (1).jpg

Moduł Hangar z Main Menu nie ma w tej chwili żadnego zastosowania, można tam tylko pooglądać statki, więc to zignoruj. Po prostu musisz polecieć / pojechać na Spaceport w danym mieście i tam są terminale do przywoływania statków do ich hangarów.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 8 gości (Zobacz pełną listę)

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Carrack Invasion

      Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich.
      Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na  statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez  Dowódców.
      Leader to Sweete i NoobDMG.
      Link do tekstu:
      https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247


    • Przez warchlus
      Cześć Wszystkim !
      Wracamy z nowym Eventem w SOBOTE 04.11.23 o GODZINIE 19:00  ! WYŚCIG PO PLUSZAKA!
      Tak jak wspominałem wcześniej robimy Wyścig, zabójstwa między uczestnikami są możliwe ponieważ jest tylko 1 Pluszak
      i 1 NAGRODA : 3,5 M plus zgarnięty pluszak. 
      Rawnok NIE BIERZE UDZIAŁU ponieważ będzie moim wsparciem w tym Evencie 😄
      ZABICIE RAWNOKA JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKLUCZENIEM Z EVENTU
      Harmonogram :
      1.Spotkanie na Port Tressler
      2.Port Tressler start wyścigu o godzinie 19:00 (proszę się nie spóźnić)
      3.Kierunek MiC-L3 Endless Odyssey Station, od landing pada, 309 stopni, 66 km
      4.W tym punkcie będzie stał statek C2 na którym będzie schowany Pluszak
      5.Znajdźcie pluszaka i dostarczcie mi go na mete : RUINS 45N
      6.Żeby do mnie dolecieć trzeba lecieć przez :Microtech-Eutrepe-Devils Scrap & Salvage
      7.Gdy już dolecicie trzeba się kierować 124.5 stopni, 16.7 km ( RUINS 45N )
      8.W tej lokalizacji czekam na zwycięzce ! POWODZENIA
      PS.Lepiej zapamiętajcie badź zapiszcie gdzieś lokalizacje ponieważ podczas wyścigu nikt wam o tym nie przypomni.
      PS2.Wszystkie sztuczki dozwolone jest tylko jedna zasada napisana wyżej, Rawnoka NIE ZABIJAMY.

      Edit : POPRAWIONE
    • Przez warchlus
      Cześć Wszystkim!
      Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom szkolenia które odbyło się wczoraj.
      Jest mi niezmiernie miło że mogliśmy razem spędzić czas.
      Mam nadzieję że przy kolejnych szkoleniach/eventach również będziecie uczestniczyć, a taże w przyszłości 
      sami badź z nami będziecie robić te wydarzenia.
      Pamiętajcie że ma to na celu lepiej zroumieć grę i komunikację,a także dobrze się bawić w wspólnym towarzystwie.
      Dziękuje raz jeszcze wszystkim , bez was nie moglibyśmy organizować tych wydarzeń !
      @Arcadius       - Główny Kierowca
      @klucha_poland  - Ochrona Ekipy Naziemnej
      @Rawnock        - Ekipa Naziemna plus MEDYK/DILER XD
      @Obibok         - Skrzydłowy, Ochrona Ekipy Naziemnej
      @Barthi         - Medyk, Ekipa Naziemna
      @Maskas         - ORGANIZATOR
      @Morgooth       - Kierownik Samozwaniec XD 
      @Serafinq       - AKCJA PLUSZAK
      @karloz_pl      -Medyk, Ekipa Naziemna
      @Wower          - Ochrona , Ekipa Naziemna
      @Zielu          - Obserwator
      @Warchlus       -NISZCZYCIEL WŁASNYCH STATKÓW XD




  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|