Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Zagraj w Star Citizen za free! Darmowy tydzień: 1-8 maj!

Graj w Star Citizen za free przez cały tydzień!

star-citizen-area18-arccorp-2.png

Wracamy ze świetną wiadomością dla wszystkich zainteresowanych przetestowaniem Star Citizen:
Od dzisiaj, środy 1-go maja 2019 aż do środy 8-go maja 2019 pobierzecie Star Citizen za i pogracie całkowicie za darmo.
Żadnych haczyków, wystarczy założyć konto, pobrać grę i grać.

Pełna instalacja tego next-genowego symulatora życia w futurystycznym wszechświecie zajmuje około 48gb, tak więc zarezerwujcie sobie odpowiednią iilość miejsca na dysku, najlepiej SSD lub zbliżonej prędkości. Wymagania sprzętowe możecie sprawdzić podczas pobierania Launchera RSI.
Warto też rzucić okiem na dane telemetryczne dotyczące spodziewanej wydajności w FPS, które zbierane są od samych graczy przez CIG na bieżąco.

WAŻNE: Podczas zakładania nowego konta warto wpisać Kod Referral innego gracza. Tym sposobem otrzymacie dodatkowe 5000 kredytów UEC, które początkowo naprawdę czynią różnicę. Kody Referral Hubowiczów możecie znaleźć tutaj: Kody Referral Pilotów
Pamiętajcie też by po rejestracji w powyższym wątku dopisać także swój własny Kod Referral, który odczytacie na stronie RSI: Osobisty Kod Referral

Zachęcamy do przejrzenia poradnika opisującego proces zakładania konta. W przypadku darmowego tygodnia wystarczy pominąć zakup Startera: Jak zacząć grać w Star Citizen

UWAGA: Nie podano konkretnych godzin rozpoczęcia wydarzenia, dlatego sugerujemy uzbroić się w cierpliwość. Strefa czasowa stosowana przez CIG/RSI cofnięta jest względem polskiej o ok. 6-8 godzin, może też nastąpić jakieś nadprogramowe opóźnienie. CIG zaskoczyło tym razem wszystkich, stąd wiemy jedynie, iż bramy darmowego dostępu zostaną otwarte jeszcze dziś. Gracze proszeni są o sprawdzanie informacji na stronie głównej Star Citizen rankiem czasu USA: LINK

Aktualizacja: Wydarzenie już otwarte!
Aby wziąć udział w Star Citizen Alpha 3.5 Free-Fly, po ukończeniu rejestracji konta należy użyć kodu: GETINTOTHEVERSE
Link do strony pobierania klienta: Kliknij Tutaj

Star Citizen 21.04.2019 03_09_33.png

Cóż więcej. Jeśli nigdy wcześniej nie widzieliście Star Citizen, bądźcie gotowi na delikatny opad szczęki. Zwłaszcza jeśli uda się wam dolececieć do Lorville na planecie Hurston czy Area18 na ArcCorp, która została dodana w najnowszej aktualizacji.
Pamiętajcie jednak, że to nadal wersja alpha. Można więc spodziewać się różnego rodzaju bugów, a nawet crashy i innych usterek. Star Citizen to wciąż plac budowy, niejako jest to też operacja na żywym organizmie, co naturalnie owocuje masą zaskakujących usterek i niestabilności.

Świetne statki gotowe do testów!

star-citizen-area18-arccorp-cutlass-black-1.pngstar-citizen-area18-arccorp-cutlass-black-2.pngstar-citizen-area18-arccorp-cutlass-black-3.png

Tym razem przez cały tydzień otrzymamy możliwość latania za darmo następującymi statkami:

  • Anvil Arrow
  • MISC Prospector
  • Drake Cutlass Black
  • Aegis Avenger Titan
  • Drake Dragonfly

Jeśli nie wiecie co to za wehikuły, powiemy tylko, że każdy z nich wart jest uwagi. To jedne z najpopularniejszych i najważniejszych obecnie statków dolnej i średniej półki, którymi powinniście się zainteresować. Dla początkujących będą to modele w klasie do której zapewne warto byłoby zmierzać upgrade'ując statki startowe lub rozbudowując swoją flotę. W dziale poniżej znajdziecie ich krótkie charakterystki - nazwy statków oznaczone kolorem zielonym.

Oficjalna notka prasowa od Cloud Imperium Games

Star Citizen 21.04.2019 03_03_45.png

"Aby uczcić wprowadzenie do Star Citizen planety-miasta ArcCorp, Cloud Imperium Games pozwoli każdemu graczowi bezpłatnie pobrać i zagrać w Star Citizen Alpha 3.5. Planeta, po raz pierwszy przedstawiona na CitizenCon 2017, to ogromne ciało niebieskie prawie w całości zabudowane przez człowieka. Gracze w ArcCorp podróżować będą po tętniących życiem skwerkach i oświetlonych neonami alejach Area18 (głównej strefy lądowania), odkrywać lokalny miejski folklor, spotykać różnorodnych mieszkańców oraz znajdować nowe sposoby zarobiania kredytów UEC.

Świętowanie wraz z Cloud Imperium Games rozpocznie się wydarzeniem „Free Fly”. W nim otrzymacie do dyspozycji pięć statków, które ożywią wasze doświadczenie ze Star Citizen. Podczas wydarzenia każdy mógł będzie dołączyć do Star Citizen Persistent Universe aby spróbować swych sił w ponad 30 rodzajach misji, zwiedzić10 księżyców, zatrzymać się na jednym z wielu „przystanków kosmicznych” (Rest Stops) oraz znacznie więcej. Gracze mogą pobrać Star Citizen za darmo tutaj.

Star Citizen 21.04.2019 04_38_18_2.png

Star Citizen Alpha 3.5 zawiera wiele nowych funkcji, w tym:

Grywalne postacie kobiece - nareszcie Star Citizen dodaje grywalne postacie kobiece. Wdrożenie postaci kobiet oznaczało przebudowanie prawie każdego interaktywnego obiektu w grze, tak by przygotować je do użycia z dodatkowym modelem gracza. Od siadania na fotelach do przenoszenia przedmiotów, strzelania i pilotowania.

ArcCorp - rozległa planeta pokryta przestrzenią miejską, ArcCorp oferuje nową Strefę Lądowania Area 18, w której gracze znajdą oświetlone neonami miasto pełne życia.

Nowy model lotu - zupełnie nowy system symulacji lotu w grze, mający zastosowanie we wszystkich statkach w Star Citizen, obejmujący całkowity redesign doświadczenia lotu i odzwierciedlający grawitację atmosferycznych ciał niebieskich. Ów nowy model lotu jest również stosowany do wszystkich statków sterowanych w Star Citizen przez sztuczną inteligencję (AI).

Technologia CIG Character Customization - zaktualizowany system tworzenia postaci gracza w Persistent Universe, który zawiera nową technologię, umożliwiającą graczom wybór spośród maksymalnie trzech wzorców źródłowych i połączenie ich różnych cech twarzy w jedną dostosowaną postać. Zastępuje on poprzednie 100+ permutacji postaci Star Citizen niemal nieskończoną pulą możliwości, która stosowana jest zarówno wobec postaci gracza jak i NPC. Wszystkie dostosowania są dostępne zarówno dla mężczyzn, jak i nowych modeli kobiet.

Ulepszenia FoIP + VoIP - najnowsza technologia strumieniowania obrazu, która pozwala graczom uczestniczyć w rozmowach wideo bez względu na to jak daleko od siebie znajdują się w Persistent Universe. Wcześniej, gdy transmisje obsługiwane były „przesyłaniem strumieniowym” z klientów serwera, oddaleni od siebie gracze nie byli kwalifikowani jako cele dla połączenia. Ta aktualizacja umożliwia im dzwonienie do każdego innego gracza Star Citizen Persistent Universe za pośrednictwem technologii, która przygotowuje połączenie i strumieniuje dane do klienta po drugiej stronie jako transmisję wideo.

Nowy Środowiskowy Bounty Hunting AI - Łowcy nagród AI będą teraz atakować graczy za których głowy wyznaczono nagrody, a Siły Bezpieczeństwa AI atakować będą postacie z wysokim współczynnikiem wykroczeń (Crime Rating).

Każdy gracz Star Citizen w okresie 1-8 maja otrzyma dostęp do pięciu następujących statków:

star-citizen-area18-arccorp-cutlass-black-4.pngStar Citizen - ArcCorp Area 18, Cutlass Black. LądowanieStar Citizen - ArcCorp Area 18, Cutlass Black. Lądowanie

Anvil Arrow - ultra aerodynamiczny, niskoprofilowy i posiadający najbardziej zaawansowaną technologię thrusterów sterujących, Anvil Arrow błyszczy w nowym modelu lotu atmosferycznego Alpha 3.5. Arrow jest najzwinniejszym statkiem w swojej klasie i radzi sobie w walkach typu „knock-down-drag-out” dzięki swoim poczwórnym wyrzutniom rakiet i pełnemu zestawowi środków obrony przed pociskami.

MISC Prospector - wyposażony w laser górniczy, Prospector jest w Star Citizen podstawowym statkiem wydobywczym.

Drake Cutlass Black - ten statek oferuje prawdziwą siłę ognia dzięki przednim działkom pilota, jak i obsługiwanej przez członka załogi wieżyczce. Jest to wielozałogowy transporter, który zdolny jest sprawnie obronić wieziony ładudek. Zaliczany do najpopularniejszych statków zarówno wśród nowych, jak i powracających graczy.

Aegis Avenger Titan - jeden z naszych statków przewoźniczych, Titan to wersja Avengera specjalnie przystosowana do transportu lekkich ładunków towarowych po całym wszechświecie.

Drake Dragonfly - dwumiejscowy poduszkowiec, Dragonfly wyposażony jest w działko laserowe. Jeden z najlepszych sposobów nawigacji na powierzchniach planet w Star Citizen. Dragonfly można z powodzeniem zmieścić w ładowniah dwóch wspomnianych wyżej statków, dając graczom możliwości szybkiej podróży tuż po lądowaniu."

Źródła: LINK | LINK

 Star Citizen Hub PL - w pełni neutralny, Polski Hub Star Citizen

Star Citizen 21.04.2019 05_00_58_2.png

Star Citizen Hub PL to neutralne, niezależne od organizacji miejsce spotkań, handlu, treningu i wymiany doświadczeń między pilotami Star Citizen!

Kadra Huba nie jest związana z żadną organizacją, gwarantując przyjazną pomoc i wsparcie każdemu pilotowi, bez względu jego na zawód, pochodzenie, stosunek wobec prawa czy przynależność organizacyjną.

Niezależnie czy jesteś początkującym pilotem, osobą dopiero zainteresowaną Star Citizen czy starym weteranem Aeon Club, jesteśmy tu dla ciebie. Jeśli w obrębie Huba zgadzasz się zaniechać agresji i respektować innych pilotów, oferujemy ci u nas ochronę, trening, udział w Hubowych wydarzeniach, porady i bezpieczną przystań.

Czekamy na wszelkie wasze pytania i służymy pomocą. Będziemy zapewniali wam coraz więcej przydatnych treści, wydarzeń i relacji z życia społeczności tak naszej, jak i międzynarodowej. Zachęcamy do aktywności, tworzenia oraz dołączania do klubów, takich jak Cech Łowców Głów, Niezależny Związek Górników, klub fanów statków typu Aurora, pasjonatów firmy Drake, Bywalców Grimhex, Szmuglerów i innych.

Zapraszamy do rejestracji, zamieszczania screenów, pytań, poradników, handlu i wymiany doświadczeń!
Waszą aktywność będziemy wspierać i promować na rozmaite sposoby.
Warto na wstępnie przywitać się w tym dziale: LINK

  • Like 1


8 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Wszystko fajnie, ale jestem  świeży - chciałem przetestować - i po rejestracji wyskakują mi pliki do ściągnięcia wraz z podaniem kwoty do zapłaty. Jak zatem jest z tą darmową, testową wersją?

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Neuron napisał:

Wszystko fajnie, ale jestem  świeży - chciałem przetestować - i po rejestracji wyskakują mi pliki do ściągnięcia wraz z podaniem kwoty do zapłaty. Jak zatem jest z tą darmową, testową wersją?

Witaj @Neuron. Musimy jeszcze poczekać. Czas USA przesunięty jest o 8 godzin wstecz względem czasu polskiego, a konkretne godziny rozpoczęcia eventu nie zostały podane. Sami spodziewaliśmy się, że bramy zostaną otwarte nad ranem, jednak faktycznie nadal czekamy. Trzeba będzie zaglądać na stronę RSI oraz ewentualnie też tutaj: https://cloudimperiumgames.com/blog/events/star-citizen-announces-alpha-3-5-free-fly-beginning-wednesday-may-1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

ok! W takim razie proponowałbym niewielką edycję zawartej w poście informacji... 😉

  • Thanks 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Neuron napisał:

ok! W takim razie proponowałbym niewielką edycję zawartej w poście informacji... 😉

Słuszna uwaga, właśnie edytujemy 🙂.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Sarr napisał:

Słuszna uwaga, właśnie edytujemy 🙂.

W Nowym Jorku jakaś szósta rano dopiero... ciekawe, kiedy otworzą.
Plus zastanawiam się, jak to będzie z ludźmi takimi jak ja, którzy zarejestrowali się przed czasem oficjalnego otwarcia owych darmowych bram... i czekają na darmowe ściągnięcie pakietu. Czy liczy się data rejestracji, nie podpadająca jeszcze pod darmowy okres czy też liczy się data ściągnięcia pakietu... cóż, niebawem się przekonam 😛

 

  • Like 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Neuron napisał:

W Nowym Jorku jakaś szósta rano dopiero... ciekawe, kiedy otworzą.
Plus zastanawiam się, jak to będzie z ludźmi takimi jak ja, którzy zarejestrowali się przed czasem oficjalnego otwarcia owych darmowych bram... i czekają na darmowe ściągnięcie pakietu. Czy liczy się data rejestracji, nie podpadająca jeszcze pod darmowy okres czy też liczy się data ściągnięcia pakietu... cóż, niebawem się przekonam 😛

 

Tak, niestety czas mocno przesunięty. Co do kont, nie spodziewamy się takich problemów, wszystkie powinny otrzymać dostęp do gry. Jednak owszem, sprawdzimy jak zdecyduje CIG.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Kochani - tak przy okazji - dajcie znać, kiedy będzie już dostępne - bo i majówka ma swoje prawa 😛

  • Like 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 40 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez Commander Aeon
      Jak wspomnieliśmy na fb, zbieramy od Was kody Referral : ).
      Kod Refferal można użyć w grze tylko raz, przy zakładaniu konta na stronie https://robertsspaceindustries.com/. Dzięki temu gracz, który wpisał taki kod otrzymuje bonusowe 5000 aUEC na start w Star Citizen, co w "trudnych początkach" okazuje się bardzo pomocne. Dlatego nie przegapcie tego kroku podczas zakładania konta!
      Osoba której kodu użyjecie otrzymuje zaś punkty składające się na drabinkę osiągnięć, którą znajdziemy tutaj: https://robertsspaceindustries.com/account/referral-program
      W  Star Citizen Hub Polska działa już Automatyczny Rotator Referral Codes!
      Nasz Rotator to zaawansowany, w pełni zautomatyzowany program, który zwiększa szanse na wylosowanie Kodu Referral dla osób, które wykazują się większą aktywnością w Polskim Hubie poprzez Discord (na kanałach Text i Voice), lub piszą posty na forum (jeszcze większy bonus).
      Dodatkowe punkty możemy otrzymać za treściwy i przydatny post, wyróżniony emotką 🎖️ przez Administrację Huba.
      Wszystkie Bonusy do szansy wylosowania Referral Codes rozpatrywane są w 30-dniowych okresach .
      Uwaga: przesiadywanie na kanale 🚾AFK, na który jesteśmy przenoszeni po 15-minutowej nieaktywności, nie wlicza się do tej premii.
      Instrukcja:
      Przydzielanie Bonusów za aktywność zapewnia synchronizacja Loginu na Forum / nick Handle z profilu z Twoim Username na Discord.
      TL;DR: Ustaw identyczną nazwę na Discord z Loginem na tym Forum lub nickiem Handle w SC, uzupełnij swój profil na Forum o nick Handle i wpisz swój Referral Code w tym wątku. Po następnym losowaniu (gdy dołączy do Discord kolejna osoba) będziesz zsynchronizowany.
      Szczegóły:
      By wpisać się do puli naszego Automatycznego Rotatora wystarczy dodać swój Referral Code w niniejszym wątku, umieszczając post zawierający ów kod. Nie musisz wpisywać do posta nick Handle. Zerknij jak robi to większość osób.
      Ważne: Twoja nazwa konta (Login) na tym Forum (lub Nick Handle w Twoim profilu forowym) powinien być identyczny jak Twój nick Handle w Star Citizen. Abyśmy mogli dodawać Bonusy do szansy wylosowania, któraś z tych nazw musi być także identyczna z kontem (username) na Discord.
      Po dołączeniu do naszego Discord nowego Użytkownika Twoje konto na forum zostanie zsynchronizowane z Twoim Discord Id (numerycznym), będziesz więc mógł dowolnie zmieniać nazwę na Discord.
      W niedalekiej przyszłości dodamy możliwość manualnej synchronizacji nicków z Discord i Forum poprzez komendę naszego Bota (Hub ᵐᵒᵇᶦᵍˡᵃˢᴅʀᴏɪᴅ).
        Alternatywnie, istnieje możliwość dodania więcej niż jednego Kodu Referral w tym samym poście. W takim przypadku należy umieścić nick Handle połączony z kontem na forum jako pierwszy, następnie dowolne nick Handle z Kodem Referral w kolejnych linijkach. Pierwszy Handle powinien mieć identyczną nazwę użytkownika jak nazwa konta na Forum (Login) lub nick z Discord. Wszystkie wpisy muszą zaś przestrzegać poniższego szablonu (Handle oraz po dwukropku ref code, dla każdego z kont SC w oddzielnej linijce):
      @NickHandleONazwieKontaForumLubDiscord: STAR-XXXX-XXXX
      @NickHandleKonta2: STAR-XXXX-XXXX (niezsynchronizowany z kontem Discord nie otrzyma bonusów)
      PRZYKŁAD SZABLONU
      Sugerujemy jednak użycie metody nr1- jedno konto na Forum/Discord = jeden Nick Handle w Star Citizen, co zapewni synchronizację. Prócz wpisu w tym wątku, dobrze gdy wpiszecie swój kod we własnym profilu, a będzie widoczny jak tutaj:

      My podczas promocji naszych stron będziemy umieszczać w nich link do losowego generatora, tak by każdy z Was miał szansę pozyskać w ten sposób Referrali.
      Kody Referral naszych discordowych Instruktorów:
      1. Lider Instruktorów @Sweetie99: STAR-RZLJ-64CK
      2. Oficer Instruktor @Arcadius: STAR-NRV7-GTXG
      3. Oficer Instruktor @BlackySensei: STAR-TCFH-4YKH (na przerwie - ale odpisuje na PW)
      4. Oficer Instruktor @Fosforos: STAR-JJNV-TQMV
      5. Oficer Instruktor @Rawnock: STAR-5F96-XPRV

      Opiekun działu Issue Council @MatrixSTR: STAR-XVPM-KV6V
      Kod Referral założyciela Huba i zwierzchnika Instruktorów (@Sarr) : "refki przeznaczcie innym" 🙂.
      Dzięki za wybór Referral Codes polskich graczy i szczęścia przy losowaniu w Automatycznym Rotatorze naszego Droida!
      SKOK DO NAJNOWSZEJ STRONY WĄTKU: KLIKNIJ TUTAJ
      UPDATE 13.09.2022: Losowy rotator Referral Code już działa! Star Citizen Hub 2.0 w przygotowaniu.
    • Przez maksikzapierdalaka
      Szanowni Piloci, Obywatele i Wszystkie Istoty Porozsiewane w Galaktyce 
      Z przyjemnością pragniemy Was zaprosić do wstapienia w szeregi PMC AOD. Jesteśmy zespołem doświadczonych najemnikow których interesuje zarobek i profesjonalizm
      Nasza reputacja opiera się na nieustannym doskonaleniu umiejętności oraz solidnej współpracy. W naszym oddziale ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale także profesjonalizm i skrupulatność w działaniu. Bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet.
      Dołączając do naszego oddziału, otrzymacie dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz wsparcia zespołu, który doskonale rozumie specyfikę najemnika. Razem tworzymy solidną i zgrana jednostkę, gotową sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.
      Wymogi Dolączenia do PMC
      Doświadczenie w Najemnictwie:  Oczekujemy od potencjalnych członków posiadania solidnego doświadczenia w polowaniach. Udokumentowane sukcesy w tropieniu i schwytaniu celów będą dodatkowym atutem.
      Zdolności Pilotażowe: Wymagamy wysokich umiejętności pilotażowych i zaznajomienia się z różnymi typami statków kosmicznych. Sprawność w manewrach oraz umiejętność skutecznego korzystania z dostępnych technologii bojowych są kluczowe.
      Profesjonalizm: Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dlatego oczekujemy, że nasi członkowie będą zachowywać się w sposób godny reprezentanta Death Angelsa. Poszanowanie zasad etyki oraz dyskrecja są fundamentalnymi wartościami w naszym środowisku.
      Sprzęt: Posiadanie własnego, odpowiednio wyposażonego statku kosmicznego do celów pracy jest koniecznością. Oczekujemy, że każdy pilot będzie dbał o utrzymanie swojego sprzętu w doskonałej kondycji.
      Zespół: Umiejętność efektywnej współpracy z innymi członkami zespołu jest kluczowa dla naszego sukcesu. Poszukujemy osób gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie wspierających kolegów w trakcie misji.
      Aktywność: Oczekujemy, że nasi członkowie będą aktywni w grze i zaangażowani w życie korporacyjne. Regularna uczestnictwo w planowanych operacjach i misjach jest istotne dla rozwoju naszego zespołu
      Dołączcie do i zostańcie częścią zespołu, który nieustannie podnosi poprzeczkę skuteczności w tropieniu i schwytaniu wszystkich celi
      Wspólnie osiągniemy nieosiągalne cele!
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/A0D

  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|