Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Jak sobie radzą w Star Citizen górnicy? | Statystyki górnicze

Anonimowa ankieta górnicza  

11 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy interesuje Cię w Star Citizen górnictwo?

    • Tak, jestem zapalonym górnikiem! Mam co najmniej jeden statek górniczy
      3
    • Jasne, wypożyczam statki górnicze póki ich nie zakupię za kredyty!
      1
    • Bywam górnikiem, ale obecnie używam głównie Multi-Toola
      1
    • Jestem zainteresowany, ale jeszcze nie mam w tym doświadczenia
      5
    • Nie, taka profesja mnie dzisiaj nie interesuje
      1

Jak sobie radzą górnicy w Star Citizen?

Niedawno Cloud Imperium Games opublikowało wizualne zestawienie dotyczące górnictwa w Star Citizen.
Przedstawione na infografice statystyki dotyczą okresu między 21 Grudnia 2019 a 3 Lutego 2020, więc czasu tuż po premierze załogowego statku górniczego, Argo Mole.

Z publikacji dowiadujemy się następujących rzeczy:

  1. Łączy czas jaki spędziliśmy w statkach górniczych to 252,794 godzin:
    • 71% czasu upłynęło nam w znanym i lubianym Prospectorze
    • 29% uzupełniając załogę Argo Mole
  2. Górnictwo zajęło nam 33,486 godzin. Z czego:
    • 49% siedząc za sterami Prospectora
    • 26% używając koparki ręcznej, Greycat Multi-Tool
    • 25% czasu w nowoczesnym Argo Mole
  3. Ilość skałek jakie rozdrobniliśmy to 2,168,690. W szczegółach:
    • 53% używając Misc Prospector
    • 26% głowicami górniczymi Argo Mole
    • 21% stosując Greycat Multi-Tool
  4. Wydajność naszego górnictwa:
    • Czas spędzony w strefie niebezpiecznej to 2,371,884 sekund. W tym:
      • 51% posługując się Greycat Multi-Tool
      • 25% kopiąc Misc Prospectorem
      • 24% w wielostanowiskowym Argo Mole
    • W strefie bezpiecznej zaś (w sweet spot) spędziliśmy 40,133,634 sekundy:
      • 51% czasu z Greycat Multi-Tool
      • 25% z Argo Mole
      • 24% w Misc Prospector
  5. Górnictwo nie należy do najbezpieczniejszych zajęć, ale jesteśmy dość uważni.
    Ilość śmierci graczy w trakcie wydobycia to 2,216. Kategoryzując czynnikami:
    • Stosując mining lasers (w statkach): 1303 śmierci
    • Używając Multi-Tool: 301 śmierci
    • Od eksplozji wydobywanych surowców: 612 śmierci

Rozbijamy górnicze dane, czyli podsumowanie

Czas jaki upłynął nam na górnictwie to aż 10 533 dni (252 794 godziny). Mimo że nie mamy jeszcze ku temu zbyt wielu środków, a statki typu Polaris nadal daleko w przyszłości, trzeba przyznać, że już dziś wydobycie surowców kwitnie. Widać też wyraźnie, że Argo Mole przyjął się nieźle, choć nadal większość z nas używa wysłużonego Prospectora lub popularnego następcy górniczego kilofa - Greycat Multi-Tool.

Również suma rozdrobnionych przez te 2,5 miesiąca skałek (ponad 2 miliony) wydaje się ogromna. Niestety, szkoda że CIG nie podało w przedstawionych statystykach rzeczy prozaicznej: ilości graczy biorących udział w badaniu. Owszem, prawdopodobnie developerzy policzyli wszystkich górników, jednak łącznej ich liczby nie poznaliśmy.
Może następnym razem, CIG?
🙂

Infografika - Statystyki Górnictwa w Star Citizen

Star Citizen Polska - Górnictwo, Mining

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Like 2


2 komentarze


Rekomendowane komentarze

Piękne podsumowanie dodam od siebie i bardzo mogę polecić Argo Mole - piękna maszynka do zarabiania pieniędzy :classic_wink:

  • Like 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, CzarnyMax_PL napisał:

Piękne podsumowanie dodam od siebie i bardzo mogę polecić Argo Mole - piękna maszynka do zarabiania pieniędzy :classic_wink:

Zainspirowałeś 🙂. Będziemy wrzucać więcej informacji dla górników i innych nisz zawodowych w Star Citizen. Oryginalna, polska wersja materiałów zawsze się przyda.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 94 gości (Zobacz pełną listę)

  • Podobne transmisje

    • Przez Banson
      Medyczny Tarrapin. Hit czy kit? Kto kupił? Kto lata i korzysta?





    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|