Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Garść informacji na temat górnictwa w Star Citizen 3.9 i dalej | Szybki wywiad z Danem Trufinem

Spotkanie Bar Citizen w Liège oraz Star Citizen 3.9
(# Star Citizen mining)

Star Citizen - Mining, Bar CitizenStar Citizen - Mining, Bar Citizen Logo
Logo by MrKoddy

Niedawno, bo jeszcze 7-go marca w Liège, we francuskojęzycznej części Belgii, miało miejsce spotkanie pod szyldem Bar Citizen, w którym obok fanów brali udział prominentni developerzy CIG.  Wydarzenie liczące 160 uczestników odbyło się w przyjaznej i pozytywnej atmosferze - zebrani świetnie się bawili: wymieniali się doświadczeniami, grali wspólnie w Star Citizen, a nawet zdobywali nagrody w quizach i testach wiedzy o grze.

Nas jednak najbardziej zainteresowały wywiady z twórcami Star Citizen. W tym newsie spieszymy z nowymi informacjami dotyczącymi górnictwa w zbliżającej się aktualizacji Star Citizen 3.9 Alpha oraz bezpośrednio po niej.

Szybki wywiad dotyczący górnictwa z eventu Bar Citizen

Informacje którymi podzielił się z nami Dan Trufin, developer CIG:Star Citizen 3.9 Mining - Wywiad z Danem Trufinem

  • Dan jest zadowolony z górnictwa w obecnej formie, choć mimo wszystko, chciałby je wykonać nawet lepiej. Uważa, że trudność i krzywa nauki są wyważone dobrze. Mechanizmy rozdrabniania i ekstrakcji w najbliższym czasie nie będą poprawiane. Powód jest prosty - według niego, zamiast ulepszać coś, co działa zadowalająco, ważniejsze jest wprowadzanie nowych systemów.
     
  • W nadchodzącym Star Citizen 3.9 Alpha developerzy rozwiną gameplay górniczy poprzez dodanie przedmiotów jednorazowego użytku. Materiały te umożliwią kilkusekundową modyfikację właściwości lasera - przykładowo, stosując je uzyskamy szersze okno rozdrabniania (fracture) lub niższy opór (resistance) skały. Nowa opcja stanowi poszerzenie stosunku ryzyka do nagrody: dzięki użyciu materiałów eksploatacyjnych zwiększysz swoje szanse na rozdrobnienie trudniejszych surowców lub przyspieszysz ich wydobycie, tym samym osiągając lepszy rezultat. Jeżeli jednak nie uda ci się rozbić skały przed końcem efektu czasowego, nie zyskasz nic, a jedynie stracisz wartościowy przedmiot.
     
  • Górnictwo stanie się również ciekawsze dzięki wprowadzeniu tak zwanej rudy kwantowej (a priori także w Star Citizen 3.9). Będzie to minerał o bardzo wysokiej wartości, niezbędny dla podróży kwantowych, ale trudny do wydobycia i niestabilny. Rudę kwantową (quantum ore) charakteryzuje ograniczona trwałość, dlatego musi być ona wydobywana i dostarczana relatywnie szybko. W przeciwnym wypadku przewożony ładunek utraci swoją wartość. Co gorsza, podczas transportu będziemy musieli zachować ostrożność: gwałtowne zmiany prędkości lub uszkodzenia statków mogą spowodować eksplozję rudy.
     
  • Twórcy Star Citizen chcą aby profesja górnicza składała się z całego łańcucha aktywności, w których pomocna mogłaby się okazać współpraca podzielona na role:
    część graczy lokalizowałaby złoża, kolejna grupa wydobywałaby je, inna rafinowała wydobytą rudę, pozostali zaś mogliby sprzedawać oczyszczone uprzednio surowce w węzłach ekonomicznych i przemysłowych.

     
  • W niedalekiej przyszłości rafinacja umożliwi filtrowanie zebranych rud. Dzięki tej nowej funkcjonalności górnicy będą w stanie eliminować materiały obojętne lub rudy o niskiej wartości. Rafinowanie wymagać będzie czasu, tym bardziej konieczne stanie się szacowanie, co należy wyrzucić, a co zachować, aby zmaksymalizować zyski.
     
  • Developer Dan Trufin nie może się już doczekać możliwości lokalizacji i odsprzedaży współrzędnych umiejscowienia złóż. Przykładowo Terrapin, wyposażony w lepszy skaner niż ten zamontowany w Prospectorze, będzie w stanie wykrywać skały na dalsze odległości, co umożliwi mu szybką sprzedaż informacji o miejscach występowania konkretnych minerałów. Górnicy następnie mogli będą wykupić te informacje by zaoszczędzić czas, mając nadzieję, że w tym samym czasie zakupione przez nich dane nie zostaną sprzedane kolejnym górnikom [lub piratom? ~ red]. Na poziomie technicznym jest to funkcjonalność, która wymaga przede wszystkim transferu dóbr między graczami (np. możliwości przesyłania UEC).

Gdy tylko dotrą do nas dalsze wieści odnośnie górnictwa w 3.9, pojawi się kolejny news. Niebawem zaś informacje innego rodzaju.

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 15 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




    • Przez Norbeusz
      Witam! 
      Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂
        
      Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest  bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany  stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty  wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc  bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full.

      Również samym patrzeniem można odchylać kamerę.
      Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia .
      Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen  27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9)  tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha.
       
      Update: Dodane screeny ~S.
    • Przez Sarr
      CitizenCon 2021 - Oglądaj z nami!
      Początek transmisji: 9 Października 2021, godzina 17:00.

      Przed nami największe, doroczne wydarzenie organizowane przez twórców Star Citizen!
      Oceniając z perspektywy gracza, projekt rozwija się dzisiaj szybciej i pełniej niż kiedykolwiek. Nadchodzą poważne i potrzebne zmiany takie jak gameplay medyczny, możliwość lootowania npc i graczy, upragniony przez kosmicznych handlowców refactoring systemu cargo. Do tego ważne technologie jak pełna persystencja oparta na iCache, system Gen12 wprowadzający wydajny rendering Vulkan, Server Meshing umożliwiający zmieszczenie w świecie gry bezprecedensowych ilości graczy, nowe systemy planetarne i wiele, wiele więcej. Na dodatek, CIG kładzie ostatnio nacisk na ukończenie wersji dla pojedynczego gracza, czyli kampanii Squadron 42.
      Jak wypadnie pierwsza w historii, całkowicie cyfrowa wersja CitizenCon, zorganizowana w tej trudnej, pandemicznej sytuacji?
      Jakie zobaczymy panele informacyjne, nowości, zapowiedzi?
      Przekonajmy się wspólnie już wkrótce!
      AKTUALIZACJA: Rozkład jazdy CitCon 2021: LINK
      GDZIE OGLĄDAĆ: Gdy tylko rozpocznie się przed-stream, wrzucimy tutaj duży link . Ale wpadajcie do nas na Discord.
      Plan wydarzenia i upominki do zgarnięcia (kliknij zdjęcia):
       
      Zapraszamy do wspólnego oglądania na naszym społecznościowym Discordzie:
      https://discord.gg/TH3cQkj
      I jak zawsze... do zobaczenia w przestrzeni!
      ~ Commander Sarrivin
       
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|