Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Star Citizen 3.7.0 Alpha już na serwerach LIVE! | Szczegółowe Polskie Patch Notes

Star Citizen 3.7.0 - Patch Notes Aktualizacji LIVE.3180042

Aktualizacja Star Citizen 3.7 Alpha  już na serwerach!
RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.7.0-LIVE.3180042.
 
Star Citizen 3.7 - Ship Rentals, Mining, Mantis, Vanguard Sentinel, Hoplite, Proximity Assist, Personal Inventory
 
Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji.

Nowe Funkcjonalności

Gameplay

  • Dodano opcję aktywacji głosowej dla transmisji VOIP dostępną w menu opcji FOIP / VOIP.
  • Dodano kioski z wypożyczalnią statków.

Star Citizen - Ship Rentals Star Citizen 3.7 - Wynajmowanie statków

Kioski umożliwiające wynajmowanie statków i pojazdów znajdują się w rejonie stacji Teasa Spaceport w Lorville (Vantage Rentals) oraz na terenie Riker Memorial Spaceport w Area18 (Traveler Rentals). Gracze mogą określić zamierzony okres wypożyczenia (1, 3 lub 30 dni czasu realnego), przy czym dłuższy czas trwania usługi oferuje lepszą jej wartość ekonomiczną. Wynajmowane statki są ubezpieczone i konfigurowalne. Czas pozostały wypożyczenia przedstawiony jest w mobiGlas i terminalach ASOP.

  • Gracze podróżujący pieszo mogą od teraz zajmować się również górnictwem, wydobywając surowce z niewielkich skał.

Star Citizen 3.7 - Mining, Górnictwo, Ekwipunek Podręczny, Personal Inventory

Aby wydobywać minerały i kryształy, gracze będą potrzebować narzędzia wielofunkcyjnego (Greycat Multi-Tool) oraz końcówki służącej do wydobycia (mining attachment). Oba przedmioty można zakupić w Area18, Lorville oraz w Levski. Po wyposażeniu narzędzia gracz ujrzy interfejs regulujący siłę lasera oraz okno stanu aktualnego skały podobne do tych z mechaniki górnictwa w statku Prospector. Gdy skała zostanie rozbita, cenne minerały odłamią się z niej w drobniejsze kawałki, które można będzie zebrać ręcznie, aby umieścić je w podręcznym ekwipunku gracza.

  • Na powierzchniach planet i księżyców można od teraz znaleźć rozmaite obiekty do możliwe do zebrania.

Star Citizen 3.7 - Harvestable, Pitambu

Przedmioty zbieralne są cenne i można je przechowywać w ekwipunku podręcznym celem późniejszej sprzedaży w kioskach towarowych. Obecnie można je odnaleźć na powierzchniach Hurston, Ariel, Aberdeen oraz Daymar, a także we wszystkich jaskiniach.

Star Citizen 3.7 - Harvestable, Ravenant

  • Dodano komunikat pojawiający się na vizorze, który powinien powiadomić gracza, jeśli celowo nie odrodzi się na pokładzie statku, z którego wcześniej się wylogował, aby pomóc wyśledzić problemy z wylogowywaniem się z łóżka.
  • Dodano: Ekwipunek osobisty gracza.

Star Citizen 3.7 - Personal Inventory

Dostęp do ekwipunku osobistego gracza możliwy jest przez menu kontekstowe (klawisz F)  - wystarczy nakierować kursor na niewielką białą kropkę aktywacyjną, lub  też po prostu wcisnąć klawisz „i”.  Pojawi się wtedy okrągłe menu ukazujące całkowitą dostępną przestrzeń, procentowe wypełnienie ekwipunku oraz wykaz przechowywanych w nim przedmiotów. Pojemność ekwipunku zależy od rodzaju pancerza, jaki ma na sobie gracz. Jest ona również ukazana podczas przeglądania pancerzy na wystawach i sklepach. Gracze mogą również zaznaczać i upuszczać przedmioty, a także „przechowywać wszystkie” przedmioty w przenośnej skrzynce, pod warunkiem, że stoją na powierzchni ładunkowej statku lub pojazdu. Zarówno treść skrzynki ładunkowej, jak i sam ekwipunek mogą być sprzedawane w kioskach towarowych.

  • Dodano jaskinie na Daymar, Hurston i Aberdeen.

Star Citizen 3.7 - Caves, Mining

Jaskinie można od teraz odnaleźć na wymienionych wyżej skalistych księżycach i planetach. Każda z nich zawiera przedmioty zbieralne oraz zasoby do wydobycia w w widoku FPS.

  • ATC ograniczy teraz uprawnienia do lądowania na podstawie Crimestat.

Większość głównych lądowisk nie przyznaje teraz uprawnień do lądowania nikomu z Crimestatem o wysokości jeden lub więcej. GrimHex jednakże pozwoli wylądować każdemu, w tym również używającym skradzionych statków. Rest Stops, Port Olisar i Levski pozwolą wylądować każdemu aż do trzeciego poziomu Crimestat, ale nie pozwolą na to statkom skradzionym.

Star Citizen 3.7 - Mining, FPS Mode Rescue Mission

  • Nowe misje typu „śledztwo” (Investigation Missions) dotyczące zaginień osób w jaskiniach.
  • Gracze mogą od teraz dzielić się misjami.

Podjęte misje posiadają teraz opcję „udostępnij” (share), która pozwala dzielić się podjętą misją ze wszystkimi członkami bieżącej drużyny. Po zakończeniu misji łączna wypłata jest dzielona pomiędzy wszystkich jej uczestników.

  • Nowa mapa Star Marine dla trybu Eliminacji: Good Doctor.

Star Citizen 3.7 - Star Marine, The Good Doctor

Kult Radical Outsiders przejął stary obiekt terraformacyjny w systemie Leir II. Dołącz do grupy taktycznej Marines i spróbuj ją odbić lub dołącz do lojalnych kultystów i aby obronić honor samego dobrego lekarza, dr Marcusa Fayela.

Statki i pojazdy

  • Dodano: statek Aegis Vanguard Harbinger.

Star Citizen 3.7 - Vanguard Sentinel

  • Dodano: statek Aegis Vanguard Sentinel.
  • Dodano: statek RSI Mantis wraz z nowym rodzajem gameplayu, Kwantowym Przechwytywaniem (Quantum Interdiction).

Star Citizen 3.7 - RSI Mantis

Z fotelu pilota Mantis gracz może aktywować pole tłumienia kwantowego (Quantum Dampening Field) poprzez interakcję oznaczoną napisem „QED”, co uniemożliwi statkom podróżowanie kwantowe, jeśli znajdą się w bliskiej odległości. Możesz także rozpocząć ładowanie sidła kwantowego (Quantum Snare) poprzez interakcję „Q Snare Charge”. Po naładowaniu aktywuj pułapkę za pomocą „Q Snare Initiate”. Po aktywacji zostanie utworzona bańka kontrolna o średnicy 20 km, która wyciągnie podróżujące przez nią statki z podróży kwantowych.

Gdy jakiś statek zostanie „złapany w pułapkę”, położenie owej pułapki zostanie ukazane pilotowi statku oraz wszystkim graczom w jego drużynie. Uwięziony statek w obrębie bańki podlega tłumieniu napędu kwantowego. Uwaga: ujawniane jest położenie sidła, a nie sam statek, który może przemieszczać się z tej pozycji. Ładowanie i utrzymywanie pułapki kwantowej kosztuje znaczne zasoby energii i chłodzenia.
Wprowadzono strefy wykluczenia z pułapek kwantowych wokół głównych stacji, a aktywacja pułapki w monitorowanej przestrzeni jest przestępstwem imperialnym i podniesie współczynnik Crimestat zastawiającego ją gracza.

  • Dodano: statek Banu Defender.

Star Citizen 3.7 - Banu Defender

Banu Defender, dzięki zaawansowanej mechanice utwardzania, posiada specjalną tarczę, którą najlepiej obsługiwać w dwie osoby. Najlepszym sposobem na skorzystanie z tej funkcji jest skorzystanie z pomocy drugiego pilota, dostosowującego hartowanie tarcz na jego MFD, podczas gdy pilot pierwszy skupia się na sterowaniu statkiem i atakowaniu wrogów.

  • Dodano skrót klawiszowy „J”, aby ręcznie przełączać kompatybilne statki w tryb VTOL, zmieniając orientację ciągu.
  • Niektóre małe statki mogą teraz montować wieżyczki przegubowe (gimbals) o wielkości 2 w miejscach o wielkości 1, co pozwala im na montowanie broni na przegubach (gimballed weapons) o wielkości 1. Do tych statków należą Aurory, Mustangi, Merlin, Archimedes, 85x, Nox, Dragonfly i Prospector.
  • Dodano nowy system IFCS: Proximity Assist.

Star Citizen 3.7 - Vanguard Sentinel: Proxmity Assist

Wspomagane wykrywanie odległości, które zastąpi teraz tryb VTOL (Hover Mode ze Star Citizen Alpha 3.6) ma na celu wspomaganie lotu w warunkach zagrożenia kolizją poprzez tłumienie przyspieszenia statku podczas zbliżania się do powierzchni, aby zapewnić pilotowi lepszą i dokładniejszą kontrolę. Proximity Assist jest domyślnie włączone, ale można je wyłączyć w menu opcji.

Broń i ekwipunek

  • Nowa broń na statkach: Kroneg FL-Series Laser Cannon.

Stabilna ręka i bystry wzrok nie uświadczą wiele działek laserowych podobnej klasy, które mogłyby konkurować z FL-33 Kroneg. Ta wszechstronna, wysokowydajna broń została zbudowana z nowo zaprojektowanych kompensatorów, które zadają obrażenia z dużej odległości.

  • Nowa broń FPS: pistolet Hedeby Salvo Frag.

Star Citizen 3.7 - Salvo Frag Pistol

Chociaż Salvo może być używane jak zwykły pistolet, Hedeby nie poprzestał na tym. Przy dłuższym przytrzymaniu spustu do komory wtryskuje zamrażający substancja, a po jego zwolnieniu ciężki pocisk uderza z siłą wystarczającą do sproszkowania przechłodzonej otoczki. Technologia odkryta przypadkowo podczas próby załagodzenia przegrzania powoduje zabójczy rozprysk fragmentów o dużej prędkości, któremu wtóruje miażdżący uszy grzmot. Pistolet Salvo Frag można zakupić w Livefire w Port Olisar, HUR-L2, CRU-L1, Skutters oraz Tammany and Sons.

  • Dodano kolejne akcesoria celownicze i zaktualizowano niektóre z obecnych.

Nowe akcesoria: NV-TAC 1x Gamma Projection Optic, NV-TAC 2x Gamma Duo Projection Optic. Przebudowane akcesoria: NV-TAC 3x Gamma Plus Projection Optic, NV-TAC 4x Telescopic Optic, NV-TAC 1x Delta Reflex Optic.

Star Citizen 3.7 - Banu Defender, Interiors

  • Walka AI w trybie FPS będzie teraz priorytetowo traktować cele na podstawie odległości, widoczności i nadchodzących obrażeń i powinna bardziej agresywnie angażować gracza.
  • Dodano nowe funkcje interakcji z czatem i grupą graczy.

W aplikacji Commlink można teraz tworzyć grupy czatu. Będą one trwałe między sesjami. Grupy czatu działają na różnych serwerach, więc każdy w grze zobaczy tekst z tej grupy niezależnie od tego, na którym serwerze się znajduje. Dodatkowo gracze mogą zaprosić całą swoją obecną drużynę do grupy lub zaprosić całą grupę do istniejącej drużyny.

  • Dodano nowe akcesoria dla luf i miejsc montażowych pod lufą.

Star Citizen 3.7 - The Good Doctor

Dodano nowe mocowania ARMA pod lufą, w tym latarkę, celownik laserowy, tłumik, tłumik błysku (ukrywa błysk wylotowy), kompensator (redukcja odrzutu) i stabilizator energii (także redukcja odrzutu). Podobnie jak inne akcesoria, można je znaleźć w sklepach, które sprzedają kompatybilną broń palną. Wymienione dodatki aktywuj za pomocą przycisku „U”. Uwaga: opisy broni podają kompatybilne rozmiary dla wszystkich dostępnych gniazd mocowania.

  • W Obiektach Sumiennych na Levskim, Cubby Blast w Area18, Tammany & Son's w Lorville i Live Fire w Port Olisar można teraz kupić flary świetlne.

Flary można umieszczać w Utility Slots (w wyposażeniu postaci - personal loadout) i aktywować ręcznie jak inne przedmioty przez interakcję „use”, a następnie rzucać je do celu trzymać je w ręku.

Star Citizen 3.7 - Mining, Górnictwo

  • Dodano pancerz o dużej pojemności ekwipunku podręcznego, MacFlex "Rucksack" Core. Jest on od teraz dostępny w Conscientious Objects na terenie Levski, Cubby Blast w Area18 oraz Tammany & Son's w Lorville.

Technologia bazowa

  • Arena Commander i Persistent Universe używają teraz osobnych baz danych statków.

Arena Commander i Persistent Universe prowadzą teraz osobne bazy danych statków i przedmiotów. Status twojego statku w PU, jego stan paliwa, stan uszkodzenia i to, czy zostanie zniszczony, nie będą miały wpływu na konfigurację twojego statku w Arena Commander. Dostosowywanie wyposażenia jest również oddzielne dla każdego z trybów gry i nie można go już przenosić. Wypożyczone przedmioty i statki w menu personalizacji Arena Commander będą dostępne tylko w tym trybie i odwrotnie dla zakupionych lub wypożyczonych przedmiotów i statków w Persistent Universe.

    Aktualizacje Funkcjonalności

    Postacie

    • Zaktualizowano konfigurator wyglądu postaci.

    Star Citizen 3.7 - Konfigurator wyglądu postaci

    Zaktualizowany generator wyglądu postaci został usprawniony. Gracze zaczynają teraz od wyboru płci i głowy. Rezultat można następnie wymieszać z całokształtem innej głowy lub jej obszarami, wybierając na modelu 3D lub w lewej kolumnie miejsce, który gracz chciałby dostosować. Gracze mogą również losowo generować dowolne kombinacje (kostka w dolnej środkowej części ekranu).

    • Usprawniono działanie latarek.
    • Zaktualizowano zużycie wytrzymałości, aby zwiększyć czas sprintu i szybkość regeneracji.
    • Usprawnienia wizualne dla stroju Pacheco.

    Lokacje

    Star Citizen 3.7 - Vanguard Sentinel, Aberdeen Cave

    • Zaktualizowano rozkład map wysokości na Arial.
    • Tymczasowo usunięto Rest Stop HUR L2.
    • Ze stacji kosmicznej w Area18 usunięto Argo.

    AI

    • Ulepszone zachowanie statków bojowych AI w celu bardziej dynamicznego wyboru celu i zaangażowania w oparciu o występujące zagrożenia.

    Gameplay

    Star Citizen - Gameplay

    • Skorygowano wysokości kar za wykroczenia, w tym znacznie zredukowano opłaty za nielegalne parkowanie.
    • Poprawiony interfejs czatu i obsługa wielu kanałów dla VOIP / FOIP.
    • Zaktualizowano wszystkie nagrody za misje, aby lepiej równoważyć ryzyko i czas.
    • Tymczasowo wyłączono misje typu "eskorta".
    • Zmniejszono ograniczenia ofert misji z powodu Crimestatu.
    • Wezwania Wsparcia (Service Beacons) AI zaktualizowano o nowe sekwencje fal wrogów, trudniejszych przeciwników i nagrody w postaci aUEC.
    • Przebudowano i ponownie wprowadzono misję dla piratów z Crimestat na poziomie 5.
    • Z systemu misji dostawczych tymczasowo usunięto kilka miejsc docelowych w miastach.
    • Skorygowano położenie niektórych stref zakazu lotów wokół hangarów poziomych w Area18.
    • Zaktualizowano szablon chwytania tabletów, aby gracze mogli obracać w ręku przedmioty takie jak ostrza komputerowe (computer blades).
    • Zaktualizowano Pirate Swarm w Arena Commander.

    Pirate Swarm został poszerzony do 10 fal, posiada teraz ma nowy zestaw przeciwników oraz wymagąjacą falę końcową.

    Star Citizen 3.7 - Gladius Pirate

    Statki i pojazdy

    • Poprawiono zużycie paliwa w 890 Jump.
    • Zwiększone stawki za tankowanie w CryAstro dla większych statków.
    • Zmieniono udźwiękowienie EMP.
    • Naprawiono Assisted Gimbals, dzięki czemu wystarczy iż cel znajduje się w stożku, zgodnie z pierwotnym założeniem.
    • Zaktualizowano przedmioty użytkowe w 890 Jump.
    • Poprawiono przednie działka w Hoplite, obecnie są to balistyczne repeatery BRVS.
    • Zmieniono malowane zewnętrzne Hoplite.
    • Zwiększono wytrzymałość kadłuba 890 Jump.
    • Nieznacznie zwiększono ślady silnika, aby zwiększyć czytelność ruchu.
    • Zaktualizowano Arrow. Obecnie ma tylko jeden generator tarcz, jak pierwotnie planowano.

    Broń i przedmioty

    • Zbalansowano odrzut broni Kastak Arms Karna.

    Star Citizen - Kastak Arms Karna

    • Ze statku Banu Defender usunięto działka Tachyon rozmiaru 1 i 3. Obecnie mogą być na nim montowane jedynie działka Tachyon w rozmiarze 2.

    Poprawki większych bugów

    • Vanguard nie powinien już tracić tarcz i chłodzenia, jeśli straci lewe skrzydło.
    • Misje dostawcze powinny być teraz nieco bardziej niezawodne.
    • Naprawiono wartości powiększenia dla istniejących przystawek celowniczych.
    • Punkty capture zmierzające w kierunku neutralnym nie powinny już zachowywać się w ten sposób, jeśli nikt nie znajduje się w strefie capture w Last Stand.
    • Naprawiono liczne problemy z pozycją celowania z pistoletu.
    • Przechowywanie chipa hakerskiego powinno być zgodne z zachowaniem innych przedmiotów trzymanych w ręku.
    • Latarka postaci w swobodnym spojrzeniu powinna teraz poruszać się wraz z głową bohatera.

    Star Citizen 3.7 - Harvestable Weed star-citizen-3-7-mining-flower-harvestable.jpg

    • Nie powinno być już wyłomów w powierzchni kolizji między Sky Bus a platformą w Area18.
    • Podczas podróży kwantowych nie powinno już być widać efektów rozmycia.
    • 890 Jump powinien od teraz posiadać systemy przeciwrakietowe.
    • Znaczniki interfejsu dla wieżyczek w Port Olisar nie powinny już zdawać się odpływać.
    • Naprawiono 2x grawitację wokół podziemnych obiektów.
    • Banici w Star Marine powinni być teraz w stanie wyposażyć się w zbroję inną niż lekka.
    • Gladius nie powinien już posiadać wyłomów w powierzchniach tarcz.
    • Naprawiono problem, który powodował że obrażenia fizyczne nie przenikały przez tarcze 890 Jump.

    Star Citizen 3.7 - 890 Jump

    • 890 Jump nie powinien już zużywać więcej paliwa niż planowano.
    • Gracze nie powinni już być w stanie generować UEC poprzez wykorzystanie błędu przy tankowaniu statków.
    • Statek Reliant powinien być w już stanie przewozić ładunek podręczny.
    • Wezwania Wsparcia pochodzące od NPC nie powinny już spamować interfejsu gracza.
    • Efekt odpalenia pocisków powinien już być odtwarzany poprawnie.
    • Trafienia z broni FPS w hangarze 890 Jump powinny już być poprawnie rejestrowane.

    Star Citizen - 890 Jump, ArcCorp, Area18

    • Menu opcji nie powinno się już blokować podczas włączania w dostosowywania postaci.
    • Statki podróżujące w okolicach Daymar podczas skoku spline z odległości od 2000 do 2500 metrów nie powinny już eksplodować.
    • Elementy interfejsu celowniczego oraz pocisków powinny być teraz poprawnie wyświetlane dla wszystkich pojazdów naziemnych.
       
    Znane Problemy:

    Star Citizen 3.7 - Caves, Jaskinie

    • Na powierzchni ciał planetarnych znajdują się niewidoczne skały mogące blokować zasoby wydobywalne w trybie FPS.
    • Wyświetlacze kiosków i terminali migają.

    Uwaga: może to wpływać negatywnie na osoby wrażliwe na migające ekrany.

    • Wynajem REC w Star Marine nie jest przetwarzany, ale nadal odejmuje REC.
    • Przechwytywania (Quantum Interdictions) mogą się zdarzać dwa razy z rzędu, czasem też bardzo blisko gracza pojawią się asteroidy.
    • Gdy znajdujesz się zbyt blisko członków grupy, podróże kwantowe mogą nie zadziałać.

    Obejście: Oddal się od drużny, następnie aktywuj podróż kwantową. Alternatywnie, w drużynie, rozgrzewajcie (Quantum Drive Spooling) i uruchamiajcie silniki kwantowe pojedynczo.

    Star Citizen - Banu Defender

    • Wybór celu podróży kwantowej wykonany po kalibracji nie zawsze jest aktualizowany.

    Obejście: Skieruj dziób statku poza obręb znacznika QT, a następnie ponownie namierz cel podróży.

    • HUD podróży kwantowej zniknie, jeśli podczas podróży kwantowej gracz opuści fotel pilota.
    • Działko Combine nie działa poprawnie w trybie dla wielu graczy.
    • Podróż kwantowa w Banu Defender nie zadziała, jeśli w fotelu drugiego pilota zasiada inny gracz.
    • Bardzo szerokie proporcje monitora powodują przesunięcia interfejsu ekwipunku i ikon Skyline.
    • Systemy przeciwrakietowe nie działają w sposób spójny.
    • Uszkodzenia spowodowane zniekształceniem (distortion damage) nie działają poprawnie.

    star-citizen-caves.jpg

    • Na liście w VMA statku mogą pojawiać się duplikaty komponentów systemu, które po wyposażeniu nie będą działać.
    • Na mapie Station Demien w Star Marine oznaczenia przeciwników mogą być czasem widoczne przez ściany.
    • Gracze mogą doświadczać niestabilności podczas przeładowywania i strzelania z broni w Star Marine.
    • Statki AI mogą utknąć na trasach i nie kontynuować podróży.
    • Wezwania Wsparcia NPC (Service Beacons) czasami wyświetlają niepoprawną odległość.
    • Próba podróży kwantowej do miejsc docelowych z orbity ArcCorp lub jego księżyców może spowodować zderzenie gracza z powierzchnią.
    • Uszkodzenia skrzydeł mogą powodować nadmierne obroty statków, aż do utraty kontroli.
    • Despawn statku po nielegalnym lądowaniu, gdy skrzynka z misji znajduje się na pokładzie, uniemożliwi progres zadania.

    Źródło: LINK


    Uff, trochę tego było : ). No ale stało się, nareszcie możemy grać w Star Citizen Alpha 3.7. Podobają Wam się wprowadzone nowości i poprawki?

    Do zobaczenia w przestrzeni!
    ~Commander Sarrivin

    • Like 1


    6 komentarzy


    Rekomendowane komentarze

    5 godzin temu, igorweber napisał:

    No zobaczymy jak wyjdzie z tym Mantisem

    To faktycznie zaczątek bardzo ciekawej mechaniki. Myślę że CIG może początkowo starać się testować i poszerzać możliwości interdykcji z wykorzystaniem aktualnych technologii. Choć w zasadzie, kolejne poważne upgrade'y technologiczne nie tak daleko. My z kolei będziemy obserwować i raportować jak zachowują się posiadacze RSI Mantis oraz ich ofiary.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza

    Ja miałem okazje już być wychwyconym przez Mantisa, ale nie z nad świetlnej mnie chwycił w pułapkę,  tylko podczas bitwy. Jacyś gracze piraci mnie dopadli i jeden z nich miał Mantisa bo jakiś dziwny rozbłysk tylko widziałem, i chyba go użył bo mój statek nie reagował na stery a silniki były jak by w zawieszeniu, mogłem strzelać ale bardzo wolno ale co z tego jeśli nie mogłem manewrować statkiem. W tym czasie jego koledzy mnie obskakiwali i trwało to jakieś chyba 30 sekund. Na szczęście odzyskałem panowanie nad statkiem za nim mi osłony padły, kolesi rozwaliłem ale tego Mantisa już nie widziałem i nie mam pojęcia co się z nim stało. Nie mogę potwierdzić czy to rzeczywiście było takie działanie jak podałeś wcześniej podczas naszej rozmowy, ale efekty by wskazywały na to. Jest jeszcze opcja że była to jakaś zawiecha gry, ale Mantis na pewno tam był.

    • Like 1

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    14 minut temu, igorweber napisał:

    Ja miałem okazje już być wychwyconym przez Mantisa, ale nie z nad świetlnej mnie chwycił w pułapkę,  tylko podczas bitwy. Jacyś gracze piraci mnie dopadli i jeden z nich miał Mantisa bo jakiś dziwny rozbłysk tylko widziałem, i chyba go użył bo mój statek nie reagował na stery a silniki były jak by w zawieszeniu, mogłem strzelać ale bardzo wolno ale co z tego jeśli nie mogłem manewrować statkiem. W tym czasie jego koledzy mnie obskakiwali i trwało to jakieś chyba 30 sekund. Na szczęście odzyskałem panowanie nad statkiem za nim mi osłony padły, kolesi rozwaliłem ale tego Mantisa już nie widziałem i nie mam pojęcia co się z nim stało. Nie mogę potwierdzić czy to rzeczywiście było takie działanie jak podałeś wcześniej podczas naszej rozmowy, ale efekty by wskazywały na to. Jest jeszcze opcja że była to jakaś zawiecha gry, ale Mantis na pewno tam był.

    Mogło to być połączenie wielu czynników, w tym przegrzanie się silnika lub wyczerpanie mocy w systemie zasilania, a Mantis mógł faktycznie dokonać interdykcji z Quantum Travel. Takie wyłączenie systemów statku jeśli już pochodzi z zewnątrz, dokonywane jest raczej przez statki posiadające EMP, jak Avenge Warlock, Sabre Raven czy ten nowy heavy fighter Sentinel. Dzieje się to wtedy z powodu wyładowania elektromagnetycznego skutkującego utratą mocy, ale by zadziałało taki statek musiałby znajdować się w bardzo bliskiej, kilkuset-metrowej odległości od Ciebie. Poza tym, Freelancer ma dość mocne tarcze, a to potrafi zmniejszyć skuteczność EMP.
    Będziemy obserwować to wszystko dalej. Brzmi ciekawie, ale istnieje szereg zagrożeń do zbalansowania i być może także bugów do naprawienia. Nikt na tym etapie nie wie jak będą tego używać gracze, więc jest to całkiem interesujące.

    2 minuty temu, igorweber napisał:

    Tylko czy jak Mantis jest w działaniu to osłony nie powinny mi również paść ??

    Nie, aż tak mocny to nie jest : ). Od tego są właśnie EMP. Mantis potrafi "jedynie" wyciągać inne statki z podróży kwantowej i uniemożliwiać im jej ponowne zainicjowanie. Ta druga opcja zadziała jednak tylko w promieniu 2 kilometrów od Mantisa. A ów statek RSI do najmocniejszych maszyn lekko mówiąc nie należy.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    Zrzeszenia założone przez graczy

    • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 18 gości (Zobacz pełną listę)

      Brak zarejestrowanych użytkowników online

    • Podobne transmisje

      • Przez Sarr
        Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
        Chris Wayne Schmitt
        12 listopada o 10:25
        Witajcie wszyscy,
        W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
        Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
        Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
        Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
        Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
        Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

        Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
        Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
        Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
        Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
        Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
        Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
        Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
        Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
        Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
        Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
        Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
        Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
        Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
        Źródło: LINK
      • Przez Sarr
        Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
        JakeAcappella-CIG
        11 października o 18:06
        Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
        Aktualizacje Kreatora Postaci
        Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
         
        Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
        W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
           
        Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
        Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
        Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
        Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
        Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
        Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
        Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
      • Przez Banson
        Wolność w pełnej krasie, w grze i w realu.
        Polish Voices of Freedom – nasza historia w systemie Stanton jest bardzo krótka. Właściwie to ją zaczynamy teraz. Pomóż nam zbudować coś fajnego w świecie Star Citizen’a.
        Polish Voices of Freedom – polski org powstały z potrzeby chwili, z potrzeby nieskrępowanej wolności w grze i w realu. W naszej organizacji nikt nic nie musi, niczego się od nikogo nie wymaga. Nie ma przymusu grania czy wyrabiania jakiejkolwiek normy. Szanujemy życie prywatne naszych członków. Propagujemy za to dobrą zabawę w kulturalnym gronie przyjaciół, koleżanek i kolegów. Dajemy nieskrępowaną wolność w zakresie role-play’owania. Dla nas liczy się dobre towarzystwo, frajda z grania i obcowania z projektem pod nazwą Star Citizen. No dobra…jest jedna rzecz, której wymagamy bezwzględnie i absolutnie…to miłość do Cesarzowej Rusałki. Zapraszamy na nasz discord PVOF który jest głównym miejscem naszych spotkań. Grywamy również w inne gry, toczymy dyskusje o wszystkim i o niczym. Wpadnij do nas i zbij pionę!
         
        Oficjalna strona orgu u Krzysztofa https://robertsspaceindustries.com/orgs/PVOF

      • Przez Banson
        Tym razem zapraszam do sprawdzenia 3 Cutlassów: Black'a, Red'a i Blue.
         
         
        https://youtu.be/SR2qPf_wl04?si=vCCeHnN5NLIx4Nrv
         
        Pozdro
        Obywatel Banson
      • Przez warchlus
        Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
        HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
        Pozdrowienia dla Wszystkich 
        Na koniec były fajerwerki :
         
         
         




    • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

    ×

    Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

    |