Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Aktualizacja Star Citizen 3.9 | Polskie Patch Notes i Znane Problemy | Zagraj w najlepszym, polskim towarzystwie!

Star Citizen 3.9 Alpha - Patch Notes Aktualizacji 3.9.0-LIVE.5107460

Aktualizacja Star Citizen 3.9.0 Alpha już na serwerach!
RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.9.0-LIVE.5107460.
 
star-citizen-3-9-alpha-18.jpg
 
Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. 

Czyszczenie baz danych: TAK | Trwałość Danych (Long Term Persistence): Włączona

Nowe funkcjonalności

Postacie

  • Dodano kolekcję odzieży microTech.

Lokacje

ScreenShot1562.jpg

  • Otwarto strefę lądowania New Babbage - Wnętrza.

Korporacja microTech wybudowała New Babbage na swoją kwaterę główną - luksusowe miasto pełne kopuł i otwartych przestrzeni, które ma inspirować kreatywność i produktywność u zamieszkujących je pracowników. Inne najnowocześniejsze firmy branż technologicznych, przyciągnięte innowacjami i warunkami najwyższej klasy, również otworzyły w nim swoje biura. Odwiedź miejsce, w którym potentaci technologiczni żyją, pracują, odpoczywają, a nawet imprezują przed wypadem na rekreacyjny weekend w piękne zimowe kurorty.

  • Uruchomiono automatyczne więzienia firmy Klescher.

star-citizen-3-9-alpha-2.jpg

Gracze, którzy zginą w pobliżu sił bezpieczeństwa czy łowców nagród, lub bezpośrednio z ich rąk, trafią teraz do więzienia. Tam normalny ekwipunek stanie się niedostępny, a zamiast niego gracze otrzymają kombinezon więzienny i wielofunkcyjne narzędzie (Greycat Multitool) z końcówką wydobywczą (Mining Attachment) W razie zagubienia zestawu, zapasowe narzędzia wielofunkcyjne można będzie znaleźć w „kiosku komisarskim" (Comissary Kiosk). Kary można odsiadywać pasywnie, lub spłacając swój dług wobec społeczeństwa poprzez pracę w wyznaczonych obszarach górniczych. Wydobyte surowce wymieniane są w kioskach znajdujących się w pobliżu kopalń na „zasługi” (Merits) skracające wymiar zasądzonej kary. Po odsiedzeniu wyroku odszukaj na obszarze więzienia sekcję „Zwolnień” (Processing) i wejdź w interakcję z kioskiem.  Wypuszczony na wolność obudzisz się na ostatnio odwiedzonej stacji.

  • Dodano księżyce planety microTech: Calliope, Clio i Euterpe.
  • Na microTech oraz jej satelitach zaimplementowano jaskinie i dotyczące ich misje.
  • W sklepach i stoiskach znanego wszechświata pojawiły się nowe produkty: napoje oraz pożywienie.

Gameplay

star-citizen-3-9-alpha-5.jpg

  • Nowa misja piracka: Przechwycenie transportu więźniów w Caterpillar (Hijacked Caterpillar Prisoner Transport).
  • Dodano sub-komponenty laserów górniczych.

Sub-komponenty wydobywcze są materiałami eksploatacyjnymi, które można przymocować do zaawansowanych górniczych głowic laserowych, aby tymczasowo zwiększyć ich skuteczność. Podzespoły te można aktywować podczas wydobywania w kokpicie za pomocą systemu interakcji. Możliwe jest między innymi zmniejszanie niestabilności, obniżanie oporu, zwiększenie optymalnego okna wydobycia itd. Podczas gdy większość tych zużywalnych przedmiotów cechuje czas trwania efektu, niektóre działają natychmiastowo, dzięki czemu można je wykorzystać awaryjnie lub jako dodatkowe wzmocnienie.

  • Wprowadzono nowy, niestabilny surowiec górniczy.

star-citizen-3-9-alpha-22.jpg

Quantainium jest szeroko dostępną i wysoce niestabilną rudą wykorzystywaną do produkcji paliwa kwantowego. Po wydobyciu należy zachować ostrożność pod względem szybkości oraz jakości manewrowania w trakcie transportu. Nie tylko upływ czasu powoduje degradację rudy, również każde trafienie czy uderzenie w transporter obniża jej stabilność. Im bardziej zdegradowane jest qauntainium, tym większa jego niestabilność, która stwarza  coraz większe ryzyko eksplozji. Po przekroczeniu progu bezpieczeństwa gracz otrzyma ostrzeżenie wizualno-dźwiękowe i będzie mógł porzucić wieziony ładunek. Postąpienie inaczej grozi zniszczeniem lub poważnym uszkodzeniem statku. To wszystko sprawia, że pomyślne dostarczenie quantainium stanie się intratnym przedsięwzięciem.

  • Dodano dwa nowe surowce zbieralne.
  • Zaimplementowano możliwość fizycznej wymiany wyposażenia broni.

star-citizen-3-9-alpha-4.jpg

Od teraz gracze mogą dostosowywać opcjonalne wyposażenie uzbrojenia wchodząc z nim w interakcję. Przytrzymaj klawisz F i kliknij „Dostosuj” (Customize) na broni, która może korzystać z niestandardowych dodatków. Umożliwi to wymianę elementów takich jak celowniki, nasadki lufy i nasadki pod lufą.

  • Dodano przypisania klawiszy dla przybliżania / oddalania perspektywy pierwszej osoby, oraz przełącznika tych trybów.
  • Gracze mogą teraz opuszczać łóżka ezHAB za pomocą podstawowych klawiszy ruchu (WASD).
  • Dla artykułów spożywczych w sklepach dodano opcję szybkiego zakupu.
  • Nowy system stanu postaci.

star-citizen-3-9-alpha-28.jpg

Z powodu zróżnicowania ekstremalnych środowisk w całym wszechświecie, podczas planowania swoich przygód gracze będą musieli wziąć pod uwagę występowanie skrajnie wysokich i niskich temperatur. Jeśli pragniesz zachować w tych warunkach bezpieczeństwo, wyposaż się w nowe kombinezony Caldera Pembroke oraz Novikov. Bez odpowiedniej ochrony zaczniesz odczuwać negatywne skutki hipertermii i hipotermii, co ostatecznie może doprowadzić do śmierci. Podobnie jak w przypadku przygotowywania sprzętu, musisz również dbać o swoje ciało. Dodaliśmy bowiem „głód” i  „pragnienie”, które będą stale rosły, więc musisz być odpowiednio wyposażony, jeżeli nie chcesz ucierpieć z powodu odwodnienia czy niedożywienia. Ponadto, utrzymywanie właściwego nawodnienia i dobre odżywianie mogą mieć pozytywne efekty na twoich funkcjach motorycznych. Żywność i napoje możesz zabierać za sobą w podróże, przechowując je w podręcznym ekwipunku. Głód i pragnienie to efekty trwałe, które przenoszą się z rozgrywki na rozgrywkę. Bardziej szczegółowy interfejs użytkownika znajdziesz po aktywacji osobistego koła myśli (Inner Thought Wheel). Włączanie: klawisz F + prawy przycisk myszy.

Statki i pojazdy

star-citizen-prowler-5.jpg

  • Wyprodukowano nowy statek: Esperia Prowler.

Oznaczony kryptonimem jednostki wojskowej UPE, Prowler jest zmodernizowaną wersją niesławnego transportera opancerzonego rasy Tevarin. Astroinżynierowie Esperii uzyskali nieograniczony dostęp do oryginalnych wersji statku odkrytego niedawno w systemie Kabal, co pomogło drobiazgowo zrekonstruować ów model. Teraz Prowler to idealne połączenie dwóch kultur: elegancji i skuteczności machiny wojennej Tevarin oraz niezawodności współczesnej ludzkiej technologii.

  • Zaimplementowano nowe działka: Esperia Lightstrike Cannons.

Armaty energetyczne, będące efektem badań Esperii w dziedzinie historycznej technologii Tevarin, są dostępne w rozmiarach od 1 do 3. Ich optymalny zasięg to średnie i długie dystanse.

star-citizen-3-9-alpha-7.jpg

  • Dodano nową serię działek: Esperia Deadbolt Cannons.

Seria Deadbolt, efekt badań Esperii w dziedzinie historycznej technologii Tevarin, to armaty balistyczne w rozmiarach od 4 do 6, zaprojektowane do walki na krótkich dystansach podczas desantu.

  • Dodano nową listę kontaktów i zaimplementowano ulepszenia systemu drużyn poprzez unifikację z listą znajomych Spectrum.

ScreenShot1606.jpg

Lista znajomych w grze została całkowicie przebudowana i korzysta teraz z integracji ze Spectrum. W Menu głównym zobaczysz kartę „Znajomi” oraz „Powiadomienia”. Kontakty można dodawać za pomocą przycisku „+Dodaj” (+Add), a wszystkie powiadomienia pozostaną na liście notyfikacji do ich odrzucenia (uwaga: tu również znajdziesz dialog odzyskiwania po awarii). Podczas tworzenia drużyny pojawi się nowa karta wyświetlająca członków drużyny i jej lidera. Lista kontaktów z gry przed Star Citizen 3.9 Alpha zostanie scalona z obecną.

WRÓĆ DO NOWYCH FUNKCJONALNOŚCI | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Aktualizacje funkcjonalności

star-citizen-3-9-alpha-12.jpg

Lokacje

  • Zaktualizowano aspekty geologiczne ciał planetarnych o nowe efekty i modele graficzne.
  • Domyślne miejsca startu gry zostały zaktualizowane i obejmują teraz wyłącznie główne miasta (New Babbage, Area18, Lorville).
  • Dodano gimbale (przeguby działek) o rozmiarze 1 do wszystkich sklepów z tego rodzaju asortymentem.
  • Prędkość sprintu w trybie walki wręcz została zwiększona, aby ją zrównać prędkością sprintu w trybie normalnym.
  • Skorygowano gęstość atmosfery na ArcCorp i Hurston.

star-citizen-3-9-alpha-9.jpg

  • Zaktualizowano promień zakończenia podróży Quantum dla punktów lagrange - ze 120 km do 70 km.
  • Stacje przekaźnikowe (Comm Arrays) rozmieszczono wokół planet i księżyców oraz zmniejszono ich promień monitorowania, tak by obejmował tylko wspomniane sektory.
  • Zaktualizowano ekrany kiosków w Port Olisar, Lorville, Levski, Area18 i Grim HEX.
  • Zwiększono intensywność świateł zewnętrznych wokół Levski.

Sztuczna Inteligencja

  • Zaktualizowano zachowania statków AI aby uwzględnić większe zakresy prędkości i umożliwić skuteczniejsze uniki.

Gameplay

star-citizen-3-9-alpha-13.jpg

  • Zaktualizowano Menu kołowe (Radial Menu) w perspektywie pierwszej osoby, dodając system interakcji dla myśli wewnętrznych (Inner Thought System).

Zaktualizowane Menu kołowe zapewnia szybki dostęp do działań właściwych kontekstowi twojej aktywności, takich jak marsz pieszo czy siedzenie w fotelu pilota. Możliwe działania obejmują wyrażanie emocji (Emotes), modyfikowanie broni, usuwanie hełmu i wiele innych. Każda opcja wyświetla również przypisany jej skrót klawiszowy. Menu kołowe zapisuje na głównym okręgu najczęściej wykonywane czynności jako ulubione. Można do nich przejść otwierając Menu myśli wewnętrznych w następujący sposób: przytrzymaj klawisz F i kliknij prawym przyciskiem myszy (Interakcja + Mysz2).

  • Podwojono wynagrodzenia wszystkich misji kryminalnych.
  • Dodano przepis natychmiastowej konfiskaty statków graczy, które wchodzą w kolizje ze statkami posiadającymi prawo do przebywania w obszarach lądowisk.
  • Przesunięto próg uzyskania statystyk przestępczości na poziomie 4 i 5 (Crime Stat 4 i 5).
  • Zmniejszono intensywność drgań twojej postaci, kiedy znajduje się pod ostrzałem.
  • Przewinienia spowodowane friendly-fire na członkach drużyny zostały wyłączone.
  • Wycofano przymus karania pilota statku, który rozbije się z graczami na pokładzie.

Statki i Pojazdy

star-citizen-reliant-1.jpg

  • Dodano przypisania kontrolera dla ruchu do przodu / do tyłu.
  • Do interfejsów statków opartych na blokach konstrukcyjnych dodano powiadomienia o nadchodzących pociskach.
  • Ogranicznik prędkości można teraz regulować, gdy jest wyłączony. Jaśniejsza linia wskazuje gdzie ogranicznik zostanie ponownie aktywowany.
  • Przywrócono namierzanie pocisków poprzez tapnięcie, wystrzeliwanie ich poprzez przytrzymanie przycisku oraz dodano przypisanie kontrolera dla zwolnienia namierzania.
  • Zwiększony zasięg reflektorów statków serii Vanguard.
  • Dodano niewielki ekran interakcji dla Medbed w 890 Jump.
  • Przesunięto masę Anvil Ballista z przodu na środek, aby zapobiec ciągłemu unoszeniu się tylnej części pojazdu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz po wejściu do łóżka Drake Herald pojawiał się w przesuniętej pozycji.
  • Argo Mole może teraz wyposażać lasery górnicze Rozmiaru 1 (Size 1).
  • Aby tymczasowo zrównoważyć problemy spowodowane dziurami w tarczach, uszkodzenia niektórych elementów statku (części broni i wieżyczek) nie przechodzą już do kadłuba statku.
  • Dodano opóźnienie obrażeń do tarcz ASAS.
  • Aby ułatwić lądowanie, zmniejszono kompensację grawitacji przy częściowym lądowaniu.

star-citizen-prowler.jpg

  • Dodano wizualne efekty deszczu do kokpitów statków serii Avenger, Eclipse, Arrow, Gladiator, Hawk, Hornet, Herald, Merlin, Starfarer, Freelancer, Prospector, Razor, 300i, 85x i Sabre.
  • Wszystkie przedmioty możliwe do kupienia na PU powinny być teraz dostępne do wypożyczenia w Arena Commander za REC.
  • Statki wynajmowane za REC powinny być teraz konfigurowalne.
  • Dostępny zasięg deadzone dla vjoy zwiększono o 20%.
  • Domyślną wartość vjoy ustawiono na 4,5%.
  • Obniżono prędkość obrotową asystowanego gimbala.
  • Tryb względny myszy jest teraz opcjonalnym ustawieniem sterowania, ale nie jest domyślnie przypisany.
  • Gracze mogą zablokować rotację swojego statku za pomocą klawisza Rshift (Prawy shift).

star-citizen-reliant-2.jpg

  • Zwiększono wytrzymałość skrzydeł wszystkich Reliantów.
  • Całej serii statków Reliant dodano pociski.
  • Reliant Kore otrzymał drugą wieżyczkę opartą na przegubie (Gimbal).
  • W przygotowaniu do przyszłych aktualizacji, usprawniono niektóre sposoby namierzania celu i sterowania w locie, aby zmniejszyć ich złożoność.

Wiele niestandardowych ustawień ręcznego celowania gimbali i kontroli namierzania/ sterowania zostało usprawnionych względem przyszłych aktualizacji. Szczegółowy opis można znaleźć tutaj: LINK 

Bronie i przedmioty

  • Poprawiono obrażenia broni Size 2 typu Mass Driver, aby przybliżyć ich parametry do reszty uzbrojenia podobnej wielkości.
  • Dla karabinu Karna zmniejszono drgania kamery, jej rozrzut oraz zwiększono wznoszenie / bezwładność pocisków.
  • Ciężką zbroję przystosowaną do ekstremalnych warunków pogodowych Pembroke (ekstremalne upały) i Novikov (ekstremalne zimno) od teraz można znaleźć w sklepach z pancerzami w Lorville i Port Tressler.

WRÓĆ DO AKTUALIZACJI FUNKCJONALNOŚCI | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Poprawki ważniejszych błędów

star-citizen-3-9-alpha-3.jpg

  • Naprawiono błąd, który powodował, że przy resecie postaci i czyszczeniu baz danych portfel gracza resetował się do 0 aUEC.
  • Naciśnięcie klawisza Backspace w Menu głównym nie powinno już powodować znikania Menu.
  • Postanie nie powinny już klinować się, kiedy gracze korzystają zarówno z fotela pilota, jak i fotela na mostku kontrolnym.
  • Gracze powinni mieć teraz możliwość wylogowania się z łóżek 890 Jump i Reclaimer.
  • Reflektory Carracka powinny od teraz działać poprawnie.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracz zacinał się na ekranie dostosowywania postaci.
  • Usługi napraw w CryAstro powinny od teraz działać normalnie, bez konieczności wznoszenia się nad lądowiskiem.
  • Statki nie powinny już po naprawie stawać się niezniszczalne.
  • Statki nie powinny się już obracać, aby wyrównywać do niewidzialnej płaszczyzny, nim rozpoczną podróż kwantową poza planetarnymi osiami.

star-citizen-3-9-alpha-15.jpg

  • Spojrzenie kamery wstecz nie powinno już od czasu do czasu klinować się w geometrii statku.
  • Piętra mieszkalne w Area 18 powinny już posiadać atmosferę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wiele statków mogło umieścić wieżyczkę zdalną o rozmiarze 3 do 5 w miejscu działka.
  • Misje patrolowe w okolicy Crusader powinny pojawiać się już poprawnie.
  • Podróż kwantowa do punktu nawigacyjnego OM-1 powinna teraz wysłać gracza do właściwej lokalizacji, a nie do centrum Stanton.
  • Centrum dowodzenia na górnym pokładzie Carracka powinno mieć teraz swój HUD.
  • W kokpicie Sabre nie powinno już być trwałego odbicia światła, które zasłaniało widok gracza.
  • Od czasu do czasu, podczas wyświetlania ekranu ładowania, oddech nie powinien już być słyszalny.
  • Interakcja z łóżkiem Avenger Titan powinna już działać poprawnie.
  • Statki AI nie powinny już dziko wirować podczas walki.

star-citizen-3-9-alpha-25.jpg

  • Ekran dostosowywania postaci nie powinien już przestawać reagować.
  • Kucający i leżący na brzuchu gracz powinien być teraz w stanie widzieć prawidłowo przez lunety snajperskie.
  • AI w trybie FPS nie powinno już celować w losowym kierunku przed skierowaniem się na gracza.
  • Statki nie powinny już być w stanie łapać innych statków w swoją siatkę fizyki, wyciągając je poza synchronizację i umożliwiając dostęp do ich cargo.
  • Naprawiono błąd VOIP, który powodował, że gracze przechodzili do stanu, w którym kanały Obszarowe (Proximity) i / lub Główne (Primary) były słyszalne globalnie po wejściu na inny kanał Główny.
  • Na stacji HUR-L4 opcje tankowania / uzupełniania amunicji / naprawy powinny już działać poprawnie.
  • Wariant Valkyrie Liberator powinien być teraz w stanie pomieścić ładunek.

star-citizen-prowler-1.jpg

  • Gracze nie powinni już otrzymywać komunikatów wycofywania każdego elementu misji Wezwanie do broni (Call To Arms), gdy zostaje ona anulowana.
  • Wieżyczki załogowe nie powinny już wydawać się innym graczom niezsynchronizowanie ani sprawiać wrażenia, jakby były statyczne.
  • Gracze nie powinni już napotykać niewidzialnych, niezsynchronizowanych postaci.
  • Gracze nie powinni już mieć możliwości ustawiania bezpośrednich tras QT ani pomijania skoków pośrednich.
  • Silny wiatr nie powinien już mieć wpływu na graczy podczas poruszania się po dwóch platformach w Central Business District.
  • Zawartość skrzynek ładunkowych utworzonych z ekwipunku osobistego powinna być już możliwa do sprzedania w kioskach towarowych.

WRÓĆ DO POPRAWEK WAŻNIEJSZYCH BŁĘDÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Znane problemy

star-citizen-theatres-of-war.jpg

  • Drzwi śluzy na posterunkach (Outposts) mogą nie posiadać kolizji.
  • Wersja Cutlass „Best in Show” ma nieprzezroczysty kokpit. Uwaga: Zapewniamy tymczasowy zamiennik w postaci Cutlass Black.
  • W Lorville i New Babbage mogą pojawić się powielone statyczne pociągi.
  • Pojazdów lądowych nie można spawnować w terminalach ASOP outpostów (nadal są spawnowane w Levski, Lorville i New Babbage).
  • Graczom zdarza się utknąć podczas przeskakiwania niektórych poręczy.
  • Statki podczas obserwowania ich ruchu mogą zacinać się lub teleportować.
  • W misjach Alarmów ECN (ECN Alerts), po usunięciu wszystkich fal przeciwników, uratowany Starfarer może czasem krążyć w nieskończoność.
  • Postać gracza który odbył karę w więzieniu może czasem odradzać się w swoim więziennym skafandrze.
  • Przebywanie w dużej drużynie może spowodować, że znaczniki graczy znajdujących się na pokładzie statku nie wyświetlą się.

star-citizen-3-9-alpha-8.jpg

  • Jeśli klient gracza wyrzuci go do pulpitu podczas podróży do więzienia, postać gracza nie będzie mogła korzystać z narzędzia wielofunkcyjnego (Multitool).
  • Kucający gracze nie będą w stanie widzieć pola walki poprzez celownik Arrowhead lub P6-LR.
  • Animacje FOIP nie są przekazywane innym osobom w pobliżu.
  • Skrzynie ładunkowe pozostawione po eksplozji statku wydają się migotać, kiedy gracz się porusza.
  • System myśli wewnętrznych (Inner Thought) i interakcji gracza w szerokich rozdzielczościach ekranu jest przesunięty.
  • Po przekroczeniu Strefy zastrzeżonej (Restricted Area No Fly Zone), uruchomiony autopilot czasem się nie wyłączy.
  • Pancerze odporne na ekstremalne warunki blokują części mobiGlas.

WRÓĆ DO ZNANYCH PROBLEMÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Thanks 3


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 5 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Carrack Invasion

      Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich.
      Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na  statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez  Dowódców.
      Leader to Sweete i NoobDMG.
      Link do tekstu:
      https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247


    • Przez warchlus
      Cześć Wszystkim!
      Dziękuje Wam za wspólnie spędzony czas , mam nadzieję że powtórzymy niejednokrotnie takie przygody jakie mogliśmy przeżyć w tym wydarzeniu.
      Miejmy nadzieje że w następnym wydarzeniu będzie więcej osób, bo im więcej tym weselej a także wszyscy możemy się od siebie czegoś nauczyć .
      Oczywiście na koniec jak zwykle nie mogło zabraknąć fajerwerków.
      Chciałbym podziękować także tym osobą którzy uczestniczyli wraz ze mną w tej przygodzie :
      DJ eXon , Rawnock , Barthi , deniko13 , karloz_pl , Morgooth , Norbeusz , Pablito99 . 
       
       






  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|