Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Jak sobie radzą w Star Citizen górnicy? | Statystyki górnicze

Anonimowa ankieta górnicza  

11 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy interesuje Cię w Star Citizen górnictwo?

    • Tak, jestem zapalonym górnikiem! Mam co najmniej jeden statek górniczy
      3
    • Jasne, wypożyczam statki górnicze póki ich nie zakupię za kredyty!
      1
    • Bywam górnikiem, ale obecnie używam głównie Multi-Toola
      1
    • Jestem zainteresowany, ale jeszcze nie mam w tym doświadczenia
      5
    • Nie, taka profesja mnie dzisiaj nie interesuje
      1

Jak sobie radzą górnicy w Star Citizen?

Niedawno Cloud Imperium Games opublikowało wizualne zestawienie dotyczące górnictwa w Star Citizen.
Przedstawione na infografice statystyki dotyczą okresu między 21 Grudnia 2019 a 3 Lutego 2020, więc czasu tuż po premierze załogowego statku górniczego, Argo Mole.

Z publikacji dowiadujemy się następujących rzeczy:

  1. Łączy czas jaki spędziliśmy w statkach górniczych to 252,794 godzin:
    • 71% czasu upłynęło nam w znanym i lubianym Prospectorze
    • 29% uzupełniając załogę Argo Mole
  2. Górnictwo zajęło nam 33,486 godzin. Z czego:
    • 49% siedząc za sterami Prospectora
    • 26% używając koparki ręcznej, Greycat Multi-Tool
    • 25% czasu w nowoczesnym Argo Mole
  3. Ilość skałek jakie rozdrobniliśmy to 2,168,690. W szczegółach:
    • 53% używając Misc Prospector
    • 26% głowicami górniczymi Argo Mole
    • 21% stosując Greycat Multi-Tool
  4. Wydajność naszego górnictwa:
    • Czas spędzony w strefie niebezpiecznej to 2,371,884 sekund. W tym:
      • 51% posługując się Greycat Multi-Tool
      • 25% kopiąc Misc Prospectorem
      • 24% w wielostanowiskowym Argo Mole
    • W strefie bezpiecznej zaś (w sweet spot) spędziliśmy 40,133,634 sekundy:
      • 51% czasu z Greycat Multi-Tool
      • 25% z Argo Mole
      • 24% w Misc Prospector
  5. Górnictwo nie należy do najbezpieczniejszych zajęć, ale jesteśmy dość uważni.
    Ilość śmierci graczy w trakcie wydobycia to 2,216. Kategoryzując czynnikami:
    • Stosując mining lasers (w statkach): 1303 śmierci
    • Używając Multi-Tool: 301 śmierci
    • Od eksplozji wydobywanych surowców: 612 śmierci

Rozbijamy górnicze dane, czyli podsumowanie

Czas jaki upłynął nam na górnictwie to aż 10 533 dni (252 794 godziny). Mimo że nie mamy jeszcze ku temu zbyt wielu środków, a statki typu Polaris nadal daleko w przyszłości, trzeba przyznać, że już dziś wydobycie surowców kwitnie. Widać też wyraźnie, że Argo Mole przyjął się nieźle, choć nadal większość z nas używa wysłużonego Prospectora lub popularnego następcy górniczego kilofa - Greycat Multi-Tool.

Również suma rozdrobnionych przez te 2,5 miesiąca skałek (ponad 2 miliony) wydaje się ogromna. Niestety, szkoda że CIG nie podało w przedstawionych statystykach rzeczy prozaicznej: ilości graczy biorących udział w badaniu. Owszem, prawdopodobnie developerzy policzyli wszystkich górników, jednak łącznej ich liczby nie poznaliśmy.
Może następnym razem, CIG?
🙂

Infografika - Statystyki Górnictwa w Star Citizen

Star Citizen Polska - Górnictwo, Mining

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Like 2


2 komentarze


Rekomendowane komentarze

Piękne podsumowanie dodam od siebie i bardzo mogę polecić Argo Mole - piękna maszynka do zarabiania pieniędzy :classic_wink:

  • Like 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, CzarnyMax_PL napisał:

Piękne podsumowanie dodam od siebie i bardzo mogę polecić Argo Mole - piękna maszynka do zarabiania pieniędzy :classic_wink:

Zainspirowałeś 🙂. Będziemy wrzucać więcej informacji dla górników i innych nisz zawodowych w Star Citizen. Oryginalna, polska wersja materiałów zawsze się przyda.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 1 anonimowych, 140 gości (Zobacz pełną listę)

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez Banson
      Wolność w pełnej krasie, w grze i w realu.
      Polish Voices of Freedom – nasza historia w systemie Stanton jest bardzo krótka. Właściwie to ją zaczynamy teraz. Pomóż nam zbudować coś fajnego w świecie Star Citizen’a.
      Polish Voices of Freedom – polski org powstały z potrzeby chwili, z potrzeby nieskrępowanej wolności w grze i w realu. W naszej organizacji nikt nic nie musi, niczego się od nikogo nie wymaga. Nie ma przymusu grania czy wyrabiania jakiejkolwiek normy. Szanujemy życie prywatne naszych członków. Propagujemy za to dobrą zabawę w kulturalnym gronie przyjaciół, koleżanek i kolegów. Dajemy nieskrępowaną wolność w zakresie role-play’owania. Dla nas liczy się dobre towarzystwo, frajda z grania i obcowania z projektem pod nazwą Star Citizen. No dobra…jest jedna rzecz, której wymagamy bezwzględnie i absolutnie…to miłość do Cesarzowej Rusałki. Zapraszamy na nasz discord PVOF który jest głównym miejscem naszych spotkań. Grywamy również w inne gry, toczymy dyskusje o wszystkim i o niczym. Wpadnij do nas i zbij pionę!
       
      Oficjalna strona orgu u Krzysztofa https://robertsspaceindustries.com/orgs/PVOF

    • Przez Banson
      Tym razem zapraszam do sprawdzenia 3 Cutlassów: Black'a, Red'a i Blue.
       
       
      https://youtu.be/SR2qPf_wl04?si=vCCeHnN5NLIx4Nrv
       
      Pozdro
      Obywatel Banson
    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|