Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Star Citizen Patch 3.5 już LIVE - Patch Notes po polsku!

Star Citizen Patch 3.5 już LIVE na serwerach oficjalnych!

Star Citzien 3.5 - Patch Notes. Female Character / Postać Kobieca

Panie i Panowie Piloci, mamy dobre wieści! Po kilkutygodniowej walce z rozmaitymi bugami oraz wszechstronnych testach na Public Test Universe (PTU), w których udział braliśmy i my, Cloud Imperium Games postanowiło sprawić nam dziś niespodziankę. Ci z Was którzy stale trzymają rękę na pulsie zapewne zwiedzają już nową planetę ArcCorp od kilku ładnych godzin. My musieliśmy przygotować jeszcze nasze podsystemy, ale oto i jesteśmy z rozpiską nowości w aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5 - w całości po polsku!

Star Citizen Patch 3.5.0 - Patch Notes

Star Citzien 3.5 - Patch Notes

Alpha Patch 3.5.0 już na serwerach live! Klient RSI (launcher) powinien teraz wyświetlać wersję: LIVE-1460999.
 
Po aktualizacji zdecydowanie zalecamy usunięcie folderu USER dla Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczacie dziwnych problemów graficznych lub crashy. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE.
Dodatkowo, z uwagi na całkowitą przebudowę klawiszologii oraz przebudowaną symulację lotu (New Flight Model), sugerujemy stworzenie przypisań klawiszy od nowa.

WAŻNE: Zanim rozpoczniesz ściąganie poprawki, upewnij się, że twój launcher zaktualizował się do wersji 1.1.1.
 
Star Citzien 3.5 - ArcCorp, planeta. Area 18.

Główne Znane Problemy:
  • Po wyjściu z menu opcji na ekranie tworzenia postaci opcje pozostaną widoczne, uniemożliwiając dostosowywanie. Obejście Problemu: Naciśnij „ESC”, aby wrócić do dostosowywania.
  • Gdy wyjdziesz z gry z otwartym mobiGlas, po powrocie do gry ujrzysz rozmyty obraz. O/P: Przed wyjściem zamykaj mobiGlas.
  • Skrzynki dostawcze mogą spadać przez podłogę niektórych statków.
  • Statki nie zostawiają ładunku po zniszczeniu.
  • Brakuje hologramu Ruto.
  • Misja wstępna Ruto czasami się nie uda.
  • Niektóre laboratoria Area18 nie mają ciśnienia atmosferycznego.
  • Statki mogą przekroczyć swoje ograniczenia prędkości, obracając się lekko podczas przyspieszania.
  • Pociski / znaczniki broni mogą czasem znacznie chybić wobec punktu w który celujesz.
  • Przymierzanie ubrań w Casaba może czasami spowodować utratę części pancerza.
  • Śmierć przy otwartym czacie może spowodować, że gracz nie będzie mógł prawidłowo się odrodzić. O/P: Uruchom ponownie klienta.
  • Wylogowanie ze statku na łóżku może być czasem zawodne lub niespójne.
  • Składane (stowed) przedmioty mogą czasami przyczepiać się do nóg graczy.
  • Przełączanie na zewnętrzną kamerę z fotela pilota i z powrotem resetuje HUD i czat.

Nowe Funkcjonalności

Star Citzien 3.5 - Tworzenie postaci DNA. Character Customization.

Główne
  • Dodano system dostosowywania twarzy DNA.
Tworzenie postaci wykorzystuje teraz system dostosowywania twarzy DNA. Początkowo wybierasz płeć, a następnie jedną z zestawu aktualnie dostępnych postaci aby dostosować mieszankę ich rysów twarzy. System zawiera tryb „Prosty” i „Zaawansowany”, które umożliwiają wybór preferowanego poziomu złożoności. Dodatkowo, opcja„Eidonomy” zapewnia możliwość dobrania indywidualnych cech, takich jak kolor oczu i włosów, kolor skóry itd.
  • Dodano grywalne postacie kobiece.
  • Nowe ustawienie audio: „słuchawki” (headphones) w menu Audio.
 
Star Citzien 3.5 - ArcCorp, planeta - miasto.
 
Wszechświat
  • Lokalizacje planetarne: planeta ArcCorp i jej księżyce Lyria i Wala.
Na tle innych planet w systemie Stanton, planeta ArcCorp wyróżnia się tym, że jest prawie w całkowicie zabudowana. Niemal każdy kilometr kwadratowy planety przeznaczono na budynki mieszkalne, użytek komercyjny, zakłady przemysłowe i ogromne magazyny. W związku z tym, w ramach ochrony, istnieje ścisła, nisko-poziomowa strefa zakazu lotów (no-fly zone). Jednakże wielu biznesmanów decyduje się na budowę wieżowców wyższych niż wspomniana strefa, aby zaoferować możliwość lądowania. ArcCorp posiada dwa księżyce: Lyria, lodowaty księżyc usiany kriogejzerami i kriogenicznymi wulkanami oraz Wala, księżyc o niskiej gęstości, wyróżniający się dużymi połaciami przebijających na powierzchnię kryształów.
 
Star Citzien 3.5 - ArcCorp, Area 18 Landing Zone. No-Fly Zone.
 
  • Główna strefa lądownicza: Strefa 18 (Area 18).
Area18 jest jedną z niewielu stref lądowania wyznaczonych przez ArcCorp dla ruchu międzyplanetarnego i jednym z głównych portów handlowych w okolicy. Jeśli podróżni nie poczują się przytłoczeni gorączkowymi widokami i hałaśliwością tego obszaru, odnajdą różnorodne towary zaufanych marek oraz unikatowych lokalnych dostawców. Aby zapewnić planecie oraz jej otoczeniu bezpieczeństwo i otwartość dla biznesu, ArcCorp zawarł umowę z grupą PMC „BlacJac Security”.
 
Star Citzien 3.5 - Tecia Pacheco
 
  • Dodano nowego dostawcę misji: Tecia „Twitch” Pacheco.
Twitch początkowo była żołnierzem, jednak po zakończeniu służby stała się freelancerem pracującym dla służb bezpieczeństwa. Wszystko wydawało się zmierzać w dobrym kierunku, aż podczas w pracy dla BlacJac Securities w wyniku odniesionych ran uległa uszkodzeniu połączeń nerwowych. Wtedy to BlacJac bezceremonialnie ją zwolnili. Wtedy to, pozostawiona bez pracy i z bardzo wyspecjalizowanym zestawem umiejętności, z którego nie mogła korzystać, wykonała zwrot w stronę elementu kryminalnego, na który wcześniej polowała. Ostatnimi czasy Tecia czai się w miejskich zaułkach megamiasta Area 18, zawierając umowy i przedstawiając sobie ludzi, lub, jak to nazywa „ciesząc się swoją emeryturą”.
  • Dodano warianty statków Hurston Security dla obszarów w Hurston i okolicach.
  • IFCS będzie teraz uruchamiać autopilota i próbować odwrócić twój statek, gdy znajdzie się on w strefie zakazu lotów (no-fly zone).
  • Gracze mogą teraz ustawiać cel podróży kwantowej na członkach swojej drużyny.
 
Star Citzien 3.5 - Postać Kobeica. Female Character.
 
Misje
  • Dodano misje środowiskowe, w których AI może wymierzać sprawiedliwość wobec graczy-piratów, a przy tym ich śledzić i wzywać posiłki. Poziom i statek siły policyjnej zależeć będą od poziomu zagrożenia (wanted) gracza.
  • Dodano typ misji "Combat Assistance Service Beacon" dla AI.
  • Dodano misję patrolową do Delamar.
  • Dodano misje niszczenia satelitów dla obszaru Hurston.
  • Dodano nowe warianty misji dostawczych.
     
Star Citzien 3.5 - ArcCorp, Area 18. Miasto w widoku pieszym.
 
Statki i pojazdy
  • Dodano: warianty Reliant MISC Tana, Sen i Mako.
  • Dodano Anvil F7C-M Super Hornet Heartseeker.
  • Dodano zautomatyzowane bronie podwieszane (gimbal mounts).
    Zautomatyzowane bronie podwieszane są dodatkowym rodzajem gimbal mounts, który umożliwia namierzanie i automatyczne śledzenie celów w stożku przed statkiem. Stożek oznaczony jest kółkiem o linii przerywanej. Dzieli się on na dwie części, gdy gimbale nie mają dostrojonego celu i zamykają się w pojedynczy okrąg, gdy tworzą cel namierzą. Tryb ten można przełączać za pomocą przycisku „R”.
  • Dodano działka „Singe” Tachyon.
  • Dodano nowy interfejs wieżyczki i elementy sterujące czułością.
    Wieżyczki mają teraz nakładkę interfejsu użytkownika (HUD), która pokazuje ich pozycję w stosunku do statku macierzystego (w stopniach), bieżącą czułość (pasek suwaka) i bieżący tryb ognia. Ponadto istnieją teraz w kokpitach przyrządy służące do zwiększania i zmniejszania czułości wieżyczek bezpośrednio z ich stanowiska.
  • Dodano informacje głosowe opisujące zdarzenia podczas kopania (mining!).
  • Od teraz przedmioty i komponenty statków bardzo powoli się zużywają.
  • Przedmioty i komponenty statków można teraz naprawić.
  • Dodano automatyczną zbieżność broni statków.
    Bronie stałe (fixed) i podwieszane działka przegubowe (gimbal mounts), które mają różne prędkości łączą się teraz w pojedynczy pip oparty na broni najwolniejszej i najkrótszego zasięgu. Dodatkowo, broń przegubowa i stała mają bardzo niskie zbieżności celu (nadal są dostrajane).
 
Star Citzien 3.5 - Area 18. Miasto w widoku FPS.
 
Tryb FPS
  • Dodano: karabin szturmowy Gemini S71.
    Dobrze wyważony i zaprojektowany karabin szturmowy, preferowany przez bogatszych prywatnych wojskowych, którzy chcą zrobić wrażenie.
  • Dodano: Pistolet Coda Kastak Arms
    Bez zbędnych dodatków, surowy, ciężki pistolet balistyczny, który uderza mocno, jeśli tylko trafi. To, czego mu brakuje pod względem szybkości ognia i wielkości magazynku, więcej niż nadrabia zasięgiem i mocą.
  • Bronie FPS wydają teraz odgłos suchego strzału, gdy zbraknie amunicji.
  • Dodano nowe warianty kolorów do wielu pancerzy i ubrań (undersuits).
 
Star Citzien 3.5 - Area 18. Miasto w widoku FPS.
 
Interfejs użytkownika
  • Dodano ikony interfejsu użytkownika dla dodatkowych rodzajów kontaktów.
UWAGA: W trakcie aktualizacji! Zapraszamy wkrótce ponownie po więcej treści.
 
  • Like 1


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 10 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|