Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Wideo ze Star Citizen 3.5: Statki szturmowe, myśliwce, usprawnienia audio, lepsze animacje i...

Star Citizen 3.5 w Around the Verse

Najnowsze Around the Verse omawia przede wszystkim nadchodzący system sterowania statkiem (New Flight Model) oraz znaczne usprawnienia w udźwiękowieniu Star Citizen. To bardzo ciekawe tematy, więc warto zapoznać się z materiałem dokładniej. Ale to nie wszystko.

"Chcemy więcej wydarzeń!"

Star Citizen 3.5 - Informacje

Pamiętacie niedawny event zorganizowany w naszym Hubie przez Sarmatię? Eric Kieron Davis i Sean Tracy pragną wyrazić swoje emocje dotyczące tego rodzaju inicjatyw: podziw i uwielbienie! Zapewnili, że całe Cloud Imperium Games z radością wita wszelkie wydarzenia organizowane przez graczy, przygląda się im, inspiruje się nimi i jest to coś, co działa na wyobraźnię samego Chrisa Robertsa. Sean i Eric wspomnieli o niedawnym evencie udokumentowanym przez Rexzilla, w którym brały udział 42 Gladiusy Valiant. Ale wiecie, nie wątpię, że zaglądają czasem i do naszego Huba. Konkluzja jest jedna - organizujmy więcej wydarzeń!

Star Citizen 3.5 - Wydarzenie Graczy Star Citizen 3.5 - Wydarzenie: Gladius Valiant

Nasz neutralny Polski Hub Star Citizen z przyjemnością wypromuje wydarzenia twoje lub twojej organizacji. Poprzednie zdecydowanie wyszło spektakularnie, a jedyne o co prosimy w zamian to skorzystanie z naszego serwera Discord.

Prowadzący: Sean Kieran Davis, Kierownik Studia w LA, Sean Tracy, Techniczny Kierownik Treści

Nowy System Lotu: Statki Szturmowe i Myśliwce

Jak wiecie, w nadchodzącej aktualizacji Star Citizen 3.5 otrzymamy kolejną iterację systemu lotu. Z nowego materiału dowiadujemy się szczegółów pracy nad sztuczną inteligencją przeciwników, która to musiała zostać przeprojektowana z uwagi na mocno zmodyfikowane zachowanie statków. Niektóre ze zmian można było podzielić na te dotyczące AI statków szturmowych (gunships) oraz AI myśliwców.

Różnice miedzy statkami jak Mustang czy Sabre a chociażby szturmowcem w rodzaju Cutlass Black mają niebagatelne znaczenie dla strategii jaką powinien przyjąć pilot. Podczas gdy atakując myśliwiec warto trzymać się na jego ogonie, inne statki mogą posiadać w tym miejscu wieżyczki, które z delikwenta nienawykłego do takiej walki potrafią zrobić sito. Dlatego właśnie gracze jak i piloci AI musieli będą brać pod uwagę różnice między przeciwnikami i dostosowywać do nich taktykę. Przykładowo, choć wszyscy pewnie kochamy wspomniany statek Drake'a, jego piętą Achillesową okaże się brak wieżyczki na spodzie kadłuba. To właśnie to miejsce komputerowi i żywi piloci zechcą mieć stale na celowniku.

Star Citizen 3.5 - Avenger Titan Star Citizen 3.5 - Avenger Titan
Zrzuty ekranu: Avenger Titan, Aegis. Testy AI.

Dowiedzieliśmy się też że manewrowość myśliwców zostanie zwiększona. Odnośnie zaś sztucznej inteligencji, dzięki rosnącej trudności utrzymywania się na ogonie tropionego myśliwca, AI wrogich pilotów pozwoli nam na doświadczyć iście Hollywoodzkich pościgów. Statki z wieżyczkami będą zaś bezlitośnie korzystać z ich obrotowych dobrodziejstw.

Rozmówca: Andre Beccu, Starszy Projektant Systemów

Star Citizen zabrzmi lepiej w Alpha 3.5

Star Citizen 3.5 - Usprawnienia dźwięku Star Citizen 3.5 - Dźwięk atmosferyczny

Jeszcze więcej immersji? Dokładnie tak. W Star Citizen 3.5 przebudowany zostanie cały system odtwarzania dźwięku, co pomoże nam poczuć atmosferę lotu i pieszej podróży jeszcze mocniej. Stanie się tak za sprawą większej ilości źródeł audio umieszczonych w trójwymiarowej przestrzeni, zaawansowanej modulacji i na nowo zarejestrowanych reakcji na działania pilota. 

W przestrzeni kosmicznej usłyszymy silnik naszego statku lepiej i dokładniej. Użycie dopalacza (afterburner) stanie się wyraźnie odczuwalnym uderzeniem mocy, a wchodzenie w atmosferę odczujemy bardziej wiarygodnie. Z zebranych jak dotąd informacji wynikałoby że loty atmosferyczne, których fizyka będzie usprawniana także po 3.5, doświadczymy niebawem zupełnie na nowo.

Star Citizen 3.5 - Yogi Klatt Star Citizen 3.5 - Josh Bell

Wszystkie usprawnienia dźwiękowe Star Citizen dotyczą nie tylko posiadaczy głośników, ale i osób grających na słuchawkach. Nowa technologia pozwoli na zwiększoną immersję poprzez realistyczne lokowanie źródeł i obróbkę strumieni dźwięku w zależności od otoczenia.

Rozmówcy: Josh Bell, Projektant Dźwięku, Yogi Klatt, Starszy Programista Dźwięku

Poprawki w animacjach oraz...

Star Citizen 3.5 - Język migowy

...wsparcie dla języka migowego! Tak jest. Star Citizen znów zaskakuje. Znowu o krok przed konkurencją. Amerykański język migowy, aktualnie w postaci emotes, znajdzie się w grze dla wszystkich osób z niepełnosprawnością słuchową. To miły gest od CIG. Jak widać, niesławny (czy niezrozumiany) Chris Roberts dba o graczy i nie wyklucza nikogo.

star-citizen-3-5-8.jpg

 Co do poprawek w animacjach, te będą nieustanne, ponieważ Cloud Imperium Games pragnie by warstwa wizualna Star Citizen osiągnęła najwyższy możliwy poziom.

Star Citizen 3.5 - Usprawnienia animacjiStar Citizen 3.5 - Wsiadanie do statku

W tym odcinku Around the Verse mamy natomiast potwierdzenie, że być może już Alpha 3.5 przyniesie nam pięknie realistyczne podnoszenie i odkładanie przedmiotów czy między innymi naturalniejsze wsiadanie do statków. Pokonywanie przeszkód terenowych to zapewne część przygotowywana z myślą o singlowym Squadron 42, z którego owe featury're przewędrują do Persistent Universe.

Rozmówca: Steve Bender, Kierownik ds. Animacji

Star Citizen 3.5 - Steve Bender

To chyba wszystko w tym odcinku. Do zobaczenia w przestrzeni!

  • Thanks 1


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 43 gości (Zobacz pełną listę)

  • Podobne transmisje

    • Przez warchlus
      Cześć Wszystkim !
      Wracamy z nowym Eventem w SOBOTE 04.11.23 o GODZINIE 19:00  ! WYŚCIG PO PLUSZAKA!
      Tak jak wspominałem wcześniej robimy Wyścig, zabójstwa między uczestnikami są możliwe ponieważ jest tylko 1 Pluszak
      i 1 NAGRODA : 3,5 M plus zgarnięty pluszak. 
      Rawnok NIE BIERZE UDZIAŁU ponieważ będzie moim wsparciem w tym Evencie 😄
      ZABICIE RAWNOKA JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKLUCZENIEM Z EVENTU
      Harmonogram :
      1.Spotkanie na Port Tressler
      2.Port Tressler start wyścigu o godzinie 19:00 (proszę się nie spóźnić)
      3.Kierunek MiC-L3 Endless Odyssey Station, od landing pada, 309 stopni, 66 km
      4.W tym punkcie będzie stał statek C2 na którym będzie schowany Pluszak
      5.Znajdźcie pluszaka i dostarczcie mi go na mete : RUINS 45N
      6.Żeby do mnie dolecieć trzeba lecieć przez :Microtech-Eutrepe-Devils Scrap & Salvage
      7.Gdy już dolecicie trzeba się kierować 124.5 stopni, 16.7 km ( RUINS 45N )
      8.W tej lokalizacji czekam na zwycięzce ! POWODZENIA
      PS.Lepiej zapamiętajcie badź zapiszcie gdzieś lokalizacje ponieważ podczas wyścigu nikt wam o tym nie przypomni.
      PS2.Wszystkie sztuczki dozwolone jest tylko jedna zasada napisana wyżej, Rawnoka NIE ZABIJAMY.

      Edit : POPRAWIONE
    • Przez warchlus
      Cześć Wszystkim!
      Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom szkolenia które odbyło się wczoraj.
      Jest mi niezmiernie miło że mogliśmy razem spędzić czas.
      Mam nadzieję że przy kolejnych szkoleniach/eventach również będziecie uczestniczyć, a taże w przyszłości 
      sami badź z nami będziecie robić te wydarzenia.
      Pamiętajcie że ma to na celu lepiej zroumieć grę i komunikację,a także dobrze się bawić w wspólnym towarzystwie.
      Dziękuje raz jeszcze wszystkim , bez was nie moglibyśmy organizować tych wydarzeń !
      @Arcadius       - Główny Kierowca
      @klucha_poland  - Ochrona Ekipy Naziemnej
      @Rawnock        - Ekipa Naziemna plus MEDYK/DILER XD
      @Obibok         - Skrzydłowy, Ochrona Ekipy Naziemnej
      @Barthi         - Medyk, Ekipa Naziemna
      @Maskas         - ORGANIZATOR
      @Morgooth       - Kierownik Samozwaniec XD 
      @Serafinq       - AKCJA PLUSZAK
      @karloz_pl      -Medyk, Ekipa Naziemna
      @Wower          - Ochrona , Ekipa Naziemna
      @Zielu          - Obserwator
      @Warchlus       -NISZCZYCIEL WŁASNYCH STATKÓW XD




    • Przez warchlus
      Witajcie Poszukiwacze Przygód!
      Chciałbym zaprosić Was na nowy event organizowany przez "Warchlus"
      Event "Polowanie na świnke" będzie polegać na polowaniu na mnie "Warchlus"
      Musicie mnie zabić bądź zestrzelić mój statek!(znajdziecie mnie na Całej Mapie SC)
      Będzie na mnie misja w Bounty Hunter(pokazuje moją lokalizacje w Station by było łatwiej 🙂)
      NAGRODA: 1M aUEC + Pingwin(maskotka ze schowkiem w którym schowasz drobne rzeczy)
      Odbędzie się dnia 01.10.23(najbliższa niedziela) o godzinie 19:00. Czas zakończenia zależy od Was.
      Zrobiliśmy go by Nowi Gracze mieli łatwiejszy start w grze, ale zapraszamy także Weteranów bo i dla Was może to być niezwykła przygoda!
      Ze swojej strony mogę obiecać dobrą zabawę i miłe towarzystwo 🙂
      Pamiętajcie jednak towarzysze broni, by rywalizować uczciwie, ma być to zabawa a nie plac boju 😛
      By nie przedłużać! Zapraszam Wszystkich na wspólną ZABAWE 🙂
      Ps. Prosiłbym Was o jedno, byście rozpowiedzieli o naszym małym Evencie osobą które jak byście uważali zainteresują się
      tym wydarzeniem 😄
      Dziękuje za uwagę! Spotkajmy się na"Polowanie na świnke"!
      Ps2.Polowanie obowiązuje tylko na tym Evencie XD

    • Przez Barthi
      Nie mogło go zabraknąć w stajni naszego fan klubu 🙂
       



    • Przez BlackySensei
      Pożegnanie Port Olisar - Raport z wydarzenia
      Wielkimi krokami zbliża się do nas Patch 3.20, który wprowadzi sporo zmian do rozgrywki w Star Citizen. Jedną z ważniejszych, jeżeli nie najważniejszych zmian w nadchodzącej łatce będzie usunięcie Port Olisar. 
      Na miejsce naszej ukochanej, lewitującej stacji z Platformami do lądowania pojawi się Port Serpahin.
      Społeczność Neutral Hub postanowiła oddać skromny hołd stacji która wkrótce odejdzie w zapomnienie. Poniżej będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z tego dnia, a także dowiedzieć się odrobinę więcej o tej pierwszej w grze stacji kosmicznej. 
      Krótka historia
      Stacja po raz pierwszy zadebiutowała w prezentacji rozgrywki wieloosobowej jako ,,Cellin Station", zaś dla graczy PO - Port Olisar ukazał się w wersji gry Alpha 2.0 jako początkowa lokacja od tamtego czasu przechodząc wiele zmian. 
      Multicrew demo
      Od wydawania poprawki 3.0  stał się jednym z ważniejszych miejsc do handlu, zaś patch 3.1 przyniósł rozbudowę portu o większe platformy, pozwalające obsłużyć duże jednostki takie jak Aegis Reclaimer zaś w wersji 3.15 port został przeniesiony bliżej planety Crusader oraz ustawiony bezpośrednio nad lewitującym miastem Orison. Od tego momentu stacja została także wprowadzona na orbitę geostacjonarną obracając się razem z planetą. 
      Według nie potwierdzonych informacji (a przynajmniej ja nie potrafiłem znaleźć wiarygodnego źródła) Port Olisar ma w przyszłości zostać przywrócony w nowej odświeżonej formie, ze względu na to jak ważnym miejscem jest dla społeczności gry. 
       
      Wszystkim którzy zapomnieli lub nie śledzą na bieżąco informacji odnośnie rozwoju gry, chciałbym przypomnieć że każda osoba która odwiedzi PO  chociaż raz od 7 września do momentu wydania buildu 3.20 otrzyma unikalną odznakę ,,Farewell Port Olisar" - Informacja developera

      Opis wydarzenia
      Zamknięcie Port Olisar uczciliśmy zebraniem części z naszej floty okrętów, robiąc pamiątkowe zdjęcia na tle stacji, oraz na koniec dokonaliśmy wielkiego finału rozbijając okręt Origin 890i o zgromadzoną flotę w ramach porywu ułańskiej fantazji. Cały event łącznie z zebraniem statków i ustawieniem się do zdjęć zabrał nam około 45minut.
      W wydarzeniu wzięły udział następujące maszyny: Origin 890i, Anvil Carrack, Argo Raft, RSI Andromeda constellation, Aegis Retaliator, Drake Corsair, Misc Freelancer Max, Aegis Reclaimer, A2 Hercules Starlifter, Aegis Redeemer, Misc Starfarer, C2 Hercules, Mirai Razor LX
       
      Zdjęcia z wydarzenia





      Zdjęcia zrobione i dodane dzięki uprzejmości użytkowników Warchluś oraz HappyRusher, zapraszam również do posta Warchlusia odnośnie pożegnania PO Post warchluś w którym znajdziecie również kilka nagrań video. 
      Specjalne podziękowanie dla Konhau, który był oryginalnym pomysłodawcą wydarzenia.
      Osoby biorące udział w wydarzeniu: Warchluś  HappyRusher  Klucha_Poland  Barthi  Deniko13  Grafi1991 Jaszczur222  Joncek  Karloz_pl  Konhau  Laxios  Mlody991  Morgoth  Norbeusz  Rawnock
       
      Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane przyszłymi wydarzeniami lub po prostu wspólną rozgrywką na Discord Huba

      Materiały źródłowe:
      Historia PO bazowana na  artykule: https://starcitizen.tools/Port_Olisar
      Multicrew demo autorstwa kanału Dualshockers
       
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|