Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Star Citizen 3.5.1 dostępne już dla wszystkich! | Patch Notes po polsku

Star Citizen 3.5.1 - Patch Notes Aktualizacji LIVE.1524999

Aktualzacja Star Citizen 3.5.1 już na serwerach! RSI Launcher powinien teraz wskazywać: LIVE-1798586.
 
Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz dziwnych problemów graficznych lub crashy. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE.

Znane Problemy:
  • Assist Beacons (wezwania pomocy) NPC nie działają poprawnie, jeśli serwer pracuje już od dłuższego czasu.
  • Wylogowanie z łóżka nie działa na powierzchniach planet i może być niespójne gdzie indziej.
  • Statki AI i graczy mogą czasem drżeć lub wibrować.

Nowe Funkcjonalności

star-citizen-3-5-1-customization-300i.jpg

Ogólne

  • Dostosowywanie (customization feature) statków serii Origin Jumpworks 300.

star-citizen-351-customization-300i.jpg

Dostosowywanie odbywa się przez stronę internetową. Podczas kupowania nowego statku z włączonymi opcjami dostosowywania, na stronie sklepu pojawi się dodatkowy przycisk, który pozwoli graczowi spersonalizować swój statek tuż przed wykonaniem zakupu. Jeśli posiadasz już dostosowany statek, na ekranie „My hangar” pojawi się przycisk dostosowywania. W ramach tego wstępnego wdrożenia dla serii 300 będziesz mógł wybrać sobie kolor kadłuba, wykończenie kokpitu, jarzmo, fotel (model, materiał i wykończenie), pościel statkową, dekoracje (flair) oraz różne pakiety komponentów (silnik, coolery, broń itd.).

Statki i pozady

  • Własne modyfikacje wyposażenia statków (komponentów i broni) są teraz zapisywane permanentnie oraz przywracane podczas przywoływania statków poprzez terminal.

Aktualizacje Funkcjonalności

star-citizen-3-5-1-300i-olisar.jpg

Ogólne

  • Zaktualizowane przyciski menu (nowe wideo).

Wszechświat

  • Poprawki audio dla Echo-11.
  • Poprawki wizualne odbić szkła wokół Area18.
  • Zwiększono liczbę lokacji, w których można handlować nierafinowaną Altruciatoxin.
  • W sklepach galaktyki Stanton pojawił się szereg nowych komponentów statków (m.in. silniki, coolery, tarcze).

star-citizen-3-5-1-salvation-distortion-scattergun.jpg

  • Dodano nowe budynki, elementy oświetlenia i zaktualizowano LOD (poziomy szczegółów) dla Area18.
  • Postacie kobiece noszą teraz skrzynki nieco niżej, aby mogły coś widzieć.

Statki i Pojazdy

  • Polish audio statków 300i.
  • Zrewidowane zachowanie podczas lotu w serii 300.

Poprawki błędów

star-citizen-3-5-1-angeger-titan.jpg

  • Alarmy "Restricted Area" nie powinny już być odtwarzane bez końca.
  • Misje dostawcze nie powinny już być wycofywane.
  • Gracze nie powinni już sporadycznie pojawiać się w grze nim pojawi się grunt, powodując spadanie postaci.
  • Niektóre statki nie powinny już odradzać się w podłożu powodując ich uszkodzenie.
  • Naprawiono obszary wokół Area18, które miały zmienną grawitację.
  • Misje przechwytywania i niszczenia narkotyków nie powinny już kończyć się niepowodzeniem podczas wariantu niszczenia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że statki pojawiały się w innym miejscu niż wymienione na terminalu ASOP.
  • Naprawiono nieaktywne kioski w Outlecie Casaba w Area18.
  • Ulepszenia lotu statków AI w celem zmniejszenia wrażenia chybotania skrzydeł.
  • Misja Darneely dotycząca zestrzelonej satelity powinna już postępować prawidłowo.
  • Wieżyczki FPS AI nie powinny już odradzać się, jeśli jeden z graczy w grupie zginie podczas wykonywania powiązanej misji.
  • Naprawiono błąd w jednym z podziemnych obiektów w Lyrii, w którym brakowało kolizji podłoża.
  • Gracze nie powinni już być w stanie katapultować się z Hawka w Astro Armada.
  • Przełączanie płci w kreatorze postaci nie powinno już powodować sporadycznego niedopasowania odcieni skóry.
  • Wynajem w Arena Commander i Star Marine powinien już działać poprawnie.
  • Dodano brakujące efekty wystrzału pistoletów Coda.
  • Pociski powinny teraz konsekwentnie zadawać obrażenia.
  • Naprawiono niektóre problemy, które uniemożliwiały pokazywanie ładunku Altruciatoxin po zakupie.

star-citizen-avenger-titan.jpg

  • Zakupiony ładunek powinien teraz poprawnie pojawić się w ładowni statku Avenger Titan.
  • Naprawiono brakujące audio otoczenia w Lorville security / customs.
  • Naprawiono powtarzające się ponowne uruchamianie pętli skanowania podczas wyszukiwania.
  • Znacznik misji kradzieży skrytki (steal stash mission) nie powinien już znikać, jeśli użytkownik zginie podczas wykonywania drugiego celu.
  • W przypadku niektórych ustawień graficznych nie powinno być brakować cieni, co powodowało efekt „filmowego ziarna”.
  • Misja konserwacyjna Ruto (maintenence mission) powinna już być poprawnie aktualizowana.
  • Gracze nie powinni już otrzymywać ostrzeżeń UI „Near Restricted Area”, gdy nie znajdują się w pobliżu obszaru ograniczonego.
  • Szafki na dostawę w Riker Memorial Spaceport powinny teraz stale odradzać skrzynki.
  • Naprawiono znikanie okularów w barze G-Loc.
  • Gracze nie powinni już być w stanie ominąć kolizji systemu tranzytowego, aby wyjść z metra i chodzić po mieście.
  • Misje odzyskiwania czarnej skrzynki nie powinny już być wycofywane gdy gracz odlatuje ze skrzynką.

star-citizen-star-map.jpg

  • Pojazdy nie powinny już podskakiwać i odbijać się na podnośnikach statków.
  • Trafienia powinny teraz być teraz poprawnie rejestrowane, a PIP powinny już działać względnie dokładne.
  • 300i nie powinien już doświadczać zwiększonego przyspieszenia w pewnych stanach uszkodzenia.
  • Gracze nie powinni już wpadać w Lorville między peron a wagon metra, otrzymując obrażenia lub przewracając się.
  • Drzwi w Caterpillarze powinny być teraz prawidłowo blokowane.
  • Kupowanie towarów w placówcach handlowych powinno teraz aktualizować ładowność statku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego złoża pojawiały się gdy gracz znajdował się podczas skanowania w odległości mniejszej niż 1000 metrów od nich.
  • Zniszczone statki są teraz "tylko do odczytku" (read-only) w VMA, wliczając w to hangar, co uniemożliwia im przejście w niewłaściwy stan.
  • Pasażerowie cudzych statków powinni teraz, po przybyciu na nową stację, poprawnie się w niej odradzać.

Techniczne 

  • Naprawiono 3 awarie (crashe) klienta.
  • Naprawiono 3 awarie serwera.

Podsumowanie

Z perspektywy rozwoju gry najważniejszą nowością jest niewąpliwie zarzewie systemu dostosowywania statków. Dla CIG będzie to oczywiście maszynka do robienia pieniędzy, niemniej systemy dostosowywania statków są potrzebne i dobrze że ruszyły nad nimi prace. Nas dziś zapewne najbardziej interesuje czy taka kustomizacja nie zachwieje równowagą gry. Mimo wszystko, póki co zagrożenie wydaje się marginalne z uwagi na fakt, że paczki poczatkowe są bardzo drogie i nie zawsze byłyby "wymarzonym" zestawem komponentów. Przy czym możliwości ich dalszego dostosowywania, przed wejściem do gry i użyciem zarobionych w niej kredytów, po prostu nie ma. Podobny system działa od dawna we Elite: Dangerous stajni Frontier Developments, jednak tam za prawdziwie pieniądze nie można zakupić ani statku ani początkowego profilu komponentów.

Na zdrowy rozsądek, wspomniane podzespoły są w grze na tyle tanie i łatwe do zdobycia, że kupowanie ich za dolary wydaje się kompletnie bez sensu. A jednak mimo wszystko ktoś będzie za nie płacił. Jeśli więc podobna logika zostanie zachowana, być może owe pay-for-components nie stanie się dla graczy decydujących się inwestować swój czas zamiast pieniądzy żadnym ograniczeniem.

Kolejna i zmieniająca całe doświadczenie poprawka to pełen zapis zakupionych czy wymienionych w grze komponentów. Dzięki niej, jeśli tylko mamy ubezpieczenie, za każdym razem nasz statek odrodzi się z takim zestawem wyposażenia jakie mu dobraliśmy. W walce czy w razie crashu możemy więc już stracić jedynie cargo.

Celność i zachowanie PIP na HUDzie faktycznie zostało poprawiowne. Dzięki temu walki stają się nieco przyjemniejsze i mniej frustrujące. Statki AI nadal drżą, przeskakują i zachowują się czasem dziwnie, ale robi się tych NPC coraz więcej, a ich piloci wydają się coraz celniejsi.

Nowe przedmioty w sklepach zawsze mile widziane. Prezentują się ciekawie. Przyda się także możliwość podwiezienia graczy na daną stację po to by mogli się na niej później odrodzić. Można też odnieść wrażenie, że lekkiej kalibracji został poddany nowy model lotu. Przynajmniej w przypadku niektórych statków ma się odczunie naturalniejszej kontroli, zwłaszcza przy małych prędkościach - np. podczas lądowania, choć bugi są nadal częste. Dźwięki silników zdecydowanie zostały poprawione, nie ma już tak częstych, irytujących uderzeń przyspieszenia przy każdej akceleracji.

Co do świata zaś, według naszych obserwacji gdzieniegdzie wzrosła wydajność - w Grimhex na RTX 2080 nawet o 10-20fps. ArcCorp zaś faktycznie wygląda coraz lepiej. Szkoda tylko że nadal w okolicy planety praktycznie nie ma co robić (poza misjami delivery). Pozstaje liczyć, że CIG doda więcej ciekawych misji. Ta od Tecii Pacheco zapowiadała się interesująco, nie wiemy jednak jeszcze czy w ogóle znów działa. Trzeba nam jednak tak czy inaczej znacznie więcej różnorodnych zadań i ciekawych time-sinków dla społeczności.

Jeśli i wy macie jakieś przemyślania związane z Aktulizacją Star Citizen 3.5.1, piszcie koniecznie w komentarzach.

Źródło: LINK

Do zobaczenia w Star Citizen!

~ Commander Sarrivin



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 15 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




    • Przez ThomshowF
      Mam kilka pytań. Bo czytałem o tych ubezpieczeniach ale dalej nie kumam.
      1. Jeśli mam statek kupiony z 3 miesięcznym to odliczanie już się zaczęło czy dopiero gdy gra zostanie ukończona? 
      B) Jeśli się zaczęło to co update się restartuje?
      2. Jeśli wchodzi update to statek który kupiłem wraz z grą zostaje?
      3. Darmowy freelancer, który dostałem muszę go ubezpieczyć, czy już ma ubezpieczenie? 
      4. Gdzie kupuje się ubezpieczenia?
      5. Jak sprawdzić ubezpieczenie?
      (Jeśli dostanę linki by coś poczytać z chęcią, ale proszę też o wyrozumiałość i odpowiedź bo przegrzebałem sporo stron i forum (również Eng)
    • Przez DamianArbuz🍉
      Caterpillar w obecnej postaci znajdującej się in game (wesja 3.5) nie jest jeszcze ukończony w 100%
      Windy boczne nie mają jeszcze możliwości zejść do poziomu podłoża.
      Jest to w planach co widzimy w broszurze Caterpillara:



      Niestety sprawdzaliśmy w grze i dobrze gdyby windy były szersze niż w projekcie.
      Dzięki temu będzie można wygodniej ładować do caterpillara większe kontenery.
      Być może na taką windę wjadą wtedy również jakieś pojazdy.

      Wbrew pozorom nawet na tym etapie stosunkowo niewielkim kosztem ingerencji w model można to osiągnąć
      Moja propozycja to:

      Jak na załączonym obrazku.
      Cała boczna ścianka Caterpillara dzieli się na dwie części: 1/3 otwiera się do góry i robi daszek a 2/3 pełnią funkcję windy.
      Zieloną część proponuję dołączyć do windy zjeżdżającej na dół.
      Dzięki temu obszar windy zwiększyłby się o jakieś 30%
      Co prawda pozbywamy się osłony przed deszczem  podczas załadunku ale fani DRAKE nie są mięczakami i deszcz im nie straszny 😄

      Progamiści i tak muszą dorobić animacje. Niestety troszkę trzebaby przerobić model caterpillara (usunąć siłowniki górne, dodać jakieś zawiasy na bocznej ścianie) ale myślę że jest to do zrobienia.

      Chciałbym poznać wasze zdanie ale już teraz wiem że chyba poruszę ten temat na spectrum 😉
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|